Nem rossz az a váz olyan szempontból, hogy baromisok blokk belemegy. Egy kawasaki cross-nak a blokkját már biztosan láttam, meg egy suzuki 125ös blokk is passzol bele az biztos.
bill22: engem valszeg érdekelne a cuccod, ha adsz valami elérhetőséget, ahol tudnánk egyeztetni, jó lenne!és ha képet tudsz küldeni a cuccokról azt megköszönném! nitrokacsa@citromail.hu
hello!nemrég vettem egy tzr 125 94 -es évjáratut nemrég olvastam a forum elején vhol és láttam a képen egy ugyanolyan tzr nem látta senki régebben vagy hogy kié volt?
köszi, mos tugy néz ki haladtam valamit, mert valamivel jobban megy, de még finomitok rajta :) csak ne lenne az a daráló hang... félek hogy nem a lánc darál valamit, hanem a blokkba van gond :(
TüZéR: lehet igazad van, igen, 32-es delorto saját vizhütéses karbi, de mégis hogy állitsam be? annyira nem értek hozzá az a baj. az alapjáratot egy kis csavaron tudom állitani, ami ki van vezetve a vázba. nem a gyári dob van rajta valami tákolt, de a rezó a gyári. lehet a végdob is gáz rajta? 140/70-es 17 colos van hátul, elöle 120/40-es 17 colos. hátul Pirelli MT75 Tubeless, elöl Pirelli MTR Dragon. ha valaki tudna segiteni a karbi behangolására, azt megköszönném :)
Nem hiszem, hogy vizes lenne az én mocim, akkor fogyna belőle a hűtővíz is, mert amennyit füstől . De ha mégis vizes, akkor csak egy hengerfejpakolás és jónapot, de sztem túl sok anyagot kap, és kevés levegőt, de Qrvára nem tom beállítani.
Hy! Az én TZR-em nagyon jó erőben van , ha nincs szembeszél akkor még 6.-ban is elforog 13ezerig.A gyorsulására nincs panaszom,jól szedi a lábát ,olyan 6 sec körül van 100-on.A végsebesség függ a szembeszéltől,kicsit szeles időben olyan 165-170km/h,de mentem vele 185-öt km/h-t is!
Ahogy látom ugyanolyan a TZRed mint az enyém,nekem is volt gondom a kipörgéssel amikor megvettem,de az alapjárat pontos beállításával megszünt a hiba.Az enyém megtorpant olyan 5-6ezer között és onnan nehezen gyorsult tovább,de ha 6ezer fölé ért a fordulat onnantól jó volt, egészen 10ezerig.
A karbi pontos beállítása után már elpörgött 13ezerig!
Nemtudom,hogy a tied miért nem pörög ki,próbáld a karbit belőni , mert ezen a típuson nagy a karbi ,és csak úgy lövi be az anyagot,és ha túl sok az anyag ,vagy kevés a levegő az nagyon megfogja a vasat,csak hörög meg puffog.Ez a típus nagyon kényes a jó beállításokra!
A gyári karbi az egy 32-es Dellorto,nézd meg,hogy ilyen-e a te karbid is!
Amúgy mennyit eszik a géped,és mekkora gumik vannak a rajta?
