Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kicsit eltuloztatok ezt a tuningot meirt nem csereltek egy egesz blokkot? :D
pl az en malossi katalogusombanvan a minarelli am 3-4-5-6 ajanlat
alu hengerszett
fotengely
membren haz karbon lamellaval
karbon membran lamella
erositett rugogarnitura a gyari kuplunghoz
de en sztem csak jovore rakatom bele a ballagopenzbol habar megbeszelem faterral hogy majd kifizetem :)
ne lamazz de en mar lattam hogy tzr-revalo karbik kozott 28-Ast
21es karbi bőven elég lámák...125ösön van 28-34es......még a 160as pollinin is csak 34 van,nekem is az volt a 125ös rxen.
én ezeket szeretném ráteni+75-ös MHR henger, 26-os MHR karburátor meg egy jó kis sportkipufogó. Ja meg egy CHIp tuning.
en is ezt akartma ra tenni + kipufrendszert de penzkidobas ha kap hangert meg kerbit mertakkor lehet megnagyobb fuvoka es megnagyobb fogaskerek es 80asra valo rendszer
Holnap visszem szervízbe a motort, kap nagyobb fúvókákat meg egy fogaskereket.
En tegnap kerdeztem emg es aszonta a szervizes nicns ertelme kicserelni a fotengelyt ja amugy lehet mar az elott elvolt torve a fotengely mielott a 80as hengerbe volt mert nemtom de egy zip hany eves?
itt errefelé nem naon tör el senkinek! lehet azért törik el a főtengőjük mert agyon van könnyítve!
nekem is fekete top volt...és 11ig simán húzkodtam neki és 9 ezer volt a blokkban,4nél kapta meg a tuningot.
Én is írhatok példákat : 70-es aerox 450 km után eltörte (piros TOP)
MHR Piaggio bele se kakták mer már meg volt repedve
70-es ZIP 1000 km után eltörte
RS 50 1500 km után eltörte (Fekete Top)

lehet hogy az itteni levegő a hibás, vagy túlhajtják de eltörnek eltörnek eltörnek ...
ezaz minarelli
nem csodagép csak minőségi minarelli am6os blokk
xlzxnek meg rsatának csoda gépe lenne ezekszerint? na itt valami nem kerek!
és akkor megmondanád hogy nekem 10000km-n át mért nem tördeli??? vagy haver MX ének se törte még el egyszer se pedig abba is több mint 10000km vanés TOP henger! pedig egyikőnk se 40el szokott menni!
80as rxbe top hengerem volt,gianelli rendszer és 19es karbi...meg asszem talán más membrán is volt de főtengelyhez meg szimeringek gyárik voltak...cagiván meg csak henger van asszem.
Figy rsata!

Minden héten látok 1 eltört főtengelyt mer ismerősöknek a Piros Top tördeli!!
Robogóba, RS-be, mindenbe !!
De te tudod(legalább 10 barátomnak tört el főtengelye)

MHR-MHR és kimondta hogy mit rakok be?
Szal ezen kár szívózni.

Ja és minden nap bejárok oda ahol a város összes 70-es 80-as gépe készül-készült szal ott a szerelőknek van fogalmuk a főtengely törésről! Senki nem akar venni, de aztán mindenki vesz

Meg itt 18 lóerőről meg Malossi meg Pollini cuccokról volt szó és ezért raktam be MHR-t mer az tud 20 lóerőt!!
Na csak ennyi
ez megnyugtatott.szal szerinted TZRre is kijön annyiból mint a tiédre?
Stoppie na idefigyelj! te tuningoltad agyon a gépedet vagy én?? szentem én!
1. a főtengely nekem a gyári és mindjárt 10000kmnél tart! és semmi baja! és bírja jól!
2. amiket belinkeltél az mind MHR-es cuccok és a legdrágábbak!
Na lehet gyüjteni
belinketlen 1 malossi gyűjteményt
lehet számolni és spórolni


Kuplung lehet nem kell !?
Henger
Hűtő ez se feltétlen fontos, bár sok hőt termel 1 MHR TEAM henger!!!
Főtengely!!
Elektronika hogy foroghasson!!! Ez se feltétlen fontos
Kipufogó
Karbicsek

Na ennyi, persze ebből van ami elengedhető. De azért ...
Én maradnék inkább a "25-ös jogsinál
a 200ba bele fér
Sé srácok, a nagy tuningolásba kihagytátok a lényeget!

FŐTENGELY!!! Anélkül baszhatod a 80-as malossit vagy a 70-es polinit!!!!!
Az még legalább 50-70-et dob az áron!!!
Beci! Meg van már a giannelli kipuf rendszered?
én 70esnek szeretem vagy 75ösnek ha mondják!
Atikám értsd már meg hogy 80asnak mondják meg így jobban hangzik