Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minarelli blokkos yamaha DT / TZR alkatrész:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-önindító (újszerű) 14.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft

+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.

Tel:06-30-535-36-45 E-mail: 2csako@citromail.hu
szia ezet a kipukat honan tudnám rendelni tudnál egy linket küldeni lécci elöre is kösz
ja és gps szerint...ez a lényeg...
enyém meg 85-öt megy sík úton... 35ezer km-es blokkal, tunying nélkül, 190centim és 85 kilóm alatt...
valamit biztos rosszul csináltok...
Hát ezt én is csak igazolni tudom !

pl : az én DERBI GPR R 70-em megy

TOP 70 ccm-es hengerrel
17,5 Dellorto karbival
Tecnigas RSG kipurendszerrel
15/50 áttétellel

6.-ba max 120 km/h -val !

Szoval gondoljuk meg miket állítunk mielőtt leírjuk ide mások bolondítására!
akkor az elején kezdem. Tényleg jobban tudod hogy hogy megy a motorod, de azér hülyeségeket ne állítsál. 2hete adtam el az Rs 50emet ami full tuning volt. 80as polini henger,főtengely,kuplung, 21eskarbi karbonmembrán Top verseny kipufogó. stb....
ezzel a szettel ment 130at korrekt gyorsulással. jahh és gps-el mérve
de azér azt te se gondoltad komolyan hogy a motorod egy sport rendszerrel 130at megy
én nem kötekedni akartam félre ne érts de valótlan dolgokat meg ne állíts.
Mutass róla videót! Ennyi :)
sziasztok.tud nekem valaki mutatni képet tzr50 kuplungról?akár szétszedetet is.
fogadjunk te nem is vagy nagy motoross csak teszed magad,lehet hogy az én motorom én bütyködöm,akkor lehet jobban tudom mennyivel megy,
hmm... a Motul olajhoz képest Mol Dynamic Moto 2T olajjal 500-al többet pörög a gép...
okok
Ha egybe lesz teszek fel galériát.
tudsz képet küldeni a gépedről?Nagyon állat:)Dobhatok mail címet?
nekem forgott annyit nagyobb fúvókával,gia sportrendszerrel.(persze csak hosszú sík úton)120 volt a vége áttétel az nem tudom milyen volt.Aj de jó gép volt:(
Ne haragudj de ez hihetetlen.Nem hiszem hogy malossi kipuval 6. ba 15/47 áttételel fordulna 12000 et.
Szerintem 12/47-nek kéne lennie. Legalábbis régen azt beszéltük itt hogy a szervíz könyvben is az van írva fojtás kivétel utáni áttételnek...
Ja és 57 kiló és 170 cm magas vagyok
nem kötöszködni akok de nekeg a gyári tzr sport rendszerrel a büdös életbe nem fog menni 110el se nemhogy 130........
Ma unalmamban (el van törve a kezem) megnéztem milyen áttétel van a motoron. És nekem 14/60as van. Ez hogy lehet? Nem 13/47-nek kell hogy legyen. Am 96ot megy az óra szerint.
nekem folytás nélkül,malossi kipuffal 130 a vége,de lehet tornászni
hát lehet, hogy már csak jövőre tudod meg... erre az évre még az előző tulaj fizeti/fizette...
Hát megmondom őszintén nem is tudom hirtelen. Az átírást a barátom intézte egy meghatalmazással, ott fizetett ő mindenféle illetéket ide is oda is, aztán a kezembe adta a papírokat. majd utánanézek, ha nagyon érdekel...
az igaz, hogy 125-ösre nincs teljesítményadó? vagy ez 25kW alattiakra igaz?