Te merre lax?
Mehetnénk egy gyorsulásit, hogy lásd mennyire fos alul...
Persze, ha még megvolna a TZR50-esed.
Vagy bárki akinek van TZR50 átalakítatlan, folyás nélküli és max. lánckerék alkatrész cserével megy jobban a gyárihoz képest és válalkozik erre a feladatra.
Akinek tuningolt és maradt 50-es (nem csak papíron), ami azt jelenti, hogy egyéb alkatrészei is cserélve lettek, is jelentkezzen. (Mondjuk azért érdekel, hogy mennyivel mész el melettem
Egyébként lehet gyorsulási tali
Nekem csak annyival több a gépem, hogy használom az általam forgalmazott szereimet benne és ez még nem számít tuningnak nincs cserélve alkatrész!
Lehet jelentkezni max aug 20.ig és addigra lebonyolítva, mert 25-én lejár a jogsi és lehet nem fogom tudni meghosszabítatni.
Ezt csak elmékben tartottam meg, nem most vágták le, csak most fótoztam le, de mondtam, hogy ronda. Fúvókák is megvannak valahol, de azokat nem találtam.
Képzeld el milyen trehány munkát csinálnak, ha motorszerelést válalnak be...Nem beszélve egy kötelező szerviz előre megbeszélt (cserére szoruló) alkartész renreléssel 4 hétig tartot és a második héten mikor mentem be megkérdezni, hogy mi van már a géppel, a csávó még akkor rendelte meg az alkatrészeket. Eszükbe sem volt hogy hozzányuljanak időben.
Óvaintek mindenkit, hogy ott szervizeltessen vagy vegyen bármit.
Még olajcserét sem szabad velük csináltatni leszámlázták, de nem cseréltek. Egyszóval semmit. Az alkatrész rendelés is ide tartozik, és bármiféle vásárlás. OK?! illetve, hogy egyáltalán arra keveredjen bárki akár véletlenül is. Valószínű, hogy miattuk szar az önindítóm... [és majdnem vettem emiatt egy szabadonfutót feleslegesen, ami gyanú lehetett, hogy esetleg az a gond]. Ami, ha bukások is vannak sem törik szét benne a mágnes belülről, úgy hogy kívül sértetlen a burkolata. (Ilyeneket művelnek, hogy legyen szervíz munkájuk....)sajna ez elég későn derlüt ki, hogy az a hibás és azért nem indít rendesen, ugyanis volt amikor indult és volt, hogy nem, és mindenki az akku-t emlegette hogy esetleg gyenge, de egy új akku-val is ezt csinálta aminek nagyobb volt az indító teljesítménye (és kb. egy újnyival magasabb is a beleajánlottnál, és éppen ez még elfér az ülés alatt. nagyobb már nem)...
Gyanítom, hogy fordulatszámot fogja vissza 6000 f/s-re, de kedvedért megkérdezem a Yamahát.
Remélhetőleg hétfőn vagy kedden válaszolnak.
A képek a kipufogó folytást okozóját mutatják, és jól látszik a szűkítő benne.
Azért ilyen béna a fexeléses levágás mert a Yamaha City szervizesnek kinevezett(szakértelem = 0) embere csinálta. (ha én vágtam volna szeb lett volna
Gyanítom fordulatszabályozást végzi nem engedi egy bizonyos fordulat fölé a motort pörögni (6000 f/snél blokk) de, hogy biztos legyél benne rákérdezek neked a yamánál. Ha ráérnek hétfőn vagy kedden adnak választ remélem.
Köszi, szerintemte másra gondolsz, azonosításra itt egy kép
az az alkatrész érdekel ami pirossal van szinzeve, és lila rögzítőlemez tartja ami egy 4-es imbusz csavar egy bilincsesen fogja a hengert, aztán a henger 'sapkát' 3 csillag csavar fogja, és egy kábel csatlakozik alá. Az elektromos gyújtás indítás öszekötését egy | vájatú csavarfejű csavar fogja meg. És nekem csak ez a Pirossal jelzett hengeres fedő kell a belső falán fekvő mágnesekkel amik hibátlan állapotban vannak. (a tekercselés és a többi nem kell, csak ez a burkoló.) Ha ez van neked akkor érdekelhet, elérhetőséget és árat is dobhatnál. és hol lehet megnézni... TZR50 tipus 2003 tólgyártott motorra való. mint pl amit a mai napig is gyártottak.
de amúgy 2004-ben gyártották le a motort
Mellékesen jegyzem meg a Roil Gold Fémkezelő, és Roil üzemanyag rendszer kezelő, nem tuning szer. Ugyanakkor csúcs teljesítményt ad a gépezetnek. (High-Tech Formula) (ez kb. olyan mintha minőségi zöldséget, gyümölcsöt ennél vagy egyéb minőségi ételt ennél, tesco-s műanyag szar kaják helyett.
Alkatrész védelmet biztosít (kopás, lerakódások, stb.), és felszabadítja a felesleges megterheléstől a gépet, ezáltal szabadabban megy, és csökkenti a surlódások által keletkezett hőt.
Inkább tanulmányozd az anyagot széles körben mielőtt off-olod a hozzászólást.
