akkor az elején kezdem. Tényleg jobban tudod hogy hogy megy a motorod, de azér hülyeségeket ne állítsál. 2hete adtam el az Rs 50emet ami full tuning volt. 80as polini henger,főtengely,kuplung, 21eskarbi karbonmembrán Top verseny kipufogó. stb....
ezzel a szettel ment 130at korrekt gyorsulással. jahh és gps-el mérve
de azér azt te se gondoltad komolyan hogy a motorod egy sport rendszerrel 130at megy
én nem kötekedni akartam félre ne érts de valótlan dolgokat meg ne állíts.
nekem forgott annyit nagyobb fúvókával,gia sportrendszerrel.(persze csak hosszú sík úton)120 volt a vége áttétel az nem tudom milyen volt.Aj de jó gép volt:(
Ma unalmamban (el van törve a kezem) megnéztem milyen áttétel van a motoron. És nekem 14/60as van. Ez hogy lehet? Nem 13/47-nek kell hogy legyen. Am 96ot megy az óra szerint.
Hát megmondom őszintén nem is tudom hirtelen. Az átírást a barátom intézte egy meghatalmazással, ott fizetett ő mindenféle illetéket ide is oda is, aztán a kezembe adta a papírokat. majd utánanézek, ha nagyon érdekel...
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-önindító (újszerű) 14.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft
+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.
Tel:06-30-535-36-45 E-mail: 2csako@citromail.hu