nekem a yamaha citysek felborították a motorom és a 0kmes gépen nem volak hajlandók ránézni a hátsófékre hiába mondtam hogy rossz...(levegős)nagy büdös trehány banda,szőke zolival az élen...
Mentem egy kört TüZéRemmel, de valamiért meghalt az fordulatszámmérő :S Néha tök jól megy, néha meg lomhán, vagy nem is megy fel, szal irreális dolgokat mutat Mi lehet a gond?
@RoilGold:
Nem egyedi az eset, mint már mondták, nem kell egyből belevonni mindenkit, szerintem még mi fórumosok is csináltunk valamit a gépeddel, szóval legközelebb ha mosod tegyél egy kis RoilGoldot a vízbe HÁTHA...
Hát igen, nem kell mindig összeesküvés elméleteket gyártanod :D
Csodaszer, hát ez jó
Amúgy ha ennyire nem bírod a Yamaha Cityt, menj mondjuk Harmati Yamaha-hoz, nagyon normálisak voltak, de lehet hogy csak mert én is úgy álltam hozzájuk és nem vádolom őket minden szarral
A lendkerékmágnes törés/repedés más kismotoroknál is ismert probléma! Az ok, hogy a bendix nagy erővel csapódik a lendkeréknek indítózáskor, és ezek az ütések megrepesztik a lendkereket. Vélhetően nálad is ez történt. Nem kell egyből pocskondiázni. Elhiszem, hogy lusta trehány banda esetleg az a yamaha kereskedés, de direkt biztosan nem tették tönkre a motort....
Hja, lehet, hogy rá kellett volna kenned a csodaszered, hátha akkor nincs ilyen hiba :D
Néhány dolog amit tegnap az autómata frissítés miatt nem tudtam elüldeni.
Előre leszögezném, hogy az információk a YAMAHA WORLD től vannak,
1. a YAMAHA és az MBK annyiban különbözik egymástól hogy a burkolaton más a cimke. Mindkettőt az MBK gyártja, és ugyan azt az aklatrészeket rakják bele.
2. Kompressziós kérdésre a válasz: a köztudatban tévesen nevezett "kompresszió" mérésre nem tudták megmondani mi lenne az optimális. A kompresszió arányt viszont megtudták mondani. Ami pedig kiszámolható az alkatrészeken lemérhető értékekből. Szóval a Kompresszió arány: 6.85:1 (Nem azonos azzal amit bemérő készülékekkel mérnek, a kettő telsesen más érték és más az amit mérnek vele)
3. 2008 tól desing váltás a motor idomokban.
4. Korábban említettem az indítónál van egy henger a motorblok alatt, ami nekem belül a mágnes szét van törve, és hogy mi lehet az oka erre kértem magyarázatot.
Mivel külsőleg nincs sérülés vagy deformáció ezért a külső erőhatás kizárva. Boruláskor ez nem törhet el. Esélye akkor lenne, ha totálkásos lenne a gép és ide kapott volna ütést valamilyen baleset következtében. Vagyis külsőleg nincs baj a motor meg nem volt totálkáros, így ez a rész kizárva. Akkor mégis mitől törhetett el.
Szervizelés:
----------------
A motoromat 2 helyen szervizeltettem az egyiknél a barátomnál mindig ott voltam, így ő nem tehetett kárt benne, de semmi alkartész beszerzési érdekeltsége sincs. A másik ahol szervizeltettem hát ott már igencsak kétes a megbizhatóság. Mégpedig a YAMAHA CITY ők érdekeltek az alkartész eladásban, és amikor egy garanciális motornál egy kipufogót nem cserélnek garanciában ami 170 ezer forint 1 hónapos motor használatot követően, úgy hogy a motor 1 hónapig minden héten látogatást tett a szervizben. szóval csakis ők okolhatóak ezzel a károkozással.
