srácok egy kérdés, tudtok olyan helyet ahol tudok csináltatni/venni olyan matricát, ami a motoromon a piros rész(az is matricából van), mert kellene rá egy új, passz tán 1-2négyzetméter ilyen színben.
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/129254
ez mien?
mert szerintem elég elfogadható lenne, persze csak ha rendszámos, mert nem igazán derül ki a hirdetésből.
Ezt a duplaköltség dumát hagyjuk már ezt itt régebben valami hozzáértö már reklamálta...NEM PERCENKÉNT UJITOD FEL!!!!!!!!+1dugó (általában)férjen bele 20-30eKm ként...........
Ez tévhitt van hozzá minden alap cucc(dugó,fékbetét,hajtokar..)belpiac yamahánál eddig minden volt(még ami nemkellett volna azt is megtudtam volna rendelni...)
De harmat gyenge...szerintem te TZR-t keresel Na jó, mindnki a saját szarát dicsőíti...de NSR nekem nagyon nagy csalódás volt, alul semmi nyomaték
Én 3 kilóból újdobozor RG-t vagy újdobozos TZR-t vennék, azt is úgy, hogy 150-200ért kifogni valami lelakottat, és 100-ból olyan motort csinálsz belőle, hogy ráélvezel a tankra.
most akkor tényeleg mit ajánlottok?
a lényeg: aránylag megbízható legyen, rendszámos!!!!, és relative jólfogyasszon nyugodt tempoban, mert a haverom szeretne kicsit hosszabb távra is menni vele(cca 200km-es turak), meg városban mászkálni.
tudom: erre találták ki a banditot ,de hát az meg feljebb való árkategória
Az egy tévhit szerintem hogy egy 2 hengeres 250-es sokat eszik. Egy jól beállitott 250-es normál használat mellett, 100-020 as utazóval 5-6 literből simán megáll... Volt már jópár gépem igy tapasztalat, nem "hallomás" Az igaz hogy 2 henger, 2 karbi, de ugye az egyik henger segiti a másikat igy jóval kevesebbel is beéri. Ha adod neki az érzést akkor persze többet eszik, de nem vészes akkor se sztem... Egy RS125 is bekapja a 8-at ha nyelezed
Az evenx féle linkelt NSR125 meg az életben nem volt 94-es, a legjobb esetben is 92-es, sőt a szinkód alapján tuti 92-es.
nem tudom ennek az árát, de ez is kis belevalónak néz ki!
Ha van tiszta papírja egy motornak, az a dupláját éri. Ez elég számszerűen mutatja a valóságos állapotot.
ez mien?
mert szerintem elég elfogadható lenne, persze csak ha rendszámos, mert nem igazán derül ki a hirdetésből.
Én 3 kilóból újdobozor RG-t vagy újdobozos TZR-t vennék, azt is úgy, hogy 150-200ért kifogni valami lelakottat, és 100-ból olyan motort csinálsz belőle, hogy ráélvezel a tankra.
a lényeg: aránylag megbízható legyen, rendszámos!!!!, és relative jólfogyasszon nyugodt tempoban, mert a haverom szeretne kicsit hosszabb távra is menni vele(cca 200km-es turak), meg városban mászkálni.
tudom: erre találták ki a banditot ,de hát az meg feljebb való árkategória
Nézd meg új rg 125öket, kb 3 kiló körül vannak, de nagyon faszák.
csak ennek az a baja, hogy olasz..
mito
nem sok jót halottam róluk, tényleg sok a fogyasztásuk és 10ezrenként dugó csere?
Az evenx féle linkelt NSR125 meg az életben nem volt 94-es, a legjobb esetben is 92-es, sőt a szinkód alapján tuti 92-es.