Nem minden motornál...
A nagyobb teljesítményű motoroknál erősebb ízzó kerül bele, (legalább 55W illetve át lehet könnyen alakítani xenonos üzemeltetésre, ami a tzr50 esetében szintén nem egyszerű,pedig bírná a foncsor viszont az elektronika nem biztos) így azok látnak rendesen 2 város között is.
Léci menjél csak a 3-as úton Budapestről-Mogyoródra a 2101-es bekötőúton és majd vissza. Ez a 2101-es út nem semmi. (Ilyet kéne a hungaroringre tenni, Biztos izgalmas versenyek lennének és nagyon hamar vége is lenne.)
TZR 50-el, majd egy nagyobb teljesítményű motorral aminek normális a világítása. Az az út önmagában is egy halál út...
de este ... kurvára szar az út minősége is.
Sziasztok valakinek van eladó TZR-e.az írjon csak légyszives árat is! köszönöm.Láttam a használtmotoron egy egészen jó állapotú tzr-t 255-ért.Nézzétek meg(http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/171225/YA
MAHA_TZR_50.html)ez az az oldal. pls
Én is úgy gondoltam, hogy ha az út ahol mész ki van világítva, akkor Ok.
De ha már pl. 2 város közötti összekötő úton mész a géppel, és jön egy 2 sávos úton autós szemből az teljesen elvakít, az ő 55W-os fényeivel, nem beszélve arról ha xenont-használ, és a sáját fényedből semmit nem látsz. Ami így ez a szituáció baleset veszélyes.
Az FC-vel legtöbb ~170km volt FD-vel ~230km, 8000-es átlag fordulaton
A kiput először ledrótkeféztem, aztán a keményebb részeket csiszolópapírral lecsiszoltam , azóta egy szem rozsda sincs rajta, gyári festék elég gyenge volt
Én sokszor járok vele éjszaka és semmi bajom vele.Mondjuk nekem 35 w-os izzó van benne de csak az volt a yamahába a gyári 25-ös helyett. A 35 watt hátránya hogy alapjáraton elég gyenge de ha fordulat van akkor 100X fényesebb a 25-ösnél
alapvető problámája a burkolat könnyű sérülése aminek gyárira cserélése a YAMAHA-n keresztűl vásárolva zsebbe mélyrenyúló költség.
A km-óra szokott meghalni még, illetve a világítás éjszakai közlekedésre alkalmatlan.
A gyári lengéscsillapító, ha nem működik már, akkor érdemesebb inkább újat csináltatni mint hogy megvenni a YAMAHA-tól, mert a csináltatott az beállítható tehát jobb lesz és garanciás, nem utolsó sorban pedig olcsó is.
Valóban ennyi ha le van fojta. Mivel ezt nem írtah milyen módon érdekel hát írtam egy értéket ahogy a szalonból kihozhatod.
Egyébként kb: 104-106 - km/h saját órájával.
GPS.-el mérve olyan 94-96 km/h.
A következő paraméterek szerint:
foljtás eltávolítása a könyökből,
47/12-es lánckerék végáttétel
fúvókák cseréje karbiban, 2003-2007 modelleknél.
A km óra műszerfalba csatlakozó halványrózsaszín vezeték elvágása után 80 km/h nál nagyobb sebesség kijelzés blokkoló kiiktatása.
2008-2010 modelleknél továbbá még elektronikus fojtás kiiktatás után.
Mennyi km-et tettél meg leghosszabb utat egy huzamba vele, TELI GÁZZAL? az FC-s és az FD-s olajjal. (nem az összes megtett km érdekel, csak hogy ne legyen félreírtés)
Mert ha nem számot tevő a két összehasonlításod. Akkor azárt nem vetted észre a különbséget.
Ha kellő távolságot mész a géppel akkor ésre kell venned a különbséget, és akkor kideről számodra is hogy nem megfelelő az FC-s.
Ha a Motulból kapsz olyan olajat ami FD kategória, akkor azt használd, egyébként inkább akkor ne.
A kipudról hogyan szedted le a vastag horpadásos rozsdát, hogy síma lett?
Nekem főleg a könyök résznél vulkáni formájú a felülete.
Én elhasználtam majdem 3l FC-s mol olajat (3000fölött volt literje a kútnál), most FD-s motult használok (felénk kb 4600/l) és nem nagyon veszek észre különbséget , de inkább maradok a motulnál
Szasztok új vagyok a fórumon és nekem is tzr kéne.Minden vágyam egy olyan motor.Ha van eladó motor írjatok csak rám én meg visszaírok és majd megbeszéljük.Am mennyi egy ilyen Tzr50-nek a végsebessége?
hát igen
gondolhatod, ha az FC milyen szar, ahogy nálam működött, és az FD-vel ment fainúl, milyen szar lehet a FB...
Nem is értem a yama miért nem az FB-t írta a kézikönyvbe hiszen profit orientált cég, ha hamarabbi és sűrűbb szervízeltetést akartak volna azt rakattaták volna bele, de hogy a gép nem nagyon menne vele városban sem az tuti. Így a FC-vel városban fel sem tűnt...
Mór tank a neve...sima mezei benzinkút... egyébként érdekes, hogy pár száz méterrel arrébb van egy Mol és egy Agip kút. A Mol kútnál nem kaptam megfelelő olajat, csak valami FB-s ásványi olajuk szokott lenni Wartburghoz...
Szevasztok!Fontos dolog lenne!Akinek van ilyen műanyag cuccosa az akksi meg az olajtartály is ezen van az kérem dobjon egy mailt ide:ibs@freemail.hu
itt a kép is hogy milyen kéne. Fontos pls
Hátha maradt valakinek bontásból
De az hivatalos Mol benzinkút, vagy egy noname kút ami ezt is árulja?
azért kérdezem, mert a neten általában a Mol olcsobban adja mint a kútjainál az olajakat, és a neten most 2990 Ft/literért van. az olajshop.hu-n pedig 2700ért van kiírva.
Érdekel, Mostanában mennék Szolnokra és környékére(ha a motorom összerakaom és megy ahogy kell :), csak lusta vok összerakni) Viszont jó minőségű és felbontású képet, ha tudnál róla küldeni, (em@il vagy msn-en) és hogy mennyire passzol a vázra illetve többi elemhez, az illesztő illetve a felfogatások milyenek, azok is a gyári mintát formát kapták-e vagy csak hasonlót. És egybe készült az idomokkal vagy külön kellett rátenni azokat?
Milyen utómunkák vannak milyen anyagból készült, és ha sérül, milyen műanyaggal lehet a legjobb anyagösszeolvasztással hegeszteni.
Milyen strapabíró, ilyesmi...
A nagyobb teljesítményű motoroknál erősebb ízzó kerül bele, (legalább 55W illetve át lehet könnyen alakítani xenonos üzemeltetésre, ami a tzr50 esetében szintén nem egyszerű,pedig bírná a foncsor viszont az elektronika nem biztos) így azok látnak rendesen 2 város között is.
Léci menjél csak a 3-as úton Budapestről-Mogyoródra a 2101-es bekötőúton és majd vissza. Ez a 2101-es út nem semmi. (Ilyet kéne a hungaroringre tenni, Biztos izgalmas versenyek lennének és nagyon hamar vége is lenne.)
TZR 50-el, majd egy nagyobb teljesítményű motorral aminek normális a világítása. Az az út önmagában is egy halál út...
de este ... kurvára szar az út minősége is.