A YAMAHA CITY amúgyis jóhírében van az ilyen fajta szereléseiknek, -halkan megjegyzem a motoromat ők 2005 10.10-tól 2006. 5.23. -ig. szervizelték. A kipufogommal a vásárlást követően 1 hónapra volt gond, és akkor kellett a a folyásokat is eltávolítani. A motor szerelését ezután átadtam a haveromnak mert elégedetlen voltam velük, és úgy gondoltam a YAMAHA szervizek mind ilyenek. (Már máskép gondolom és egy helyre biztos bizalommal fordulok ez pedig a YAMAHA WORLD) Szóval a kipufógómat tuningos haverom megjavította, de kértem, hogy ne tuningolt legyen hanem csak olyan értékü mint a gyári. Ezért nem is csinált sokmindent vele, de olcsón megúsztam azt amit máshol pl a YAMAHA WORLD garanciálisan intézett volna. De miből gondoltam volna azt, hogy más-más hozzáállásuak a márkaszervizek?
Lényeg, hogy elég erős a gyanu arra, hogy a YAMAHA CITY tette ezt az alkatrészt tönkre. Mikor tőlük elhoztam utoljára a motorl látszólag nem is volt baj az indításokkal. Aztán telt az idő, és jött a tél majd a tavsz és hát a motor nem akar indulni, hát tologatásokkal nagynehezen beindult. Aztán később azt vettem észre, hogy egy idő után az indító nem mindig működik. És mindenki az akumlátorra gondolt, meg a szabadonfutóra, azóta cseréltem nagyobb indítóáramura, de eredményben nem volt változás a szabadonfutóval sincs gond nem volt elkopva, de a mháten végre kiderült mi (ki) okozhatta a kárt.
A YAMHA WORLD is hallott más érdekes történeteket a CITY-ről, de ők nem foglalkoznak velük.
bocs, hogy kiábrándítalak, de az én tzr-emben japán blokk van. Régen még nem olasz cuccokból rakták össze. Ja és az én motorom gyári állapotban(!) ment 110-et! Nagyobb motorral mértük be. Igazad van, a megbízhatóság nemcsak a blokktól függ. Erre írtam én is hogy szinte csak az számít hogy előzőleg hogyan használták.
1. az 50-es yamahába sose raktak japán blokkot mert nincs sok értelme
2. nem csak a blokktól függ a gyorsaság és a megbízhatóság
3. vmitől csak gyorsabb és/vagy kevesebbt kell szervizelni a különböző típusokat(lásd rs-tzr)
Hát, ha te feleslegesnek tartod akkot te ne használd. Akinek nincs pénze rá az se vegyen. (Aki dohányzik és panaszkodik, hogy nincs rá pénze az gondolkodjon el azon milyen hasznos a dohányzár és mibe kerül.) Az, hogy mennyit takaríthat meg, az még nincs fent az oldalon. Aug. 10-ére kirakom ezt az információkat is a jobb oldali oldalon érhető majd el. Számolni úgy lehet, hogy 1 autónál 1.5-2 olajcserére elég egy 480 ml kiszerelésű. Keverési aránya ugyanis ilyen mértékű. Ez nem helyettesíti az olajat, tehát nem az olaj helyett kell, az olaj szükséges. Az olaj mellé kell önteni a megadott arányokkal. Akinek nincs pénze olajra az meg ne használja a motorját vagy autóját. Inkább adja el.
Kopásról, alkatrészek védelméről, a gép hosszabb élettartalmáról, alkatrészek tisztántartásáról, tisztításáról, karbantartásáról, alacsonyabb üzemeltetési költségekről - és hőmérséklettről, tisztább környezetről (mivel kevesebb a károsanyag kibocsátás). Jobb hatásfokról. Nagyobb nyomatékról, stb. írok.
Ami itt a TZR 50-eseknél észrevetehő azonnal, hogy alapjaiban erőlködik a gép az emelkedőkön, lletve az alsó fokozatban gyenge a gép az induláskor. A hidegindításkor van a legnagyobb kopás az alkatrészekben. Az olaj csak üzem hő 70C fok felett fejti ki a hatását, a Roil Goldnak nincs szüksége felmelegedési időre (kivéve extrém esetekben). A termék használatával ezel elkerülhető és az emelkedők nem okoznak gondot a motornak, és nagyobb nyomatékkal tud így menni a motor. Szebb a hangja is valamivel.
Véleményed köszönöm. Ezis egy fajta vélemény.
Hogy te nem használnád azt már korábban is leírtad. Az emberek nem egyformák mindenkinek van véleménye, a probléma ott van ha nincs tapasztalata, és úgy véleményez.
