Köszi.
Hozászólásodban van a válasz mitől gyengül nyomatékban a motor, ami érezhető, amikor lánckerékcserét nagyobb sebesség miat cseréltünk hátul.
A nyomaték különbség kiegyenlítésére, hogy alul is jól menjen, a max. sebesség is megmaradjon és ~20% üzemanyag megtakarításra, kevesebb olaj fogyasztása, van megoldásom.
Úgy van ahogy Roilgold mondja.A hátsó fogaskerék adja a végsebességet az első pedig a gyorsulást!ha kicseréled akk. kicsit gyatrábban gyorsul viszont a végsebessége nagyobb lesz.
A fórumban már volt ilyen kérdés, de leírom neked nálam mi volt.
1. - Kipufogó könyökben csövet kell pl. flex-el vágni,
2. - Egy rózsaszín vezeték a műszerfalbba megy - elvágása,
3. - 2 fúvóka csere. Yamaha szervíztől beszerzed. (Tudják mi kell bele).
Ekkor megy a motor kb. 86-ot a saját órája szerint, ha még áttételt is változtatsz, 12/46-ról 12/47-esre, akkor kb 104-106-ot kihozol a gépből amit a saját órája mér. De GPS-el az a 104 km/h kb. 94-96 km/h lesz.
Ha mindennel megvagy, és mégsem megy többel, akkor valami nem jól van beálíítva.
Karbit esetleg állítsd be jól. Gyertyát is nézd meg.
Gyertya hézag: 0.6-0.7 mm. Gyertya típusa ami belevaló: NGK BR9ES. Motor alapjárata: 1800 ford/perc (üzemhőmérsékleten kell beállítani.
Esetleg rosszul járattad be (a kipuban a katalizátor elvan kicsit tömődve-ez is okozhatja). A katalizátor a kipuban egy hengeresre tekert lukacsos fém hálós lemez, és ennek a könyök felöli végéről lehet eltömődés esetleg. Brutálisan vissza tudja fogni a gépet ha eltömődik. Egyenlőre más ötletem nincs, hogy mi lehet a gondod.
Hali mindenkinek! valaki mondja már meg nekem h tzr-be hol vannak a folytások, vagy mi az amit cserélni kell h jobban menjen, mert nem tudunk mit kezdeni az enyémmel. 75 km/h megfogja és nem megy többet. ma hoztuk szerelőtől és ők se tudják h mit lehet vele kezdeni. lehetőleg olyan írjon akinek van, vagy volt, vagy ért hozzá mert eddig 5 embertől 5 féle dolgot hallottam eddig és olyan kéne aki 100-ra tudja h mit kell kezdeni vele. olyat is halottam h még 90-et se lehet kihozni belőle de sztem ez egy f*szság...(ezt egy szervízbe mondták, biztos okosak) aki segít annak előre is köszönöm
Ha tuningolni akarod a motorodat, akkor szerintem inkább csináltas a morotra megfelelő kiput, ami direkt arra a motorra készül. Sokkal jobb teljesítményt érsz el, mint az ilyen sorozatban gyártott "gyári sport tuning kipufogókkal". Tudok is olyat aki megcsinálja és nem drágán. TUJI 2T- tuning Itt az oldalán az emailre kattintva tutod felvenni vele a kapcsolatot. Legalább kérdezd őt, mielőtt költekezni kezdesz, biztosan segít. Számítógéppen szilumálja, mit fog nyújtani az elkészült darab. És azután készíti el. Jól dolgozik. Budapesten van. De ha kimondottan neked az a lényeg, hogy csili-vili sportosan nézzen ki és nem érdekel, hogy jóval olcsobban nagyobb teljesítményt kapsz, akkor költsél rá nyugodtan 40-50 ezret, bármilyen boltban ahol kapsz rá. Pár százalék teljesítmény növekedés szerintem nem ér ennyi pénzt.
Hozászólásodban van a válasz mitől gyengül nyomatékban a motor, ami érezhető, amikor lánckerékcserét nagyobb sebesség miat cseréltünk hátul.
A nyomaték különbség kiegyenlítésére, hogy alul is jól menjen, a max. sebesség is megmaradjon és ~20% üzemanyag megtakarításra, kevesebb olaj fogyasztása, van megoldásom.
Fekete Plexi gyári rajta? vagy külön vetted rá?
1. - Kipufogó könyökben csövet kell pl. flex-el vágni,
2. - Egy rózsaszín vezeték a műszerfalbba megy - elvágása,
3. - 2 fúvóka csere. Yamaha szervíztől beszerzed. (Tudják mi kell bele).
Ekkor megy a motor kb. 86-ot a saját órája szerint, ha még áttételt is változtatsz, 12/46-ról 12/47-esre, akkor kb 104-106-ot kihozol a gépből amit a saját órája mér. De GPS-el az a 104 km/h kb. 94-96 km/h lesz.
Ha mindennel megvagy, és mégsem megy többel, akkor valami nem jól van beálíítva.
Karbit esetleg állítsd be jól. Gyertyát is nézd meg.
Gyertya hézag: 0.6-0.7 mm. Gyertya típusa ami belevaló: NGK BR9ES. Motor alapjárata: 1800 ford/perc (üzemhőmérsékleten kell beállítani.
Esetleg rosszul járattad be (a kipuban a katalizátor elvan kicsit tömődve-ez is okozhatja). A katalizátor a kipuban egy hengeresre tekert lukacsos fém hálós lemez, és ennek a könyök felöli végéről lehet eltömődés esetleg. Brutálisan vissza tudja fogni a gépet ha eltömődik. Egyenlőre más ötletem nincs, hogy mi lehet a gondod.
konkrétan is van rá példám
na de téll nem akarok veszekedni
De vissza a TZRekhez
Ismeritek már?
http://myvip.com/club.php?act=...
csak azért mert már napok óta ezekről a szarokról írtok...xDxD
Civil üzletnek álcázott piramisjáték, a lényeg a hiszékeny emberek beugratása, és lehúzása.