Mugenrace textil nadrág és kabát, Askev csizma, Spool kesztyű... a ruha, bélés nélkül és nyitott szellőzőkkel nagyon jól szellőzik. Városon kivül simán jó, belül már vannak gondok, ahol illik lassabban menni... egyébként hűvösebb időben először a csizmán és a kesztyűn keresztül kezdek el fázni...
heló.Eladó egy komplett Minarelli AM6-blokk,frissen furt hengerrel,teljes motorgenerállal,mindennel cakli-pakk, ez nekem egy tartalék blokk volt de beindítottam és tökéletesen jár.ir-ÁR:40000
A HS1 az 35W/35W-os viszonylag kis hőt termel.
Ha az izzó üvege nem ér hozzá üzem közben a foncsorhoz, ami akkor fordul elő, ha nem jól rögzített (de ekkor nem is oda világít ahova kell),ha megfelelően rögzített, akkor nem történhet illyen gond.
Hallottam olyat, hogy XENON izzóktól olvadt ki egy robogónak a foncsora (ezt egy boltos mondta, ahol érdeklődtem xenon beépítés kapcsán), ami azért furcsa, mert a xenon 35W-osként még kevesebb hőt termel mint a halogén 35W-osként. És én már 2 éve használom a HS1-et. Úgy, hogy még nem kellett cserélnem.
Ha nem azokat használod hanem halogént, egyszer kifizetsz 800 Ft-ot /db, és akkor megszűnik ez a sűrűn kell ízzót cserélni problémád.
Én azért alakítottam ki HS1-re perem nélkülire, (a peremet eltávolítottam mert nem fért volna be elég mélyen) viszont így van távolsági fényem is, mert így az belefér, és jóval tartósabb, kb 2 éve nem cseréltem benne izzót amióta benne van a gépben amit beleoperáltunk.
(és akkor mikor erre az átalakításra kényszerültem, nem találtam halogénben BA20D-set sűrgősben.)
nekem sincs semmi bajom a gyári lámpával és izzókkal, pedig a 3 műszak miatt sokat járok éjszaka, lakott területen kívül, erdős részeken. igaz nem egy autó, de azért látni velük, főleg refin... sajna tényleg sűrűn kell cserélni az izzókat, de kéthavonta 350Ft-ot kibírok.
Hat, en arra gondoltam, hogy egyik izzo helyere betenni es kulon gombbal kapcsolni. Teljesen mas elektronikan, mint amin a motor van. Annyi, hogy a gyujtaskapcsolorol venni az aramot, de ott le is valasztani.
Lááttam beéítve régen a YOUTUBE-on, XENON-t TZR-be úgy nézett ki a motor mint a mostaniak, viszont semmi műszaki adat nem volt közölve mit csináltak vele, hogy működött rajta.
Egy nem megbízható forrásból hallottam, hogy nem bírná el a bi-Xenon izzókat. Csak a XENON H4-est talán. Foglalatot mindenképpen gyártani kell.
Beméretni még nem tudtam. Vagy épp a beszerelő nem volt kéznél, vagy a motor nem volt a helyszínen.
Bárdi-autósbolt sem tud semmit, hogy lehet ezeket ilyen kis teljesítményű gépekbe rendesen működve beépíteni.
Az izzót befókuszálni egy foglalatot tervezve a legkissebb gond.
Az elektronika az ami iszonyat gyenge a motoron. Azt kell úgy tuningolni, hogy közben ne tegyen kárt a motor elekrtomos rendszerében hosszútávon sem.
pl:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membránház 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membránház 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 8.000Ft
-12-es Dellorto karbi 6.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.
Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
_