Hidd el nem az fogja eldönteni, hogy mi it vitatkozunk milyen jó vagy nem. Aki kipróbálta azoktól csak pozitív visszajelzéseket kaptam. És csak is azoktól várok visszajelzéseket akik kipróbálták. Jót is és rosszat is. (Korrekt?) De csak azoktól akik ezeket használják. Nem pedig azoktól akik nem tapasztalák meg és úgy mondják, hogy nem jó. Ugyanis, ha nincs tapasztalat akkor miről beszélsz?
Itt lezártam ezt a "vita" forumozást ezzel a termékkel kapcsolatban.
Mindenki el tudja dönteni, hogy kell neki vagy nem. A weblapon minden szükséges információ felnt van a jó döntés meghozásához. És szükséges is megnézni mindent róla, hogy tisztában legyen, a termékkel mire ad ki pénzt. A teszt1,2,3 igaz csak a 2. részben van a teszt, illetve az elsőben, hogy mekkora erőt fejt ki a tesztgép), de mivel ez egy 47 perces film, így 3 részre van vágva a könnyebb megtekinthetőség miatt ezért a teszt1,2,3. Nekem a váltóm volt, hogy beragadt és volt, hogy megcsúszott. Amióta használom azóta ilyet nem tapasztaltam. Pedig hát a hajóműbe jó teljesítmény értékű olajat teszek. teljesítménymutató: API SM/SL/SJ/SH/SG/SF - JASO MA2
Továbbra is csak azt hajtogatod, hogy felesleges, mikor még nem is mértél-teszteltél vele semmit. Csak a felesleges beszéd az ami itt a forumon van. Állításodat alátámasztani bizonyítani teszteredményeiddel nem tudod. Egy 1 5 00 000 €-felelőség biztosítást is figyelmen kívül hagysz. Biztos lehetsz benne, hogy az állítások amik a termékkel kapcsolatban az oldalon információk megjelennek a jövőben is, azok megalapozottak és Európai kereskedelmi forgalomba is alapos vizsgálatoknak kitet, (az összetételét tekintve), s így van engedélyeztetve.
Én olyan termékkel nem foglalkozom amik gyenge szinvonalúak, vagy olyan állításokat adnak a gyártók részéről, ami nem valós és felelőséget nem válalnak érte amit kijelentenek.
Német oldalakon találsz bőségesen információkat, különböző vizsgálatokról pl: TÜV - teszt német oldalon teljesítménygörbével + egyéb ábrával....
Ezt is érdemes elolvasnod, ha tudsz algolul: Page Article is Courtesy of the Jaguar Magazine™ Australia.
Egy nem az oldalamon olvasható hanem egy másik forumon tapasztalat erre a termékre:
'ducati113 írta:
Én eddig minden autómba raktam és nemvolt semmi gond.
Járó motornál töltöttem bele és olyan mintha ledobnánk az ékszíjat a motorról úgy felkönnyebbül a járása.
83-as Renault Alpin Turbo!Most generáloztam a motort és nem azét mert ette az olajat!250.000Km gondoltam amit kapót a motor már ráfér egy átnézés.A főtengely köszörűs megkérdezte mit akarok ezzel,meg sincs kopva! Pedig nem egyszer megfőztem a motort.
Én sokat járok rövidtávon és ezért is rakok bele.
Még nem bántam meg!Kárára nem válik a motornak.'
--------
Ennyi...
Nem, a kötekedés nem az én műfajom.
És nem, nem levegőbe beszélgek, tulajdonképpen okleveles gépészmérnök vagyok, kalorikus gépész.
És tudod, te is megtakaírásról beszélsz 15-20 e km-en, mikor olyan cuccot árulsz, amin drágább, mint egy jó minőségű olaj.
Kopásról beszélsz, mikor egy négyütemű belsőégésű motor, még ha kihegyezett is, elmegy legalább 80-100 e km-t. Ha autó, akkor inkább 250-300e km-t És ehhez csupán be kell tartani az olajcseréket, és normális olajat tölteni bele. Ennyi. Ezek a cuccok feleslegesek. És sajnos én azt látom, hogy a csórikámnak egyszer van pínze, megveszi ezt, 7500 Ft, de mondjuk nincs pénze az autóba mondjuk egy 6 e Ft-os olajra. (nem literenként, hanem 4 literenként!)
