Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pechünk van Norbi! ami késik az nem múlik
ahhoz meg kell tanulni motorozni...
na akkor van 1 jó RX-em
ŐŐ izé!itt vagy?xlzx?!
Imádkozz hogy Chuck Norris ezt ne lássa meg
azért annyira szarok
ja TZR telóira az van ráírva hogy made by Chuck Norris
Ugyan már első bukanón megfeneklenék
akkor indulok pomázra,megnézzük...lehet szétmenne 1 ugrás után a telód meg görbülne a felni,lyukadna a gumi stb...
azért a TZR legyűrné terepen csak tudod nem akarom összepiszkolni!
rxnek jó lámpája van...de kell is a 100 fölötti sebességhez Z3 képzeld,ma voltam terepen 3asban hozta az elejét kisebb kidobók után és simán megtudtam tartani
jó 5let....
Én meg rakok lámpát a fejemre...
én mindig fényszóróval meek mer nekem is qrva szar...
a sportlégszűrőtől sokkal mélyebb hangja lesz! nekem is volt! nekem is kurva gyenge a világítás de megolvad a plexi ha nagyobb wattszámút teszek bele
10900? Nekünk 5700volt váltóolajjal együtt+3órát dolégozott rajta a szerelő
nekem 2004es 80nál egy tizeddel se mutat többet
A felsorolt 3 tételt teljesen ingyen cserélik. A Yamaha Hungaria nem szarozz. De, ha valami nem stimmel
akkor akár egy 100 Euros tétel miatt is ide fognak repülni Japánból és a szervizvezető fizet a fizetéséből. Csak jót tudok mondani az M3 Yamaha Gordiniról. A szervizvezetőt Nyári Istvánnak hívják. A
szerelőjük pedig egy jó 50-es szaki, aki nagyon cool. . Na szevasztok Tig.apja.
nekem enduronál volt olyan hogy a H4es halogén olvasztotta a plexit,este én fényszórót használom,nem olyan erős mint a kocsiké,rendőr se nagyon szól érte.(a képen a sima világítás látszik)
És nektek pénzért cserélték ki a műszerfalat. A csavarok mindig ki fognak hullani. nekem ezt mondták a szervízbe. Ez típushiba!!!!
szerintem elbírná a halogén izzót. sok motorba ilyen van. és szerimtem nem olvadna meg Sz..r se lehet látni a gyárival. de minden motornál így van. A 2t-nek nagyon húzni kell a gázt hogy jó menyjen és annál jobban jobban villágit a lámpája (mármint a tzr-nek)
Sziasztok! Tiger apja vagyok. Elvittük a TZR-t az 1000-s szervizre a Yamaha Gordinihoz 10900-HUF lett
a vége. Nagyon korrektek voltak. Az összes csaavart kitisztították leolajoztak és zsíroztak mindent.
Garanciális javítás: 1., műszerfalcsere a ford.mérő 4X-i egyhelyben állása miatt. 2., a tükörszárakat tartó
csavarok, 3., első sárvédőt tartó csavarok. Ezt a 3 tételt kb. 2-3hét múlva cserélik, ugyanis mindent rendelni kell.

Gyakorlati dolgot szeretnék kérdezni tőletek.A motor világítása nagyon sz....r. Sima égő van benne. A szalon véleménye ,, a halogéntől lehet,hogy megolvadna a plexi. ,, Szerintetek? Sötétedésben alig látni valamit. Illertve bírná a fesz.szabja??? Ha van tapasztalat vélemény kérnék. A szervizvezető annyit mondott, hogy a 2T bátran húzzuk akkor fog menni.

1 érdekesség. A Yamaha tervezett? gyártott? az F1-nek régen egy V8 2T 1100 Le motort.
Ezt is a szervizben mondták.
Nem rakta be a linket
szóval:itt
Na látom itt nagyon megy az ész osztás
Mellesleg sztem én is rakok rá sportlégszűrőt majd ,jah és eddig mindenkitől azt hallottam ,hogy jobb lesz a hangja,bár ki tudja mi igaz,mindenestre,itt olvassátok el a vevő értékeléseket(mondjuk ez robesz ,de elvileg tzr-nél is ez van):