Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

srácok egy kérdés, tudtok olyan helyet ahol tudok csináltatni/venni olyan matricát, ami a motoromon a piros rész(az is matricából van), mert kellene rá egy új, passz tán 1-2négyzetméter ilyen színben.
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/131187
nem tudom ennek az árát, de ez is kis belevalónak néz ki!
akkor amit néztem az RG jó kis gép lenne? márha persze papíros....
És ha körözik szayerg mérges
Magyarország...
Ha van tiszta papírja egy motornak, az a dupláját éri. Ez elég számszerűen mutatja a valóságos állapotot.
mindenki parázik a belpiacostol(én imádom +szeretem a kihivásokat is )
Szerintem nincs jogsija és rendszám a garázsban pihen,vagy nemlett forgalomba helyezve
Jó kis gép
Hát igen, én nem rakok bele 2 év alatt se(sőőt) 30at, és így nézve nem sok kifizetni azt a kb 60at
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/129254
ez mien?
mert szerintem elég elfogadható lenne, persze csak ha rendszámos, mert nem igazán derül ki a hirdetésből.
Ezt a duplaköltség dumát hagyjuk már ezt itt régebben valami hozzáértö már reklamálta...NEM PERCENKÉNT UJITOD FEL!!!!!!!!+1dugó (általában)férjen bele 20-30eKm ként...........
Jaja, nem kell parázni az alkatrészektől. Van minden.
Ez igaz ha jó a kedvem nem cibálom 5,5-6liter(a TDR)de a TZR sem kér többet sokkal..
Ez tévhitt van hozzá minden alap cucc(dugó,fékbetét,hajtokar..)belpiac yamahánál eddig minden volt(még ami nemkellett volna azt is megtudtam volna rendelni...)
jaja, te TZR-t keresel, méghozzá chevy elvtársét
Rg már lett említve, az rendesen megy, futóműve is van, fék is van, kényelemről nem tudok semmit
De harmat gyenge...szerintem te TZR-t keresel Na jó, mindnki a saját szarát dicsőíti...de NSR nekem nagyon nagy csalódás volt, alul semmi nyomaték
Én 3 kilóból újdobozor RG-t vagy újdobozos TZR-t vennék, azt is úgy, hogy 150-200ért kifogni valami lelakottat, és 100-ból olyan motort csinálsz belőle, hogy ráélvezel a tankra.
Akkor nsr, az kényelmes.
most akkor tényeleg mit ajánlottok?
a lényeg: aránylag megbízható legyen, rendszámos!!!!, és relative jólfogyasszon nyugodt tempoban, mert a haverom szeretne kicsit hosszabb távra is menni vele(cca 200km-es turak), meg városban mászkálni.
tudom: erre találták ki a banditot ,de hát az meg feljebb való árkategória
ns 400 nak 8-10, legalábbis utolsó tankolásnál ez jött ki
Ezt nyelezésre értettem, persze hogy nem eszik ennyit
Dugócsere ha elkopik , szerintem azért több mint 10, viszont nagyon megy cserébe.
Nézd meg új rg 125öket, kb 3 kiló körül vannak, de nagyon faszák.
Az RG/RGV tényleg bekapja a 10-et 180 felett, de a TZR/NSR 250 nem eszik ennyit közúton ha jól be van állitva
Ez?
csak ennek az a baja, hogy olasz..
mito
nem sok jót halottam róluk, tényleg sok a fogyasztásuk és 10ezrenként dugó csere?
Az egy tévhit szerintem hogy egy 2 hengeres 250-es sokat eszik. Egy jól beállitott 250-es normál használat mellett, 100-020 as utazóval 5-6 literből simán megáll... Volt már jópár gépem igy tapasztalat, nem "hallomás" Az igaz hogy 2 henger, 2 karbi, de ugye az egyik henger segiti a másikat igy jóval kevesebbel is beéri. Ha adod neki az érzést akkor persze többet eszik, de nem vészes akkor se sztem... Egy RS125 is bekapja a 8-at ha nyelezed
Az evenx féle linkelt NSR125 meg az életben nem volt 94-es, a legjobb esetben is 92-es, sőt a szinkód alapján tuti 92-es.