Kétütemű motorba meg kétütemű olaj kell. Nem ilyesmik.
Csupán csak azért írok ide, mert egyedül csak ilyen motorom van és ebben használom. Tapasztalataim pont ezért nem tudom elmondani hogy mit tapasztalok egy 1000-es gépnél mert abban nem tettem bele, így nem mondok addig véleményt. Sem jót, sem rosszat. Szerintem ez így korrekt.
Egyébként pedig amit felvetettél a napokban találkozok egy olyan pasival aki szerelő,műanyagos és pályamotorosoknak segít, használ illetve ismer töbféle anyagot és ő pl. eddig nem ismerte még ezt. Az IPON adalékja ami benzinbe kell az 15000 Ft, és azt mondja, hogy jó. Én sokallom az árát, mondjuk nem is mindegy kitől szerzi be, mennyi emberen keresztűl, meg mekkora mennyiségel kell alkalmazni, hogy a kívánt hatást elérje.
A Roil Gold és Roil Üzemanyag rendszer kezelő azért kerül annyiba amennyibe, mert kihagyja a sok eladót, és szinte a gyártótól lehet megkapni. A szálítás közvetlenül is az ő külföldi raktárukból érhezik a vásárlókhoz. A tárolás dij - mert a boltokat bérelik - ezért ez az öszseg sem kerül bele az árba.
Közeljövőben találkozó van kialakításban egy kisebb csapattal tesztelők körében akik gyursulási autoknál szeretnék kipróbálni miben segít ez az anyag nekik az életben tapasztalva.
Amennyiben mód nyílik rá video felvétel is készül, a tesztekről, de írásos eredményüket is szívesen elétek tárom, majd ha a talákozó létrejön. Sajnos a kapcsolati emberrel nehéz időpontot egyeztetni.
remélem kielégítő választ kaptál.
UI: Ha 1000-es gépem lenne, akkor nem az 50-es kategóriába írnám meg az 1000-es tapasztalataimat... És gyorsulási kihívást is nem egy 1000-es és egy 50-es gép között tennék. Ugyanis értelmetlen. Az 1000-esek már alapjáraton verik az 50 es motorok csúcs teljesítményét... 100-at 3 mp-alat elérik,míg te a TZR-el éphogy, vagy még inkább el sem éred.
Amúgy meg a termékkel nem azt álítják, hogy gyorsabban fog menni a géped végsebességben, de hamarabb éred el a végsebességet. Alacsonyabb fordulatszám azonos sebeségben.
Ha azt akarod, hogy tönkremenjen a géped használd azokat a szereket amit az F1-es autók használnak ugyanis nem bennzinnel mennek, (milyen meglepő), és csak azt a hétvégét bírják ki, vagy még esetleg azt sem amikor a verseny és az időmérő van. Ezután pedig egy új motor kell bele. A megterhelt alkatrészek többet nemigen bírnak el.
már ne haragudj, de anélkül hogy meg akarnálak bántani, én egyetértek trakee kollégával. Először is ha olyan jó, akkor miért nem használják a versenypályákon? És a másik kérdésem pedig hogy miért csak ebbe a topicba reklámozod a termékedet? Sok itt a fiatal 14-16 éves, aki elhiszi hogy ez tényleg működik? Próbáld meg sztem a gsxr-1000 topicba beírkálni, nem tudom mit kapnál ott az emberektől.
TISZTA ÜZLET
a hívás díja 899 Forint + áfa percenként
Nem egyedi az eset, mint már mondták, nem kell egyből belevonni mindenkit, szerintem még mi fórumosok is csináltunk valamit a gépeddel, szóval legközelebb ha mosod tegyél egy kis RoilGoldot a vízbe HÁTHA...
