Sziasztok!
Ha ledugózom a könyökcsőn található kis szart ami elvileg az utánégést biztosítja de folyt is akkor utána kell valamit állítgatnom a karbin,mittomén levegő vagy akármi?Vagy valami beállítás?
Gyari rendszerrel is tudsz, ha tenyleg tudsz.... de a hozzaszolasaidbol itelve, meg tanulnod kellene egy-ket dolgot a motorozasrol ill. a stunt-olasrol is...
az óra bal felső sarkát tartja egy laposvas... abba fúrtam bele egy beépíthető, hátulról anyával rögzíthető piros visszajelző lámpát. Az óra csatlakozójából kikerestem melyik a szintjeladó száll és arról kapja a jelet. Ennyi...semmi extrára ne gondolj...a célnak megfelel és nem is ronda.
hmm, gyarira raktal uj ledet vagy csinaltal visszajelzot is?
(en meg nem szedtem szet orat, de sztem meg lehet bontani roncsolas nelkul is. Keszulok is majd, mert a bicigli oranak kellene egy vilagitas, hogy este is lassam.Arra gondoltam h a fordulatszammero ledjerol veszek le aramot 2 db lednek)
enyémben előző tulajnál pont egy rossz visszajelző led miatt szorult meg a dugó... én már csináltam rá egy másik visszajelzőt. az órát nem tudtam volna roncsolás nélkül szétszedni...lehet, hogy csak nekem nem ment.
Persze, de nem minden nap fogod ellenorizni... Mert ha a 2t-bol veletlenul elfolyik az olaj vagy vmi es szar a visszajelzod eleg nagyot taknyolhatsz... Mig azert egy 4t-nel rendes szervizeles mellett elegge ritka, hogy megszoruljon a henger stb...
helosztok van egy tzr 50 em leo vince hand made v6 al egykerekezni szeretnek vele mit tegyek h sikeruljon elore kissebb hatra nagyobb fogaskerek vagy mi lehetne a megoldas?
Ha ledugózom a könyökcsőn található kis szart ami elvileg az utánégést biztosítja de folyt is akkor utána kell valamit állítgatnom a karbin,mittomén levegő vagy akármi?Vagy valami beállítás?
jo minden bene!
(en meg nem szedtem szet orat, de sztem meg lehet bontani roncsolas nelkul is. Keszulok is majd, mert a bicigli oranak kellene egy vilagitas, hogy este is lassam.Arra gondoltam h a fordulatszammero ledjerol veszek le aramot 2 db lednek)