Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1:30 - 1:40 el keverd. Párszor kihuzatod a gépet aztán faszán kifog égni a kipufogó! Vagy leveszed, egy kis benzint bele, felrázod majd kiégeted...
Amúgy meg képet fel! :)
Sziasztok!Keresek Yamaha tzr 125 4Fl első lámpát plusz fejidomot hozzá.ha valakinek van jelentkezzen full japán a moto :)
Sziasztok!
Hozzám került egy 1992es TZR Magyar nyelvű szervízkönyv lapul vkinél? :) Nagyon szépen húz, le lehetne tagadni a korát 1. rúgásra indul, de amikor leállítottam, és nem zártam el a benzincsapot, elkezdett csöpögni belőle a benzin egy túlfolyón, ezt a bakit mivel lehetne orvosolni? A kipufogója meg köpködi az olajat, álcafüst üzemmóddal is rendelkezik :S Az előző tulaj lehúzta róla az önolajzót, mert inkább maga keverte be az üzemanyagot.
Ki mivel kezdené a paripa rehabilitációját?:)
Válaszotokat köszönöm!
TZR 125 4HE=4DL rendszámos forgalmis váz eladó minden papirral !
irányár 50000HuF
ugyanitt ezen motor alkatrészei
(olaj és viztartály, valmint oldalidomok nincsenek)
elsö hátsó felni
futómű
elektronika
blokk alkatrészek
Jó henger dugóval(vasperselyes)
műszerfal stb stb
kuplung
szívótorok
váltótengely
06 30 512 9874
taller@citromail.hu
És a power szelepnek a dugattyú felé kell bezárni, van hogy valami kontár felcseréli a két bowdent...
Ha nem így zárna, akkor mielőtt megcseréled, nézd meg, hogy nehogy beleérjen a dugattyúdba. Hogyha már huszadik túlméretre van felfúrva a henger, akkor összeérhetnek. (Aprilia AF1-en hallottam ilyenről, hogy egy felújítás után csörömpölés lett ebből.)
Köszi szépen a választ.
Próbálgattam a poweren állítani, elvileg nyitott állapotban a két vájat, lyuk egy vonalban van, nah most nekem a szervizben úgy állítottak be, hogy a két lyuk között kb fél centi rés volt nyitott állapotban. (így gondolom nem nyit teljesen), és amit nem értek hogy így pörgött 10ezret is de annál többet nem.?
Ha a fordulat felugrik, de a gép nem megy, akkor 100%, hogy a kuplungod már elcsúszik a nagyobb nyomatéktól. Azért a szelep nyitása után, mert akkor ad le nagyobb nyomatékot a motor...
(Nekem is így kezdte a kuplung a meghalást, csak néztem, hogy hogy a fenébe megy el mellettem álló helyből egy korhadék A4-es a 2literes motorjával: Úgy, hogy 30-nál váltottam a kettest 11ezernél...)

A kuplungon még lehet, hogy tudsz állítani, ezt lehet a dekni alatt egy csavarral, ha a bowden lazítása már nem segít. A kuplunglamellák szervízhatára ÚGY EMLÉKSZEM 2,9mm 3,3mm a vastagságuk újkorukban. (Ezt meg tudod nézni a service manualban.)

Utángyártott kuplungot kapsz a nagyvas.hu-n sajnos nincs ingyen, és belezés után még számolj egy olajcserével is, mert csak nem öntöd vissza, mait leengedtél.

A 9500 fölé nem pörög az sok minden lehet, csak pár ötlet:
1. YPVS visszazár, vagy nincs jól beállítva a szelep pozíciója
2. Gyújtásprobléma
3. Karburátor (ha az a gond, akkor inkább erőtlen szokott lenni a gép, ilyenkor üresben felpörög rendesen...)
4. Kopott már a henger-dugó, ugyanolyan tünet, mint a karbidigulásnál, üresben akkor is felpörög

Ha tényleg 9500-nél egyszerűen felkoppan a fordulat, üresben is, akkor az első kettő a valószínű, mert az előgyújtás szögével és a power visszazárásával védekezik a motor túlpörgetés ellen. Illetve egy elmebeteg motorféknél a visszazáró power nagyobb kompressziót okoz, ami gyorsabban csökkenti le a fordulatot üzemi tartományba.
Karbi tisztítást csináltál már amúgy? Vagy powert nem nézted? Nekem múltkor levolt lazulva a 2 csavar a powerdobozról ami a hengeren van és nem ment jól...
Ahonnan veszed a gyertyát ott szokott lenni egy nagy nagy katalógus , vagy online megnézi , és csak bemondod a tipus, évjáratot és ki tudja keresni pontosan...Amennyi felhasználó van itt annyi félét fog mindenki mondani...
Cseréltem olajat a blokkban mar nem csúszik a kuplung:) !
kilenfélnél lehörög még üresben is. ezért gondoltam, hogy a gyertya. Am csörögni nem is nagyon szabadna mert van benne durvan kétezer km. Nektek milyen gyertya van a gépben vagy a gyar milyet ír?
Köszi Feri!
Amúgy adj részletesebb infót... Van-e csörgés, milyen hangot ad 9500 nál....
Remélem nem vetted komolyan,hogy majd ezt így online meg lehet állapítani...
Szia!
1.csúszó kuplung
2. ez sajnos sok minden lehet
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, az miért van hogy néha ha nyitott a ypws utanna a fordulat felugrik hirtelen 9ezer köré. És kb semmit nem gyorsul csak felugrik a fordulat hirtelen, ha visszaengedem a gazt vagy ha lassabban húzom akkor nincs ilyen gond. Meg 9500 nal nem pörög többet ez nem tom lehet a gyertya nem bírja tovabb? A rh valtozatról van szó.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Üdv.:Feri
Na fiuk-lányok!
Egy darabig lesz alkatrész utánpótlás rendesen!
Akit érdekel 4DL-es alkatrész az érdeklődjön nálam vagy rg500 pajtásnál!
Idomok,blokk,papiros váz,elektronikák és egyéb nyalánkságok,nemsokára teszek fel képet is, ill ha kell vkinek vmi lefotózom;)
kösz szépen :)
DOT4 esetleg DOT3
Általában, az olajfedélre van írva.
szasztok
csak annyi lenne a kérdésem h milyet fékolajat ajánlotok mert kifogytam :)
köszi
hello valakivel bizniszbe verném a kis pit biké met:) 125 ös nagyonagyot pörög:)
Nem kagylós nincs elöregedve!
Sziasztok! Van egy hibátlan gumim valakinek ! DUNLOP SPORTMAX RADIAL 110/70
hello, értem, én csak a könnyebb kapcsolatelérés érdekében mondtam, remélem nem haragszol.
egyébként a gumi érdekel?
bocsi még nem vok otthon ezen az oldalon
Szia, ha nekem irtál, akkor légyszi használd a válasz erre gombot, mert akkor kapok értesítést arról h szeretnél valamit
A fényképen ott van a mérete 17colos, és 110/70 es első gumi, ez tzr 125 4DL-es tipuson volt, nem tudom a tiéd milyen, de a régebbire is jó, én miskolci vagyok, de postázni tudom, ha ugy jobb neked.