Csodaszer, hát ez jó
Amúgy ha ennyire nem bírod a Yamaha Cityt, menj mondjuk Harmati Yamaha-hoz, nagyon normálisak voltak, de lehet hogy csak mert én is úgy álltam hozzájuk és nem vádolom őket minden szarral
Hja, lehet, hogy rá kellett volna kenned a csodaszered, hátha akkor nincs ilyen hiba :D
Előre leszögezném, hogy az információk a YAMAHA WORLD től vannak,
1. a YAMAHA és az MBK annyiban különbözik egymástól hogy a burkolaton más a cimke. Mindkettőt az MBK gyártja, és ugyan azt az aklatrészeket rakják bele.
2. Kompressziós kérdésre a válasz: a köztudatban tévesen nevezett "kompresszió" mérésre nem tudták megmondani mi lenne az optimális. A kompresszió arányt viszont megtudták mondani. Ami pedig kiszámolható az alkatrészeken lemérhető értékekből. Szóval a Kompresszió arány: 6.85:1 (Nem azonos azzal amit bemérő készülékekkel mérnek, a kettő telsesen más érték és más az amit mérnek vele)
3. 2008 tól desing váltás a motor idomokban.
4. Korábban említettem az indítónál van egy henger a motorblok alatt, ami nekem belül a mágnes szét van törve, és hogy mi lehet az oka erre kértem magyarázatot.
Mivel külsőleg nincs sérülés vagy deformáció ezért a külső erőhatás kizárva. Boruláskor ez nem törhet el. Esélye akkor lenne, ha totálkásos lenne a gép és ide kapott volna ütést valamilyen baleset következtében. Vagyis külsőleg nincs baj a motor meg nem volt totálkáros, így ez a rész kizárva. Akkor mégis mitől törhetett el.
Szervizelés:
----------------
A motoromat 2 helyen szervizeltettem az egyiknél a barátomnál mindig ott voltam, így ő nem tehetett kárt benne, de semmi alkartész beszerzési érdekeltsége sincs. A másik ahol szervizeltettem hát ott már igencsak kétes a megbizhatóság. Mégpedig a YAMAHA CITY ők érdekeltek az alkartész eladásban, és amikor egy garanciális motornál egy kipufogót nem cserélnek garanciában ami 170 ezer forint 1 hónapos motor használatot követően, úgy hogy a motor 1 hónapig minden héten látogatást tett a szervizben. szóval csakis ők okolhatóak ezzel a károkozással.
A YAMAHA CITY amúgyis jóhírében van az ilyen fajta szereléseiknek, -halkan megjegyzem a motoromat ők 2005 10.10-tól 2006. 5.23. -ig. szervizelték. A kipufogommal a vásárlást követően 1 hónapra volt gond, és akkor kellett a a folyásokat is eltávolítani. A motor szerelését ezután átadtam a haveromnak mert elégedetlen voltam velük, és úgy gondoltam a YAMAHA szervizek mind ilyenek. (Már máskép gondolom és egy helyre biztos bizalommal fordulok ez pedig a YAMAHA WORLD) Szóval a kipufógómat tuningos haverom megjavította, de kértem, hogy ne tuningolt legyen hanem csak olyan értékü mint a gyári. Ezért nem is csinált sokmindent vele, de olcsón megúsztam azt amit máshol pl a YAMAHA WORLD garanciálisan intézett volna. De miből gondoltam volna azt, hogy más-más hozzáállásuak a márkaszervizek?
Lényeg, hogy elég erős a gyanu arra, hogy a YAMAHA CITY tette ezt az alkatrészt tönkre. Mikor tőlük elhoztam utoljára a motorl látszólag nem is volt baj az indításokkal. Aztán telt az idő, és jött a tél majd a tavsz és hát a motor nem akar indulni, hát tologatásokkal nagynehezen beindult. Aztán később azt vettem észre, hogy egy idő után az indító nem mindig működik. És mindenki az akumlátorra gondolt, meg a szabadonfutóra, azóta cseréltem nagyobb indítóáramura, de eredményben nem volt változás a szabadonfutóval sincs gond nem volt elkopva, de a mháten végre kiderült mi (ki) okozhatta a kárt.
A YAMHA WORLD is hallott más érdekes történeteket a CITY-ről, de ők nem foglalkoznak velük.
