Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem hülyeség a 24es karbi! bár az csak akkor jó ha fullos a gép! nekem is 24es vagy 26os kéne!
értsétek már meg h malossi, polini, vagy top hengerbe nincs 80as
, majd ha sokáig meg jol birja a 80as henger akkor szoljatok és én is veszek bele ha nem lessz 125ösöm
mondom vazz egy utazo 100-at kihozok belole de majd kesobb
Beci 18 lóerő akarsz ahoz már alu henger sport kipuff is kell.
csa mivvan gondolom neked volt elso fogaskerke csere azert viszed de en ne mcserelem ki mert ugy is kap megnagyobbat mert a 80as henger elbirja ... a szervizes nekem aszona kipuffal 150-200 ezer
200,000ből bőven kijön
Szejjasztok TZR-esek! Elértem a 103-at az én kincsemmel Nagyon pörög,és én is szeretem alázni lámpáknál a kocsikat Azt szeretném megkérdezni,hogy mennyibe kerül egy 80-as henger,meg ami kell az átállításhoz.(nagyobb karbi stb....) Mert valszeg ha elérem az 5000 km-t,kapok nagyobb hengert Má várom!!!Köcc a válaszokat előre is
Dave
sztem elég a 21es karbi is
nitro turbo hayabusa blokk
csao ma mentem a tzr-el 200 km-et :) na szal 5-6 ezer km mulva kapna 80-as hengert addig megkell tanulnom ezen menni szal ideny vegen elviszem nyiregyre es pakolhatjak a 80as hengert 24es karbit meg ami ezekhez kell hogy mukodjon :)
könnyle beszél az akinek a motorja erősebb mint két új RS vagy TZR
Alatad azért ott van 1 pár paci szal te gyorsulhatsz komolyabb kocsikal is
én inkább nem mondok semmit h mien autokkal szoktam pörögni! ja beci a malossi henger se 80cm3es ez tévedés h 80as! a polini is 72cm3 a top 73,5cm3 a malossi is itt körül van!112ezer a tuning 130at megy
Ládát otthagyhattam volna csak elb@sztam a váltás szal a motor birt volna vele csak én voltam béna
imádom a roma kisfiúkat alázni nyomulnak az 1200esel én már lendületben vok 85körül csak kiteszem az indexet és már mek is elmelete azok meg visza 3om padló és nem megy nekik
Én az autósokat mindig porig alázom városba persze 80alatt meg amikor van vmi kis dugasz mindig szidnak mert elmek meletük.
Mindenkivel ez a helyzet. Kivéve a robogósokkal, azokat még le tudom nyomni, ha nem full tuningos
fasza. a helyzet nálam szinte ugyan ez, és hát én is kudarcot szoktam vallani természetesen DE forgalomba nagy nagy forgalomba természetesen a motor a nyerő.
Én ma meg voltam a városba!!!4 autós akart ellenem gyorsulni!!! hát ők gyorsultak is a TZRrel sajna nem tudtam lenyomni őket de nagy szégyen nekik hogy csikorgott a kerekük meg mindenés annyira nem tudtak elhuzni meg is lepődtem (egyértelmű,70es tempófelett végem lett volna de a városba nem megyünk 70felett,mondjuk így se nyertem )visszafelé meg dugó volt és (respeckt ++ néhány autós nagyon rendes volt )egy transporteres kiszólt az ablakán hopgy túráztassam.aztán elkezdi hogy gyorsoljunk értitek dugó volt de mivel én "jobb" sávot fogtam ki elmentem simán szal akkor nyertem persze mikor elindultam mutottam neki hogy 50es de nem hiszem hogy felfogta olyan piros karkás volt a szeme
tök fa**a! a TZRem fojtás nélkül 95öt visz egyenes úton! lejtőn lefelé kb 100at és úgy hogy nagy az áttételem!:
rs ata en is kb olyan cucokat szeretne ktuningolni a mocin mitn ami neked van csak malossi 80as hengert a tied helyett ... ya es kb neked mennyibe kerult a tuning? es mennyit megy vegre??
Na, holnap meek szervizbe es kap uj kiopuffrendszert es megkerdezem hanyas a fuvoka benne vagyis nezzek meg + az elso kereknel kicsereltetem az egyik vezeteket mert egy csavar ami odafogta kiesett es kicsit az elso kerek hozzaert es hat kilatszik a piros fekete vezetek ....
én pont az ellenkezőjét állítom mert az MT 75 pont h új korában tapad jól! nekem már öreg azért szar! mentem 2001es RSel azon az mt 75 jól tapad csak a hátulja csúszik mint állat!
Nekem úgy félig el volt kopva (40-50% volt). Úgy jól tapad