Hali
A 140 szerintem is kicsit kevéske. Kockalámpás a gép? mert 93ban már csak TZR-R t gyártottak, ha TZR akkor az legkésöbb 91es lehet. Ha 50es papírja van, és ségi TZR, akkor már az évjárattal át akarnak húzni.
Ha újdobozos, akkor nem nagyon tudok mit mondani, ha régi, akkor csekkold a telószimeringet, mert nekem eddig mindegyiken könnyezett amit vettem. Vedd észre és alkudj
más:
Én meg találtam a mocim hátsó sárvádőjén(amin a rendszám is van) alul egy piros prizmát. Biztos, hogy gyári, mert sok ilyen TZRen láttam, és műanyagpatental van a sárvédőre téve. Nem valószínű, hogy utólagos odabarkácsolás. És a prizmán ciril betűk vannak Szóval ez a japán-olasz-ruszki motor.
Sziasztok!
Én enduros vagyok, és nem igazán tudok sokat ezekről a gépekről.
Van egy szép gép a neten(93mas 125 TZR) ,és a haverom felfigyelt rám, én felhivtam neki a tulajdonost.
A lényeg hogy 50ezer km van a motorban, kivülről elég jó állapotú.A tulajdonos szerint 6-7 liter fogyaszt olyan 100-110es tempóval járva. ő még csak 140et ment vele, de csak 200km óta van nála(vmi nagyobbat akar venni, mert hirtelen rászakadt a bank...). A dugó nem igazán uj benne, de megnézette vmi szerelővel és állítása szerint egy tizest elmenne még. A lánc van megnyulva, az cserés lenne.(mennyi rá egy szett?)
Szóval legjobb tudomásom szerint az ilyen motorok 27 lóerősek, és azért 150et illene menniük. A fogyasztást meg 100 as tempó küröl kicsit sokallom ,mert 5 is lehetne.
Javítsatok ki, és mondjátok el mire kell odafigylenem ,ha véletlenül szemlére kerülne a sor.Meg hogy igazán mi várható el egy ilyen géptől!
válaszotokat előre is köszönöm!
06os sezlonyban 10volt egy egész nap=4x20perc asszem 5,5 volt a délelötti 2x20perc, és 6,5 a délutáni 2x20perc
Nem tudom idény mennyi lessz, de egy délelöttit vállalnék csak elsőre.
egyszer elnézhetnénk együtt egy nyílt napra, ha van olyan hogy a kategóriánkba lehet körözgetni és nem nagyon zavarjuk a többieket. kiváncsi lennék milyen pályán motorozgatni.
Nekem se az a célom, hogy nyerjek Még jó hogy esélytelen...a köridő meg ha nem is kell, nem illik úgy odamenni, hogy sokszorosan leköröznek, és feltartom az embereket, meg az már tényleg égő.
Addig meg még motorcsere is lehetséges jópárszor. De amúgy igazad van, RSeknek fordított teló, az is szelepelve tuningolva, gondolom öhlins(vagy hasonló) rugóstag, sokkal jobban követi az utat.
Csak endurance-on voltam a 40es boxban tatiéknál, és az is rohadtnagy buli volt...ők is mondták, hogy gyári futóművel a 2:04hez már nagyon kelett kockáztatni, a kicsit átbabrált meg 2:00ás időnél is stabilabb volt.
Meg tilos a vázátalakítás, és a TZRnek aztán tényleg nincs pályaváza, legalább a hátulját levágnám...
Meg gurultam már RSel is, és az sem volt akkora élmény. Lehat, hogy csak kifogtam egy olyan állapotút...mondta az arc, hogy 155öt csikarja ki belőle a célegyenes végére. Ennyit az TZRből is ki lehet rugdosni.
De előbb csak pályázgatni szeretnék Aztán egyszer "majd meglátom". A szabályzat meg a kezembe akadt, és az esett le, hogy közel sem egyenlő gépek futnak, és mintha nem is az lenne a cél, hanem inkább a biztonságra és az olcsóságra helyezik a hangsúlyt.
dunlop trophyban nemkell köridő hogy indulhass,és elárulom neked senki nemfogja megnézni milyen gyújtáselektronika van a gépeden.Azt is halkan megjegyezném hogy az átlag mitokban van 10500nál szabályzás(előgyújtást tolja el) ,de az is igaz,hogy van gyárilag olyan elektronika,ami nyitott.
a másik nagy probléma,hogy az ottlévő első 3-4helyezett motorja oké,hoy erősebb mint a tied,de nem csak erősebb,hanem azok az rs-ek futóművel is elvannak látva,és ez nem sértegetés,de azért anno a te géped nem ilyen pályaorientált vasnak készült.Én is szeretek építeni,meg jobbat csinálni(legalábbis próbálni) mint amilyen,de sztem ha nem hobbizni akarsz 125ben,akkor ne tzr-el kezdj,ha meg hobbizni akarsz,hidd el nekem senki nemfogja megmérni a motorod súlyás,és senki nemfogja megnézni mennyit forog,mert az első 3helyezésbe nemfogsz belepiszkálni.
Ma én is nullára értékelem a cangázási teljesítményem...
A balhé után bementem az erdőbe, és váltógyilkosan izomból(idegből) téptem bemelegítés meg minden egyéb nélkül, hideget kapott hirtelen a tüdőm is, és ott elégtem...
Szép napom volt.
Sok sikert versenyzéshez, ha mész majd kimegyünk szurkolni
Én bringával voltam már egy jópáron , de főleg utcain, országutisok ellen jó kis terepgumival , de fél mezőnyt így is lenyomtuk
Na hazaértem, hááát, haver kurva lassú volt, és mindig megállt, aszonta rég tekert és nincs kondíja, de bazdmeg még nem is lihegett, simán feladta , nem szeretem az ilyet, másik corabikeos haverom, nagy kövér állat, nem szokot tekerni, na az ugyanott sokkal gyorsabban jött fel, mert az nem adta fel...
Elég nagy szarban van mind a 2 csapat! Most kínkeservesen vezetünk 2:1re, már nem sok van hátra! A Bl-ben 2 szar focit játszó, rossz formában lévő csapat találkozik, így még megeshet hogy jó meccset látunk. Beckham gólt lőtt, beszarás.....
A 140 szerintem is kicsit kevéske. Kockalámpás a gép? mert 93ban már csak TZR-R t gyártottak, ha TZR akkor az legkésöbb 91es lehet. Ha 50es papírja van, és ségi TZR, akkor már az évjárattal át akarnak húzni.
Ha újdobozos, akkor nem nagyon tudok mit mondani, ha régi, akkor csekkold a telószimeringet, mert nekem eddig mindegyiken könnyezett amit vettem. Vedd észre és alkudj
más:
Én meg találtam a mocim hátsó sárvádőjén(amin a rendszám is van) alul egy piros prizmát. Biztos, hogy gyári, mert sok ilyen TZRen láttam, és műanyagpatental van a sárvédőre téve. Nem valószínű, hogy utólagos odabarkácsolás. És a prizmán ciril betűk vannak Szóval ez a japán-olasz-ruszki motor.