rxnek jó lámpája van...de kell is a 100 fölötti sebességhez Z3 képzeld,ma voltam terepen 3asban hozta az elejét kisebb kidobók után és simán megtudtam tartani
A felsorolt 3 tételt teljesen ingyen cserélik. A Yamaha Hungaria nem szarozz. De, ha valami nem stimmel
akkor akár egy 100 Euros tétel miatt is ide fognak repülni Japánból és a szervizvezető fizet a fizetéséből. Csak jót tudok mondani az M3 Yamaha Gordiniról. A szervizvezetőt Nyári Istvánnak hívják. A
szerelőjük pedig egy jó 50-es szaki, aki nagyon cool. . Na szevasztok Tig.apja.
nekem enduronál volt olyan hogy a H4es halogén olvasztotta a plexit,este én fényszórót használom,nem olyan erős mint a kocsiké,rendőr se nagyon szól érte.(a képen a sima világítás látszik)
szerintem elbírná a halogén izzót. sok motorba ilyen van. és szerimtem nem olvadna meg Sz..r se lehet látni a gyárival. de minden motornál így van. A 2t-nek nagyon húzni kell a gázt hogy jó menyjen és annál jobban jobban villágit a lámpája (mármint a tzr-nek)
Sziasztok! Tiger apja vagyok. Elvittük a TZR-t az 1000-s szervizre a Yamaha Gordinihoz 10900-HUF lett
a vége. Nagyon korrektek voltak. Az összes csaavart kitisztították leolajoztak és zsíroztak mindent.
Garanciális javítás: 1., műszerfalcsere a ford.mérő 4X-i egyhelyben állása miatt. 2., a tükörszárakat tartó
csavarok, 3., első sárvédőt tartó csavarok. Ezt a 3 tételt kb. 2-3hét múlva cserélik, ugyanis mindent rendelni kell.
Gyakorlati dolgot szeretnék kérdezni tőletek.A motor világítása nagyon sz....r. Sima égő van benne. A szalon véleménye ,, a halogéntől lehet,hogy megolvadna a plexi. ,, Szerintetek? Sötétedésben alig látni valamit. Illertve bírná a fesz.szabja??? Ha van tapasztalat vélemény kérnék. A szervizvezető annyit mondott, hogy a 2T bátran húzzuk akkor fog menni.
1 érdekesség. A Yamaha tervezett? gyártott? az F1-nek régen egy V8 2T 1100 Le motort.
Ezt is a szervizben mondták.
Na látom itt nagyon megy az ész osztás
Mellesleg sztem én is rakok rá sportlégszűrőt majd ,jah és eddig mindenkitől azt hallottam ,hogy jobb lesz a hangja,bár ki tudja mi igaz,mindenestre,itt olvassátok el a vevő értékeléseket(mondjuk ez robesz ,de elvileg tzr-nél is ez van):
akkor akár egy 100 Euros tétel miatt is ide fognak repülni Japánból és a szervizvezető fizet a fizetéséből. Csak jót tudok mondani az M3 Yamaha Gordiniról. A szervizvezetőt Nyári Istvánnak hívják. A
szerelőjük pedig egy jó 50-es szaki, aki nagyon cool. . Na szevasztok Tig.apja.
a vége. Nagyon korrektek voltak. Az összes csaavart kitisztították leolajoztak és zsíroztak mindent.
Garanciális javítás: 1., műszerfalcsere a ford.mérő 4X-i egyhelyben állása miatt. 2., a tükörszárakat tartó
csavarok, 3., első sárvédőt tartó csavarok. Ezt a 3 tételt kb. 2-3hét múlva cserélik, ugyanis mindent rendelni kell.
Gyakorlati dolgot szeretnék kérdezni tőletek.A motor világítása nagyon sz....r. Sima égő van benne. A szalon véleménye ,, a halogéntől lehet,hogy megolvadna a plexi. ,, Szerintetek? Sötétedésben alig látni valamit. Illertve bírná a fesz.szabja??? Ha van tapasztalat vélemény kérnék. A szervizvezető annyit mondott, hogy a 2T bátran húzzuk akkor fog menni.
1 érdekesség. A Yamaha tervezett? gyártott? az F1-nek régen egy V8 2T 1100 Le motort.
Ezt is a szervizben mondták.
szóval:itt
Mellesleg sztem én is rakok rá sportlégszűrőt majd ,jah és eddig mindenkitől azt hallottam ,hogy jobb lesz a hangja,bár ki tudja mi igaz,mindenestre,itt olvassátok el a vevő értékeléseket(mondjuk ez robesz ,de elvileg tzr-nél is ez van):