Szerintem még motort sem látott élőben,max fotóról, azoku után, gondolom ezt, hogy hogy MSN-en azt írta hogy fojtás eltávolított gépre felesleges a kipufogó
Fogalma nincs mi az a légáramlás nyomás és egyéb adat ami a kipu rendszerben kialakul és befolyásolja a motor sebességét.
De hogy ki az aki ezt monta neki, hogy nem kell rá...
Lehet saját kútfőből találja ki vagy van aki segít neki.
Persze úgy állítja be magát hogy ezt a marhaságot nem ő zrta hanem az apja, ezzel méginkbb lejáratta magát. Nekem Jegestea effektus érzésem témadt mikor ő azt írta hogy nyit a "power szelep" TZR 50-ben.
Basszus, inkább kérdezzetek tapasztaltabbakat, mint hatalmas baromságot közöltök és szentül hiszitek, hogy igazatok van...
Yamaha tzr 50 motort vennék.300ezer forint vagy az alatt.Jó állapotút ha lehet.de képet is küldjetek és komolyan mondjátok el a hibáit,bajait nehogy rosszat vegyek pls.vegyetek fel pappmatyas1@hotmail.com
A problémád nem egyedi eset, és hát valószínű nagyon is, nem lesz olcsó, hogy működni tudjon.
Vegyél fel MSN-re és ott leírom mik lehetnek a gondok, főleg miután már másik gépre is feltettétek. Van így láhtatatlanba még eslye annak hogy működhet olcsól is, de ez nagyon kicsi esélyel...
Megyek szolnokra a jövőhéten, ha addig lejössz, akkor még élőben is tudok mondani pontosan mit lehet kezdeni a kábel gyorscsatlakozás alatti rész-egységekkel.
Erre eléggé kevés az esélyed, hogy egy idomról megnyúlás vagy szakadás nélkül lejönne teljesen egybe, úgy hogy te azt még feltedd a sajátodra. vagy ha találsz üj cimkéket a motor arányait tekintve hozzá valót, akkor azt ragazd fel.
Ha van tervrajzod pontos méretekkel vagy ha csinálsz, akkor inkább csináltass matriccással cimkéket, mert az még mindig olcsóbb mint a yamahától beszerezd az "eredeti" ragacsokat.
Helló
Nekem az lenne a gondom hogy az első keréknél a kerék melett közvetlenül jobb oldalt van a kilóméteróra jeladója és onnan megy fel egy vezeték a fejidomba nos azt nemtudom hogy a jeladó működik e de az biztos hogy ami összeköti a sebességmérőmet a jeladóval az a vezeték rossz mert átraktuk egy másik yamahába és abban sem működött !
Valaki megtudja nekem mondani hogy ezt a problémát hogy tudom megoldani vagy honnan tudok szerezni hozzá...
Remélem tudjátok hogy miről beszélek :) Jah am ez egy Yamaha TZR 50 2005-ös kiadás :D
Hali !Nemrég vettem egy tzr-t.Elcsusztak vele és a matricaelég szépen lejött de az idomok egyben vannak meg végülis a festés is.Valakinek nincs esetleg Kékre való vagy Rossi Replicás matrica szettje tzr-hez?
Az úgy nem hiszem, hogy jó ötlet vagy legalábbis kell bele valami azáramlások miatt.
Nekem azért kellett módósítani, mert a drága Yamaha City elbaszta, szétvégta, persze hegeszteni nem tudtak, mivel hegesztőjük az nekik nincs (egy márkaszervíznek minek hegesztő azok csak alkatrészt cserélnek, és nem szakemberek.
De nem értem fűrész milyen okból volt náluk, meg flex gép, hogy szétvágják, hogy majd ők megjavítják. Aztán vihettem a haverhoz, hogy (amit elbaszott a Yamaha azt ő helyrehozza) az elkokszosodott "katalizátort" kioperálja, majd valamit bűvészkedjen a helyére, hogy a motor teljesítménye ne essen le.
1 hónapos volt a gép és a City szerint a kipu az nem garanciás, ezért vágták szét, hogy "megjavítják" (a valóság az volt, ami egyértelmű, hogy csak látni szerették volna, hogy milyen belülről, hogy majd tudjanak mit mondani az újjabb tzr-eseknek akiet átvernek a hülye dumáikkal, és odamennek szervizeltetni ha lyen gondjk lenne) minden más Yamaha bolt pedig garanciába meg kicserélte volna, sajna ezt garancia letelte után tudtam csak meg, hogy az is garanciásan cserélhető.
Pedig lehet hidd el csak változtatni kellkicsit.
Leszeded a kapaszkodót és a felfogatáshoz kialakítod nem a kapaszkódóból hanem egy másik anyagból, azt a formát amilyen a kapaszkodónk is van, (nekem a csávó sajna eléggé pontatlanul oldotta meg ezért nem ajánlom őt senkinek, még utána kellett dolgoznom, nekem elég lett volna a kapaszkodó hogy a méreteket leszedjem, de neki nem, kellett a motor is hozzá nagyon nem értem, és eléggó kókányul néz ki de mostmár mindegy) és arra ráteszel egy másik sík anyagot, rögzítésre rugós alátét kell a csavaroknak, hogy a függőleges rázkódást felfogják, és ne csavarodjon ki.
a többit a képeken láthatod.
nem szívesen, de akár az enyém is eladó... fehérvár környékén vagyok... végülis csak egy ideiglenes megoldás volt addig, amíg nincs meg a nagymotor jogsim...
köszi a segítséget