2. nem csak a blokktól függ a gyorsaság és a megbízhatóság
3. vmitől csak gyorsabb és/vagy kevesebbt kell szervizelni a különböző típusokat(lásd rs-tzr)
Kopásról, alkatrészek védelméről, a gép hosszabb élettartalmáról, alkatrészek tisztántartásáról, tisztításáról, karbantartásáról, alacsonyabb üzemeltetési költségekről - és hőmérséklettről, tisztább környezetről (mivel kevesebb a károsanyag kibocsátás). Jobb hatásfokról. Nagyobb nyomatékról, stb. írok.
Ami itt a TZR 50-eseknél észrevetehő azonnal, hogy alapjaiban erőlködik a gép az emelkedőkön, lletve az alsó fokozatban gyenge a gép az induláskor. A hidegindításkor van a legnagyobb kopás az alkatrészekben. Az olaj csak üzem hő 70C fok felett fejti ki a hatását, a Roil Goldnak nincs szüksége felmelegedési időre (kivéve extrém esetekben). A termék használatával ezel elkerülhető és az emelkedők nem okoznak gondot a motornak, és nagyobb nyomatékkal tud így menni a motor. Szebb a hangja is valamivel.
Véleményed köszönöm. Ezis egy fajta vélemény.
Hogy te nem használnád azt már korábban is leírtad. Az emberek nem egyformák mindenkinek van véleménye, a probléma ott van ha nincs tapasztalata, és úgy véleményez.
Hidd el nem az fogja eldönteni, hogy mi it vitatkozunk milyen jó vagy nem. Aki kipróbálta azoktól csak pozitív visszajelzéseket kaptam. És csak is azoktól várok visszajelzéseket akik kipróbálták. Jót is és rosszat is. (Korrekt?) De csak azoktól akik ezeket használják. Nem pedig azoktól akik nem tapasztalák meg és úgy mondják, hogy nem jó. Ugyanis, ha nincs tapasztalat akkor miről beszélsz?
Itt lezártam ezt a "vita" forumozást ezzel a termékkel kapcsolatban.
Mindenki el tudja dönteni, hogy kell neki vagy nem. A weblapon minden szükséges információ felnt van a jó döntés meghozásához. És szükséges is megnézni mindent róla, hogy tisztában legyen, a termékkel mire ad ki pénzt. A teszt1,2,3 igaz csak a 2. részben van a teszt, illetve az elsőben, hogy mekkora erőt fejt ki a tesztgép), de mivel ez egy 47 perces film, így 3 részre van vágva a könnyebb megtekinthetőség miatt ezért a teszt1,2,3. Nekem a váltóm volt, hogy beragadt és volt, hogy megcsúszott. Amióta használom azóta ilyet nem tapasztaltam. Pedig hát a hajóműbe jó teljesítmény értékű olajat teszek. teljesítménymutató: API SM/SL/SJ/SH/SG/SF - JASO MA2
Továbbra is csak azt hajtogatod, hogy felesleges, mikor még nem is mértél-teszteltél vele semmit. Csak a felesleges beszéd az ami itt a forumon van. Állításodat alátámasztani bizonyítani teszteredményeiddel nem tudod. Egy 1 5 00 000 €-felelőség biztosítást is figyelmen kívül hagysz. Biztos lehetsz benne, hogy az állítások amik a termékkel kapcsolatban az oldalon információk megjelennek a jövőben is, azok megalapozottak és Európai kereskedelmi forgalomba is alapos vizsgálatoknak kitet, (az összetételét tekintve), s így van engedélyeztetve.
Én olyan termékkel nem foglalkozom amik gyenge szinvonalúak, vagy olyan állításokat adnak a gyártók részéről, ami nem valós és felelőséget nem válalnak érte amit kijelentenek.
Német oldalakon találsz bőségesen információkat, különböző vizsgálatokról pl: TÜV - teszt német oldalon teljesítménygörbével + egyéb ábrával....
Ezt is érdemes elolvasnod, ha tudsz algolul:
Page Article is Courtesy of the Jaguar Magazine™ Australia.
Egy nem az oldalamon olvasható hanem egy másik forumon tapasztalat erre a termékre:
'ducati113 írta:
Én eddig minden autómba raktam és nemvolt semmi gond.
Járó motornál töltöttem bele és olyan mintha ledobnánk az ékszíjat a motorról úgy felkönnyebbül a járása.
