Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én úgy tudom h az olyan mint a fúvóka tehát benzin/levegő arányt szabályoz. A fúvóka viszont csak 2/3ad gáznál végzi a dolgát alatta a Subertű dolgozik. Javítsatok ki ha hülyeséget írtam!
ezzel a kis tűvel állíthatjuk be azt, hogy 1/4 és 3/4 gáz között a porlasztó milyen mennyiségű keveréket jutasson az égéstérbe. Négy különböző állása van, amik közül nekünk kell megtalálnunk a megfelelő beállítást, ha valamilyen a keverékképzést befolyásoló új alkatrész került a motorba pl:(henger,kipufogó, stb...).tehát ez szabályozza a benzin-levegő keverék szintjét.ahogy húzod a gázt megy feljebb a tű utat engedve a levegőnek és a benzinnek,minél nagyobb gázt húzol annál nagyobb mennyiségű levegő ill benzin kerül a hengerbe.
ok... végülis kikötöttem, mert az új karbimon már nincsenek ilyen csatlakozók. Suber tűről valaki?
Nem tudom h pontosan mi a neve, de mondta a szerelő h nem nagyon jó semmire, és sok motorból ki is szedik. Az enyémben sincs már benne.
képet esetleg tudsz fel rakni rola?
Hátul a gyári van (asszem47), a blokkban óra szerint valamivel több mint 5000km van (bár lehet h van több is , de biztos h nem sokkal), kb 60 kiló vagyok sztem ez lehet a leg számottevőbb különbség
és mekkora van hátul?
de az is lehet, hogy nem vagy 90 kiló és nincs 35ezer km a blokkban...
két újabb kérdés...
a suber tűvel mit lehet állítani?
a másik meg, hogy megy két cső a hengerfej és a karbi között... ez valami karburátor fűtés cső, amiben víz megy? nem létfontosságú a bekötése ugye?
Érdekes, nekem full gyári, a kipu is, 12-es karbi van rajta, és a 13-as elsőlánckerékkel majdnem ugyanúgy húz 6.-ban mint 5.-ben
jó állapotban van, fekete
eé jó álapotban van?
és ülés 10
két farokidom 15
szerintem alap 50 hengerhez elég 18-as karburátor...
Hát tegyél fel nagyobb karbit, mert most jobb az áramlás, több anyag kell neki mert nyitott a kipufogórendszer, felső fordulaton jobblessz kicsivel, ha nem akkor tegyél fel rövidebb áttételt, vagy nagyobb hengert :D
üdv!
adott a gyári 50-es blokkom, 16-os karbival, 115-ös fúvókával, 13-47-es áttétellel. most raktam fel próbára egy Gianelli kipurendszert...
szerintetek érdemes felrakni próbára egy 20,5-es karbit? ha igen, mekkora fúvókákkal? várhatok tőle valami javulást... jelenleg is egész jól megy... viszont a hosszú áttétel miatt a 6. már felejtős. Csak egy pici plusz erő kellene, hogy bírja a 6.-at is.
robogó henger
50-ccm-es sporthenger a malossitól.A módosított vezérlésnek köszönhetően jó 2-3 lóerővel erőssebb a normál hengernél.
http://scootershop.unas.hu/spd...
hali!
Nem tudjátok mi a különbség egy gyári 50es henger és 1 malossi között? Csak mert haverom RS-ébe 50es malossi van. Gyári tuning lehet?
Köszi a válaszokat!
és menyit kérsz érte?
Köszönöm igen ezt kerestem
szia, egy barátomnak van eladó, 1993 körüli évjárat, blokkját tavaly csináltuk ha jól emlékszem (fúrás, prox dugó), igol sts2t-t kapott csak, 2-3000km nél nem ment vele többet azóta. Fényezése nem a legszebb, illetve van egy kis hátsófék gondja, de ezt tudjuk orvosolni ha komolyan érdekel, azért nem csináltuk meg mert nem használja már. 90-et biztos megy végre. Ha érdekel privátban meg tudom adni a számát.
Pofás kis gépezet (Y)
2003-tól gyártottakhoz keresek jobb és bal nem sport tükröket. Tartószár és keret nem fontos...

Vagy olyat aki tud ilyen méretűt, enyhén görbe tükröt készíteni, és kivágni.
Lapos nem érdekel, olyat minden üveges tud vágni.
Szerintem ezt keresed:
RoilGold [13367] 2009. augusztus 2. 16:23
képek vannak.
keresd a hozzászólás oldalán a hozzászólás sorszámát.