A menetes rész 1/3-ánál pattant el. Mutattam egy idősebb lkatosnak, ő azt mondta, h meg kellene próbálni a csavar kifúrását, de kérdéses, hogy talál e hozzá elég hosszú fúrószárat=/
A másik ötlete, h a blokkon lévő bemeneti nyílásra kellene menetet vágni, és az ügy el van rendezve.
Keresel egy lakatost, ráhegeszt egy csavart és kitekeri lazán, bár nem tudom,hogy a blokkot bántaná -e a nagy hő...bár így nem tom ,hogy a csavar hol tőrt el...de egy lakatos tuti kitudja szedni..
Kilazításkor megszakadt az olaj leresztő csavar... Nagy nehezen leszedtem az oldalát, mert a csavarok elvoltak nyírva
Faszán látni a csavart, csak nem jövök rá, hogy hogyan hajtsam ki..
Vmi ötlet?
Sziasztok srácok, nagyon rég jártam erre...
Lenne egy olyan kérdésem, hogy nincs e valakinek teljesen véletlenül, egy eladó hátsó tárcsája a 93-asomra. Nagyvason láttam egyet 17-ért, de ha valakinek van egy jó állapotú használt, azt sem vetném meg...
Köszi előre is!
Heló! Amit kinéztél TZR, az enyém volt! 100% ban én újítottam fel, bízhatsz benne nem lesz vele baj. A srác aki tőlem vette is igényes volt nem hiszem hogy szét hajtotta. Azt hiszem időhiány miatt adja el. De megvétel előtt nem árt átnézni azért. Rengeteg munkám van benne, bárkié is lesz vigyázzon rá, a szívem szakadna meg ha szét törné!
ELADÓ Castrol Power 1 TTS, kétütemű 100% szintetikus motorolaj.
Teljesen szintetikus kétütemű motorolaj (verseny) motorkerékpárokhoz
Tulajdonságai és előnyei:
* A Castrol Power 1 TTS kiváló minőségű teljesen szintetikus kétütemű verseny motorolaj, amely tökéletesen megfelel a motorok hosszú élettartamához szükséges követelményeknek.
* A Castrol Power 1 TTS egyaránt alkalmazható keverék- és szivattyús olajozású kenési rendszerekben, a gyártóművi előírásokkal összhangban 1:50 keverési arányig.
* Speciális adalékai extra védelmet nyújtanak a kétütemű országúti motorkerékpárok és a mopedek motorjainak is..
* A kipufogó csatornában és az égéstérben (gyűrűhornyokban) is meggátolja a lerakódások kialakulását
* Csökkenti a motor füstölését
Minősítések és jóváhagyások:
* API TC
* JASO FD
* ISO EGD
Ár: 2.700 Ft/Liter, ha elviszed mind a 3 flakonnal, 2.500 Ft/ liter! Ennél olcsóbban nem találsz!
ezt ne hidd el hogy még nem volt megbontva és gyári dugóval 56e km-t elmegy
gyári dugóval max 30e km-t mehet el de az már nem haszon neki
ha mégis ojan sok km lenne a gyári dugóba akkor már az is csoda lenne ha egyátalán tudnál vele menni mer tul nagy kopás miatt már semmi ereje nem lenne
Nem tocsogott semmi :D
Karbiban akadt fent az a tolattyú, amit a gázbovden mozgat, úgy akadt fent, mintha nyélgázon száguldoznál vele
Most indult neki frankón :) Gurultunk is egyet a délutáni napsütésben
uhh az szép, de legalább kint van
Nekem akkor csinált ilyet a mocim mikor a főtengő szimering megadta magát és dőlt át az olaj, nagyon nehezen indult be, ha meg beindult akkor meg felpörgött mint a bolond, na persze nem csak ez lehet, de azért nézz rá a szimeringekre, bár a forg háznál ugyis látszik ha tocsog az olajban..
ehhez a 2rh/rj-hez még van pár cuccom, ha esetleg kéne vmi majd, de csak nem nagy a baj
:D
4 üveg pezsgőbe elfogyott mire sikerült megfogni a csavart is! :D
Ketten vadásztunk felváltva
Ma délután szétszedjük a gépét, mert nem akar elindulni=/ ill fél óra alatt elindult 3x de akkor kapásból 11e-en pörgött, úgyhogy vmi nem smakkol ott
ÜDv