83-as Renault Alpin Turbo!Most generáloztam a motort és nem azét mert ette az olajat!250.000Km gondoltam amit kapót a motor már ráfér egy átnézés.A főtengely köszörűs megkérdezte mit akarok ezzel,meg sincs kopva! Pedig nem egyszer megfőztem a motort.
Én sokat járok rövidtávon és ezért is rakok bele.
Még nem bántam meg!Kárára nem válik a motornak.'
--------
Ennyi...
És nem, nem levegőbe beszélgek, tulajdonképpen okleveles gépészmérnök vagyok, kalorikus gépész.
És tudod, te is megtakaírásról beszélsz 15-20 e km-en, mikor olyan cuccot árulsz, amin drágább, mint egy jó minőségű olaj.
Kopásról beszélsz, mikor egy négyütemű belsőégésű motor, még ha kihegyezett is, elmegy legalább 80-100 e km-t. Ha autó, akkor inkább 250-300e km-t És ehhez csupán be kell tartani az olajcseréket, és normális olajat tölteni bele. Ennyi. Ezek a cuccok feleslegesek. És sajnos én azt látom, hogy a csórikámnak egyszer van pínze, megveszi ezt, 7500 Ft, de mondjuk nincs pénze az autóba mondjuk egy 6 e Ft-os olajra. (nem literenként, hanem 4 literenként!)
Kétütemű motorba meg kétütemű olaj kell. Nem ilyesmik.
Egyébként pedig amit felvetettél a napokban találkozok egy olyan pasival aki szerelő,műanyagos és pályamotorosoknak segít, használ illetve ismer töbféle anyagot és ő pl. eddig nem ismerte még ezt. Az IPON adalékja ami benzinbe kell az 15000 Ft, és azt mondja, hogy jó. Én sokallom az árát, mondjuk nem is mindegy kitől szerzi be, mennyi emberen keresztűl, meg mekkora mennyiségel kell alkalmazni, hogy a kívánt hatást elérje.
A Roil Gold és Roil Üzemanyag rendszer kezelő azért kerül annyiba amennyibe, mert kihagyja a sok eladót, és szinte a gyártótól lehet megkapni. A szálítás közvetlenül is az ő külföldi raktárukból érhezik a vásárlókhoz. A tárolás dij - mert a boltokat bérelik - ezért ez az öszseg sem kerül bele az árba.
Közeljövőben találkozó van kialakításban egy kisebb csapattal tesztelők körében akik gyursulási autoknál szeretnék kipróbálni miben segít ez az anyag nekik az életben tapasztalva.
Amennyiben mód nyílik rá video felvétel is készül, a tesztekről, de írásos eredményüket is szívesen elétek tárom, majd ha a talákozó létrejön. Sajnos a kapcsolati emberrel nehéz időpontot egyeztetni.
remélem kielégítő választ kaptál.
UI: Ha 1000-es gépem lenne, akkor nem az 50-es kategóriába írnám meg az 1000-es tapasztalataimat... És gyorsulási kihívást is nem egy 1000-es és egy 50-es gép között tennék. Ugyanis értelmetlen. Az 1000-esek már alapjáraton verik az 50 es motorok csúcs teljesítményét... 100-at 3 mp-alat elérik,míg te a TZR-el éphogy, vagy még inkább el sem éred.
Amúgy meg a termékkel nem azt álítják, hogy gyorsabban fog menni a géped végsebességben, de hamarabb éred el a végsebességet. Alacsonyabb fordulatszám azonos sebeségben.
Ha azt akarod, hogy tönkremenjen a géped használd azokat a szereket amit az F1-es autók használnak ugyanis nem bennzinnel mennek, (milyen meglepő), és csak azt a hétvégét bírják ki, vagy még esetleg azt sem amikor a verseny és az időmérő van. Ezután pedig egy új motor kell bele. A megterhelt alkatrészek többet nemigen bírnak el.
de nekem csak a balalsó idom kell
banyai.zsolt@windowslive.com
Aki tud 05-ös vagy 06-os Yamaha TZR50 Rossi Replikához, baloldali alsó idomot , az vegyen fel mindenképpen msn-re
msncímem: banyai.zsolt@vipmail.hu