Amúgy meg nagyon jó, megbízhatók a TZRek :P Bár én nemrég vettem az enyémet, de amit hallottam: Ritkán van velük gond, viszont ha van, akkor elég rendesen be kell nyúlni az ember zsebébe ha yamahánál akarjuk szervizelni :) Elég nagytestű motor, meg elég nehéz is, viszont jól kezelhető, magas fordulaton "hevesen" reagál gázadásokra, elég jó érzést nyújt mikor nyit a power szelep :)
Eddig nekem és akitől kérdezgettem (meg akiknek volt :D) elég jó véleménnyel vannak róla, RS-ről sajna nem tudok sokat, de biztos van olyan topic ahol tudsz erről is kérdezgetni :)
Ha gondolod vegyél fel MSN-re, hátha tudok válaszolni kérdéseidre :) (Bár vannak sokkal tapasztaltabb TZR-esek, de hátha elég leszek én is :D)
Tzr 80-90 a vége tuning nélkül, ha jól tudom, de magyarországon minden 50esbe kötelezőek belerakni egy folytást ha újjonan veszed, mivel segédmotor úgy van meghatározva, hogy max 45el mehet :)
RS-ről túl sokat nem tudok, biztos van neki is saját topikja
RoilGold, nem az áttételezést kérdezte, meg hogy RoilGoldal, hanem hogy tuning ---nélkül
Szia Sly29! Most gondoltamrád mivel írtad, hogy vannak eladó alkatrészeid, most érdekelt volna egy, de sajna nem látom a képen ami ki volt téve így gyanítom nincs abból eladó.
A motor alatt a gyújtás háza kellett volna, az a henger alakú fedő ami a belső falán mágneses...
13346 os hozászólásomban (535ös lapon) megtalálod a választ.
folytásokkal pedig 40-45 max sebb. Ha már nem bejáratós, de folytva van, feltétlenül javasolt a Roil Gold fémkondiciónáló és a hozzá tartozó benzinüzemanyag adalék (1-1 adag sokáig elég) amely az egész üzemanyag rendszert kezeli meg, ugyanis a legjobb égést biztosítja, gátolja a lerakódásokat és tisztítja az alkatrészeket, különösen fontos ez azoknál a motoroknál ahol nem megfelelő az égés és katalizátor (hengeresre tekert fémháló a kipufogóban) ami ha nincs jó égés eldugul a lerakódások miatt, és a géped ilyenkor használhatatlan. (bedöglik). Persze nem mindenki használja ezeket, mert jó bájáratáson sok múlik, de alapul véve a motor élettartalmát nagymértékben megnövelik a fenteb felsorolt termékek, és nagyobb nyomaték, alacsonyabb üzemeltetési költséget, és biztonságosabb vezetést eredményez. Csökkenti nagyobb mint 68%-al a súrlódást ezáltal a kopás mértéke kissebb minősége más...részletezve a weboldalon a lényeget elérheted a ball oldali menüből. (http://roilgold.uw.hu) (rövidesen felkerülnek a kopásról és a surlódásról érdemes tudnivalók) és a tesztek megtekintése erősen javasolt.
Készülőben van az olajokról is információ, milyet érdemes választani. Sajnos az igazán jókat nem minden sarki boltban árulják. Többek között ilyen a Midland olaj család, amely a magas minőségi szintet képviseli , illetve azok amik ugyan azt a paramétereket vagy jobbakat teljesítenek. (áraik nem vagy nem jelentősen több a mindenhol kaphatóakétól.
Kérdezz, ha van még kérdésed ezzekkel kapcsolatban.
Sziasztok!Én kérdezni szeretném hogy a Tzr eknek mi a végsebeségük tunning mentesen!Nekem még van 1 kis időm a jogsiig!DE ri mit mondtok:? Tzr VS RS?:S ÉN nekem jobban bejön a Tzr De amugy milyen gépek!Remélem jók!
Azért a tieden van némi nem gyári "dekorcsík", viszont nekem még mikor az eredeti szine volt így nézett ki.
Van valahol képem is amit én fótztam, de most nem tudom merre.
Ha lesz időm megkeeresem és kiteszem, ide vagy a regadatokhoz.
A - 21 életéved betöltése előtt 3 hónappal lehet kezdeni, illetve ha már lejárt a kezdő vezetői engedélyed ( két éve van A1-es vagy A korl jogsid)
A1 - 16 életéved betöltése előtt 3 hónappal lehet kezdeni.
A korl - 18 életéved betöltése előtt 3 hónappal lehet kezdeni.
M - 14 életéved betöltése előtt 3 hónappal lehet kezdeni.
Mehetnénk egy gyorsulásit, hogy lásd mennyire fos alul...
Persze, ha még megvolna a TZR50-esed.
Vagy bárki akinek van TZR50 átalakítatlan, folyás nélküli és max. lánckerék alkatrész cserével megy jobban a gyárihoz képest és válalkozik erre a feladatra.
Akinek tuningolt és maradt 50-es (nem csak papíron), ami azt jelenti, hogy egyéb alkatrészei is cserélve lettek, is jelentkezzen. (Mondjuk azért érdekel, hogy mennyivel mész el melettem
Egyébként lehet gyorsulási tali
Nekem csak annyival több a gépem, hogy használom az általam forgalmazott szereimet benne és ez még nem számít tuningnak nincs cserélve alkatrész!
Lehet jelentkezni max aug 20.ig és addigra lebonyolítva, mert 25-én lejár a jogsi és lehet nem fogom tudni meghosszabítatni.