Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik haverom csinálta Tiszavárkonyon. Ha érdekel a dolog tel számot tudok küldeni privátba.
Sziasztok!
Csak úgy érdekelne hogy akinek 70-es henger van a motorján az milyen tuningokat ajánl hogy jobb legyen a motor? Gondolok fúvókára,első lánckerékre, gyertyára.Hogy milyen fajta cuccok lennének jók? pl mekkora lánckerék meg fúvóka.
nem az enyém...nem én döntök... :(
egy móri benzinkútnál találtam az olajat...
Miért engedted eladni? most jó lenne
Azért írtam hogy a mólmert láttam te is egy korábbi lappalarráb írtad ugyan azt amit én tavaly beletoltam..

Hol láttad 2600 Ft-ért? (kútnál vagy neten-ha itt akkor hol?)
Okkey, meglatjuk ez a q8 milyen lesz! Koszi szepen a segitseget!
valami Mol olajat használok most én is... meg is lepődtem, mikor megláttam... FD-s, teljesen szintetikus, 2600/l
az a LeoVince kipuval volt... sokkal jobb volt mint ez a Gianelli... de sajna akitől kaptam eladta...
kösz b_ricsi! Majd érdeklődöm!
rs 125 fórumba érdeklődj, ha jól emlékszem tizenvalamennyiért öntenek egy idomot ha viszel mintát, üvegszálból.
Szerintem 80-ért a 2 oldalra (40E Ft/oldal) nem volt drága, bár a felfogatás miatt kifúrt luk az oldalán nem tetszik.

Azért írta a 10E-et mert valaki írta hogy 10-ért öntik neki. aszittem te vagy, mert az is érdekelne ki csinálja és hol...

De a általad készült darab is érdekel, hol és ki csinálta.
ahogy a Mol-nál kapható drágábbik 2T olajat beletoltam ez a probléma néhány km után teljesen megszűnt.
ezért biztos vagyok benne hogy a gyári ajánlott tipusú olaj az kurvára nem jó.
Más részéhez meg nem nyúltam amotornak szerelni, csak beletöltöttem az új olajat. Szóval nem volt szerelés hogy azért menne jobban mert megpiszkáltam a gépet. Kizárólag az olaj volt a rossz.
egész első 200 km alatt lecsökkent a fordulatszám, majd olyan 5500-7000-körül magához tért, majd mentem kicsit full gáz és megint lecsökkent... ezt csinálta egész úton azzal az oajjal amit a kézikönyv javasolt. Ha előbb ki tudtam volna deríteni ,nem tettem volna folyton azt bele. Azóta persze már sokkal jobb cucal hajtom a gépet,csak pot elég volta korábbi olaj használt mennyiség hogy gondot okozzon...
legutóbb ezért kellett szétszednem mert túlmelegedett a gyertya, jelentősen visszaesett a motor teljesítménye (az alsó dugattyú gyűrű beleszorult (a ráégett korábbi rosszminőségi gyári ajánlású olajtól) félre elcsúszva a vájatába, így feldén ált a dugattyú) és ha nem használtam volna RoilGoldot, biztos ott maradtam volna valahol az út közepén lerepülve a gépről...

Az általad linkelt olaj jónak tűnik szerintem használhatod.
Bocsi de én nem 10 ezerért tudok öntetni idomot,én csak kérdeztem hogy annyiért ugyanugy passzol mint a gyári.Mert nekem 80ezerért öntötték nem két részben van öntve hanem egyben és ugy passzol az idom mint az eredeti.
hmm, hat nekem neha csinal annyit h megtorpan, de akkor kicsit visszavaltok, kiforgatom picit tovabb es utana fel :P
Hat en ebben az evben Szeged es Balatont tervezek vele, csak elotte boxot kell ra venni

Itt a q8 olaj:
Q8 Moto RS Extreme
Mukodik a lampa halistennek, mert mikor multkor kifogyott (amikor vettuk), akkor vilagitott boszen. De en ezt nem fogom megvarni, mert ki tudja merre kavarodok el...
Ha a Q8 ugyan azt tudja 2800-ért mint a MOL-é, akkor semmi probléma, ha adsz óla linbket akkor megnézném a tulajdonságait hogy jó-e ez az olaj vagy nem.