ja, és TüZéR4DLRR, neked, leforogja rendesen minden sebességbe a 10-11 ezret? és jól gyorsul? mennyi a vége? mert nekem most nagyon gyenge szegény, sztem meg kellene gyürüzni, megt nagyon zörög... és a powerem se az igazi :( nekem 3-asig nagy nehezen leforogja a 11-et, 4-esbe viszont 7, 8 ezernél megáll... ha valaki tud hozzá alkatrész kérem szóljon, mert sehol sem találok :(
nem is tudom ki irta, hogy fehéren füstöl a vasa... nekem is ez volt vele, valahol keveredik a benzin a hütövizzel, ezért van a fehér füst. nekem a 96-os olasz verzió van, ugyan az, mint TüZéR4DLRR-társunknak :) csak kicsit most szét van hullva... volt vele egy csunya karambolom, mentem a föuton, 60-as táblánál, 40-el, mert még hideg volt a vas, és ez volt a szerencsém... egy hülye barom állat opel astra kombival kifodrult elém 10 méterre, és befejeltem a jobb elsőjét...kicsit tropára ment a motor, a kárszakártő totálkáral értékelte, 85-ezret kaptam a biztositotol... hát ezzel kitörölhetem a seggem, mert lett közel 200 ezer forintos károm. fejidom, fejidom plexi, bal oldalidom, komplett elsö villa, 1 pár elsö index, kuplungkar, olajtartáj, hütő, müszerfal, világitás kapcsolók, stb... most igy járok vele, de valami nem kóser...ahogy megyek, hallom, hogy valami darál valamit... aláfeküdtem ma, azt hittem a lánc...de a lánc nem ér bele semmibe... attól félek, a dugó eszi a hengerfalat... sajna ez a henger pedig nikaszilos, szóval a furás kizárva...nem tudom mi lesz vele... de az biztos, ha idén nem is, tavaszra tuti kihegyezem és egy új TZR-el kezdek jövöre :) itt van pár kép hogy nézett ki, és most milyen... :)
-Deltabox váz (Lengökarral)
-Jobb,ball farokidom
-Tank
-Elsölámpa tartó (Burkolat nélküli tzr-hez)
-Komplett első,hátsó fék (féktárcsa nincs)
-Első,hátsó kerék
-Olajtartály+szintjelző
-Oldalsztender
- +egy két apróságok
Az egészet odaadom 10000 ft-ér! CSak vigye el valaki mert foglalja a helyet!
tel:06209375199
ha valaki tud 96-os 4DL TZR125R-hez benzincsapot, esetleg hütöviz kiegyenlitő tartályt az szoljon! sos kéne köszi!
Gumifát mindenkinek!
HeAt,próbálkozz!, én is szívtam vele egy hetet legalább mire sikerült beállítani!
Ahogy látom ugyanolyan a TZRed mint az enyém,nekem is volt gondom a kipörgéssel amikor megvettem,de az alapjárat pontos beállításával megszünt a hiba.Az enyém megtorpant olyan 5-6ezer között és onnan nehezen gyorsult tovább,de ha 6ezer fölé ért a fordulat onnantól jó volt, egészen 10ezerig.
A karbi pontos beállítása után már elpörgött 13ezerig!
Nemtudom,hogy a tied miért nem pörög ki,próbáld a karbit belőni , mert ezen a típuson nagy a karbi ,és csak úgy lövi be az anyagot,és ha túl sok az anyag ,vagy kevés a levegő az nagyon megfogja a vasat,csak hörög meg puffog.Ez a típus nagyon kényes a jó beállításokra!
A gyári karbi az egy 32-es Dellorto,nézd meg,hogy ilyen-e a te karbid is!
Amúgy mennyit eszik a géped,és mekkora gumik vannak a rajta?
nem is tudom ki irta, hogy fehéren füstöl a vasa... nekem is ez volt vele, valahol keveredik a benzin a hütövizzel, ezért van a fehér füst. nekem a 96-os olasz verzió van, ugyan az, mint TüZéR4DLRR-társunknak :) csak kicsit most szét van hullva... volt vele egy csunya karambolom, mentem a föuton, 60-as táblánál, 40-el, mert még hideg volt a vas, és ez volt a szerencsém... egy hülye barom állat opel astra kombival kifodrult elém 10 méterre, és befejeltem a jobb elsőjét...kicsit tropára ment a motor, a kárszakártő totálkáral értékelte, 85-ezret kaptam a biztositotol... hát ezzel kitörölhetem a seggem, mert lett közel 200 ezer forintos károm. fejidom, fejidom plexi, bal oldalidom, komplett elsö villa, 1 pár elsö index, kuplungkar, olajtartáj, hütő, müszerfal, világitás kapcsolók, stb... most igy járok vele, de valami nem kóser...ahogy megyek, hallom, hogy valami darál valamit... aláfeküdtem ma, azt hittem a lánc...de a lánc nem ér bele semmibe... attól félek, a dugó eszi a hengerfalat... sajna ez a henger pedig nikaszilos, szóval a furás kizárva...nem tudom mi lesz vele... de az biztos, ha idén nem is, tavaszra tuti kihegyezem és egy új TZR-el kezdek jövöre :) itt van pár kép hogy nézett ki, és most milyen... :)