Én úgy tudom h az olyan mint a fúvóka tehát benzin/levegő arányt szabályoz. A fúvóka viszont csak 2/3ad gáznál végzi a dolgát alatta a Subertű dolgozik. Javítsatok ki ha hülyeséget írtam!
ezzel a kis tűvel állíthatjuk be azt, hogy 1/4 és 3/4 gáz között a porlasztó milyen mennyiségű keveréket jutasson az égéstérbe. Négy különböző állása van, amik közül nekünk kell megtalálnunk a megfelelő beállítást, ha valamilyen a keverékképzést befolyásoló új alkatrész került a motorba pl:(henger,kipufogó, stb...).tehát ez szabályozza a benzin-levegő keverék szintjét.ahogy húzod a gázt megy feljebb a tű utat engedve a levegőnek és a benzinnek,minél nagyobb gázt húzol annál nagyobb mennyiségű levegő ill benzin kerül a hengerbe.
Hátul a gyári van (asszem47), a blokkban óra szerint valamivel több mint 5000km van (bár lehet h van több is , de biztos h nem sokkal), kb 60 kiló vagyok sztem ez lehet a leg számottevőbb különbség
két újabb kérdés...
a suber tűvel mit lehet állítani?
a másik meg, hogy megy két cső a hengerfej és a karbi között... ez valami karburátor fűtés cső, amiben víz megy? nem létfontosságú a bekötése ugye?
Hát tegyél fel nagyobb karbit, mert most jobb az áramlás, több anyag kell neki mert nyitott a kipufogórendszer, felső fordulaton jobblessz kicsivel, ha nem akkor tegyél fel rövidebb áttételt, vagy nagyobb hengert :D
üdv!
adott a gyári 50-es blokkom, 16-os karbival, 115-ös fúvókával, 13-47-es áttétellel. most raktam fel próbára egy Gianelli kipurendszert...
szerintetek érdemes felrakni próbára egy 20,5-es karbit? ha igen, mekkora fúvókákkal? várhatok tőle valami javulást... jelenleg is egész jól megy... viszont a hosszú áttétel miatt a 6. már felejtős. Csak egy pici plusz erő kellene, hogy bírja a 6.-at is.
50-ccm-es sporthenger a malossitól.A módosított vezérlésnek köszönhetően jó 2-3 lóerővel erőssebb a normál hengernél. http://scootershop.unas.hu/spd...
hali!
Nem tudjátok mi a különbség egy gyári 50es henger és 1 malossi között? Csak mert haverom RS-ébe 50es malossi van. Gyári tuning lehet?
Köszi a válaszokat!
szia, egy barátomnak van eladó, 1993 körüli évjárat, blokkját tavaly csináltuk ha jól emlékszem (fúrás, prox dugó), igol sts2t-t kapott csak, 2-3000km nél nem ment vele többet azóta. Fényezése nem a legszebb, illetve van egy kis hátsófék gondja, de ezt tudjuk orvosolni ha komolyan érdekel, azért nem csináltuk meg mert nem használja már. 90-et biztos megy végre. Ha érdekel privátban meg tudom adni a számát.
de az is lehet, hogy nem vagy 90 kiló és nincs 35ezer km a blokkban...
a suber tűvel mit lehet állítani?
a másik meg, hogy megy két cső a hengerfej és a karbi között... ez valami karburátor fűtés cső, amiben víz megy? nem létfontosságú a bekötése ugye?
adott a gyári 50-es blokkom, 16-os karbival, 115-ös fúvókával, 13-47-es áttétellel. most raktam fel próbára egy Gianelli kipurendszert...
szerintetek érdemes felrakni próbára egy 20,5-es karbit? ha igen, mekkora fúvókákkal? várhatok tőle valami javulást... jelenleg is egész jól megy... viszont a hosszú áttétel miatt a 6. már felejtős. Csak egy pici plusz erő kellene, hogy bírja a 6.-at is.
http://scootershop.unas.hu/spd...
Nem tudjátok mi a különbség egy gyári 50es henger és 1 malossi között? Csak mert haverom RS-ébe 50es malossi van. Gyári tuning lehet?
Köszi a válaszokat!
Vagy olyat aki tud ilyen méretűt, enyhén görbe tükröt készíteni, és kivágni.
Lapos nem érdekel, olyat minden üveges tud vágni.
RoilGold [13367] 2009. augusztus 2. 16:23
képek vannak.
keresd a hozzászólás oldalán a hozzászólás sorszámát.