Én is csakakkor vettem észre hogy korábban nem jót használtam mikor 200 Km-ert kellett lemennem Szoboszlóra. pont kifogyott, és hát éppen a Mol-ét vettem... míg odafele szarul ment, visszafele semmi gond nem volt, gyönyörűen ment végig egész úton full gázon, megállás nélkül.
elöttem meg a fordulat nagyon szarakodott ekkora távolságban. Sajnos Pesten ez nem tudott kiderülni, mert eléggé zsúfolt a város nem lehet 20-30 km-et sem kitolni a gépből full gázon. És jellemzően pesten használom. A--B-be, néha B-ből C-be, majd A-ba vissza.
Azért, ha már kevés van, akkor ereszd le egy 1 literes flakonba, hogy tudd működik-e az olaj jelző lámpád. Mert ha az nem jelez és nem töltesz beleolajat és ezért kifogy, jaj lesz neked!
Mint "jegesteánál" is ahogyan volt.
Most jelen pillanatban Repsol Competiticó van benne, de a kovetkezo doboz mar Q8 Extreme. Meglatom, hogy milyen lesz. MOL-t is kiprobalhatom majd, csak 4000/liter az eleg huzos. Q8 meg kb 2600.
Kiderul mi lesz :)
inkább az szokott a nagyobb probléma lenni ha nem kap olajat! a rendszer (jó minőségű olajat tegyél bele ne azt amit a kézikönyve ír. mert az szar bele. A yamaha nem tudja mit gyárt le milyen olajjal megy jól a gép.
Vannak itt a fórumon már oljanok akik megtapasztalták, hogy ami a könybe van leírva az nem jó.
inkább többet adj ki az olajra és az legalább minőségi legyen mint azon spórolj, mert ha az olaj minőségen spórolsz akkor baja lehet a gépnek., és szarabbul is megy a gép mint a jobb minősédi olajtól ahogy menne.
Első javaslatom hogy JASO FD, FULL SYNTETIC, LOW SMOKE tipusú olaj legyen.
lentebb megtalálod a Mol-ét, hogy én azt tettem bele, csak húzós nagyon az ára, de nagyon jó.
ugyan ilyen jó minőségi olajat keressél ami olcsóbb. Azonos tulajdonságban. és egés egybefüggő hosszabb utkon sem lesz az olaj miatt gondod a géppel.
Koszi a valaszt! Akkor elvileg eleg lesz 1 liter 1000km-hez, de varok es megirom h mi lett :)
Nem kell hozzá, leszerelhető
én is leszedtem mert felesleges valami súly és még itt a fakabátok megkérdeznék hol van a rendszám :D
Nem, nem érinti az általad említett lámpákat, szerelésben nem akadályozza.
hidd el nagyon jó az amit írtál, a tartály 1.5 literes, mikor már éppen alig látsz valamit, akkor van még kb 4 dl benne. elbujik a tartájban a vázvas kialakítása alatt a lefolyónyílás felett gyűjtve.
Nekem gyanus volt, hogy nem látok olajat benne és a lámpám nem jelzett, leeresztettem és kb 4dl volt benne, és ahogy fogyott ki az olaj, a lámpám is felvilágított. szerintem olyan 2 dl-nél világít.
1 liter kb. 1000-1200 km-re elég kéne, hogy legyen.
Hol öntenek neked 10E-ért idomot? (Ami még pont olyan kinézetű mint a gyári, tökre passzol is...
érdekelne!
Korábban nem 98-at szedtékki a gépből GPS-el, 12-es kerékkel? saját kipujával? csak mert akkor piszkáltál valamit rajta (aszem a karbin)
Most meg 94.6-ot írsz 13-as kerékkel... akkor szereintem nem jó rá a 13-as kerék gyári kipuval...
De lehet én tévedek és mégsem 98-at írtál a multkor?
Egy éve ezt raktambele kurva drága volt akkor 4400 Ft/liter
De nagyon jó!