hello! http://www.robogoalkatresz.eu/... kinéztem ezt a hengert....nem akarok nagyon tuningot csak kicsit legyen erősebb meg új mert ez már meg van gyepálva..... a kérdésem az lenne: szerintetek erre jo a gyári kipufogó? mármint illeszkedik-e bele ez a gagyi olaszos rugós beledugós módszerrel vagy erre csavarozni kéne? köszi a véleményeket
Nos, budapesti utak stb eredmenye: megrepedt a hatso-fekfolyadek tartalyam es most h utana akartam toleni el is tort...
Holnap szerviz! Nagyon remelem, hogy van vmien tartajuk, gondolom tok8, hogy mit rakunk ra.
Gyári állapotban 40-45 km/h saját óra (alapvetően többet mér mint a valós érték) szerint, lefojtott állapotban szalonos kivitel.
Egyébként kb: 104-106 - km/h saját órájával.
GPS.-el mérve olyan 94-96 km/h.
A következő paraméterek szerint:
foljtás eltávolítása a könyökből,
47/12-es lánckerék végáttétel
fúvókák cseréje karbiban, 2003-2007 modelleknél.
A km óra műszerfalba csatlakozó halványrózsaszín vezeték elvágása után 80 km/h nál nagyobb sebesség kijelzés blokkoló kiiktatása.
2008-2010 modelleknél továbbá még elektronikus fojtás kiiktatás után.
Aztán lehet egyéni tuningolás, ennek mértéke váltzó. nincs pontos adat, csao akik tt beszámolnak tuningolt gépeikkel.
hogymegéri-e annyit költeni rá? Azt csak ők tudják.
enyém is használt Paioli ...igaz csak keveset... és teljesen hibátlan. Sztem azt is ki kell fogni, mint oly sok mindent... igaz nekem tökmind1...nem is hosszú távra terveztem ezt a kávédarálót...
Rugós tag az a lengéscsilapító, vagy más nyelven gátló, a lengővilla nélkül.
Hasztáltat nem vegyél semmiképpen sem éri meg, ha neked ilyenre van szügséged. A gyáriak azok szarok. ha tönkremegy mert kimegy belőle az olaj, nincs értelme avval tovább foglalkozni. Mellesleg a yamaha ezért a gagyi szarért minimum 55 000 Ft-ot kér.
1 év garival nekem tavaly 13000-ért csináltattam meg egy újat. A felfogató szemeket vették le a gyáriról meg magát a rugót ami kívül van, és az általad érdekelten sárga a színe, de ezeken kívül minden új alkatrészből raktak össze.
Mellesleg szétszedhetőre csinálták, és beállítható a keménysége (a 3 lehetséges beállításból). Belülről is nagyon Cool, ahogy kinéz. Ellentétben a yamaháétól bár belső részből csak a yamaháéról tudok képet.
Nekem közepes keménységre állították be. az volt az ideális.
1 nap alatt kész is volt.
Budapestiek, a 3. kerületben, postás úton is megoldható (vidékiek szokták választani.)
Ha kell, képet is tudok róla feltenni milyen lett.
Nincs különbség a rossi és nem rossi motorok teljesítménye között, ugyan az kerül bele gyárilag. A mototokat a színük és matricázásuk illetve a gyártási szériaszámuk különbözteti meg
Alapvetően a TZR 50 kb. 2LE fojtva. (40-45km/h max. seb.)
Sziasztok!Szeretnék venni egy yamaha tzr 50-t akinek van zalamegye köelében az írjon.ma néztem kanizsán 490 volt az ára egész jó állapotú. .Am néztem a rossi replikákat,de szinte az összes 8 lóerő-s volt.A gyári tzr meg 12,vagy külömböző.írjatok ha van eladó.Léccike mondjátok meg hogy melyiket ajánlanátok a replikát vagy a sima mezeit. . tzr 50rossi 8 le tzr50 12le de a rossi az azért rossi.melyiket ajálnjátok pls írjatok.köszike
heló.Eladó egy komplett Minarelli AM6-blokk,frissen furt hengerrel,teljes motorgenerállal,mindennel cakli-pakk, ez nekem egy tartalék blokk volt de beindítottam és tökéletesen jár.ir-ÁR:40000
Kicserelve az olajtartaly meg olaj. Jo kis gagyi tartalya van... De mostmar ok
Holnap szerviz! Nagyon remelem, hogy van vmien tartajuk, gondolom tok8, hogy mit rakunk ra.
Egyébként kb: 104-106 - km/h saját órájával.
GPS.-el mérve olyan 94-96 km/h.
A következő paraméterek szerint:
foljtás eltávolítása a könyökből,
47/12-es lánckerék végáttétel
fúvókák cseréje karbiban, 2003-2007 modelleknél.
A km óra műszerfalba csatlakozó halványrózsaszín vezeték elvágása után 80 km/h nál nagyobb sebesség kijelzés blokkoló kiiktatása.
2008-2010 modelleknél továbbá még elektronikus fojtás kiiktatás után.
Aztán lehet egyéni tuningolás, ennek mértéke váltzó. nincs pontos adat, csao akik tt beszámolnak tuningolt gépeikkel.
hogymegéri-e annyit költeni rá? Azt csak ők tudják.
Segítségeteket köszönöm!
Hasztáltat nem vegyél semmiképpen sem éri meg, ha neked ilyenre van szügséged. A gyáriak azok szarok. ha tönkremegy mert kimegy belőle az olaj, nincs értelme avval tovább foglalkozni. Mellesleg a yamaha ezért a gagyi szarért minimum 55 000 Ft-ot kér.
1 év garival nekem tavaly 13000-ért csináltattam meg egy újat. A felfogató szemeket vették le a gyáriról meg magát a rugót ami kívül van, és az általad érdekelten sárga a színe, de ezeken kívül minden új alkatrészből raktak össze.
Mellesleg szétszedhetőre csinálták, és beállítható a keménysége (a 3 lehetséges beállításból). Belülről is nagyon Cool, ahogy kinéz. Ellentétben a yamaháétól bár belső részből csak a yamaháéról tudok képet.
Nekem közepes keménységre állították be. az volt az ideális.
1 nap alatt kész is volt.
Budapestiek, a 3. kerületben, postás úton is megoldható (vidékiek szokták választani.)
Ha kell, képet is tudok róla feltenni milyen lett.
Alapvetően a TZR 50 kb. 2LE fojtva. (40-45km/h max. seb.)
tel:. 06-20-910-3659 -egyész nap elértek