Mondom, ha oylasmi a tekercs, mint amire gondolok, tehát hogy több 1000 menet vékony drótból, azt kurvára nem elég betekergetni, vagy utólag lakkozgatni, azt gyártás közben folyamatosan gyantázni kell, máskülönben szar lesz.
Pont a gyujtótekercs az, ami tök más tészta:)
(meg a jeladó)
A többi tekercsek vastag huzalból vannak, amiknek önmagában is van mechanikai tartása, szinte mindegy mit kennek rá, nemigen szakad meg.
Viszont a gyujtótekercs igen vékony huzalból több ezer menet (Tiris simsonnál) a 0,1-0,17 es huzalnak semmiféle mechanikai strapabírása nincs, annak egyben kell megkötni mint a beton, másképpen megszakad.
Motor, generátor, és egyéb cuccokat tekecselgető emberkék szinte soha nem találkoznak iylen kis huzalvastagsággal, és ekkora menetszámmal.
Trafókészítők inkább, ott viszont nincs szinte semmi mechanikai igénybevétel, itt voszont volyamatosan extrém hülés-melegedés és változó , de erős rezonancia van.
Ezekkel együtt semelyik tekercselő nem szokott találkozni mint igénybevétel.
Pont ezért nem is tudják rendesen megcsinálni rendszerint.
Kérdezd meg a faszit, milyen hőálló myűgyantával dolgozik, azt fogja mondani, hogy semmiylennel, hanem mezei trafólakkot ken rá viszont az meg ide nem jó.
hát az a a lelke a mindennek,én találtam egy szakit aki már csinált awo-hoz dinaot,Meg töltőtekercset ,világítótekercset(s51) ami ténylegesen 12 V 35w ,újratekerte,szerintem egy gyujtótekercssel is megtudna biztos birkózni
Hát srácok kicseréltem a gyújtás elektronikát, trafót,(megnéztem a kábeleket)de még mindig ugyan az indítózáskor 1-2-őt szikrázik és utána annyi
Lehet h állórész csere lesz belőle?
köszi a tippet,nemsokára megnézem,meg hozok elektronikát havertól,átdugdosom őket hátha valami ott száltt el,de megnézem a vezetékezést is. Jaja önindító teker mind az atom
Lenne egy olyan kérdésem hogy az újabb fajta TZR hengert(4DL 4FL) rálehet-e tenni a régifajta TZR-re(2 RJ)?
Valakinek nincsvéletlen lefotozva egy ilyen pl belülről?:P
szayerg! Megkaptam a szimeringeket,teljesen jók,az összes a blokkba(5db) 3200Ft volt futár motorosban! Menj be és szólj Petinek hogy hozzon neked ami kell!
1 kérdés:
Ma eljutottam odáig h beindítsam a épített motorom(tzr blokk elektronika minden) de amikor indítózok egyet szikrázik és utána semmi:S szerintetek mitől lehet ez?
(meg a jeladó)
A többi tekercsek vastag huzalból vannak, amiknek önmagában is van mechanikai tartása, szinte mindegy mit kennek rá, nemigen szakad meg.
Viszont a gyujtótekercs igen vékony huzalból több ezer menet (Tiris simsonnál) a 0,1-0,17 es huzalnak semmiféle mechanikai strapabírása nincs, annak egyben kell megkötni mint a beton, másképpen megszakad.
Motor, generátor, és egyéb cuccokat tekecselgető emberkék szinte soha nem találkoznak iylen kis huzalvastagsággal, és ekkora menetszámmal.
Trafókészítők inkább, ott viszont nincs szinte semmi mechanikai igénybevétel, itt voszont volyamatosan extrém hülés-melegedés és változó , de erős rezonancia van.
Ezekkel együtt semelyik tekercselő nem szokott találkozni mint igénybevétel.
Pont ezért nem is tudják rendesen megcsinálni rendszerint.
Kérdezd meg a faszit, milyen hőálló myűgyantával dolgozik, azt fogja mondani, hogy semmiylennel, hanem mezei trafólakkot ken rá viszont az meg ide nem jó.
:)
Lehet h állórész csere lesz belőle?
Holnap hozok havertól és meglátom.
1066 Bp. Zichy Jenő u.34.
Jövőhéten benézek, lesz egy kis időm...
Lenne egy olyan kérdésem hogy az újabb fajta TZR hengert(4DL 4FL) rálehet-e tenni a régifajta TZR-re(2 RJ)?
Valakinek nincsvéletlen lefotozva egy ilyen pl belülről?:P
Köszönöm:)
1 kérdés:
Ma eljutottam odáig h beindítsam a épített motorom(tzr blokk elektronika minden) de amikor indítózok egyet szikrázik és utána semmi:S szerintetek mitől lehet ez?