Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

The Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine is the most powerful and most efficient prime-mover in the world today. The Aioi Works of Japan"s Diesel United, Ltd built the first engines and is where some of these pictures were taken.

It is available in 6 through 14 cylinder versions, all are inline engines. These engines were designed primarily for very large container ships. Ship owners like a single engine/single propeller design and the new generation of larger container ships needed a bigger engine to propel them.

The cylinder bore is just under 38" and the stroke is just over 98". Each cylinder displaces 111,143 cubic inches (1820 liters) and produces 7780 horsepower. Total displacement comes out to 1,556,002 cubic inches (25,480 liters) for the fourteen cylinder version.
Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm
Képzelem, amikor a hatalmas fordulatszámon felvisít a turbó
Turbo diesel és 2t teszem hozzá.
Akasztó kötelet csináltam magamnak(toltartóból már tudok , csomó mindenre jó a klamár lászló szki ), az mtx le van szarva, megveszem az rh-t, ez az rg tényleg kurva szép volt, csak azért vettem volna meg, de nme jött össze, az rh az össze fog, ma valami lakatrészt szereztek bele, azt nem tudom hogy mit, de már erősen alakul, de holnap már ténylge ki akarom próbálni, már most is amjdnem szétvertem itt a berendezést.
108.920 LE 102 / perc fordulaton
Amúgy ez meg egy Diesel Aggregát.
Bazzeg, létrát építettek a forgattyúházba, hogy le lehessen menni. mi a szar ez????? Titanicnál 10szer nagyobb óceánjáró, vagy vmi erőmű?
multkor volt 1ismeretterjesztö film a nagy motorokrol,hajóban BMW motor, fordulat 15/perc
Ugyanmár, kisköbcentis amerikai gépezet
Japánok nagyobb kaliberben gondolkodnak
DANI hol vagy....ne duzzogj már... nemlehet mindent megvenni amit szeretnél...csináld+az MTX-et aztán jöhet a többi biznisz......
Nekem is leragadt mikor másodszorra indítottam...de az enyémben nem látok olajat
Az előző vasba Motul transoilt vettem, 2990volt egy liter.
Kössz szépen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ezzz
ez itt ha igen az szép volt(és tudsz alkudni 1keveset10 -30e kb)
Igen, nem emel ki a kuplungod, ez lehet a sűrű olajtol (ami hidegben ugye még sűrűbb...) Én Castrol Actevo 4T 10W-40 et javaslok (2700/l)
Motul transoilt chevy ajánlásával(árat nem tok) vagy Repsol 2T Transmission-t, én legutóbb ilyet vettem, 2000 körül volt...
Hy all!!! vki mondta h az első indítás,váltás után mikor berakja 1be a tzrét ugrik egyet hiába van behúzva a kuplung,és mondtátok h jó váltóolaj kell bele!!!Milyen váltóolajat rakjak bele és ha tudtok árat is azt nagyon megköszönném!!!
25ös...elírtam
tessék OFF!!...de az impala az mindent visz
és a 35ös yz-t? bár az sztem nem ér 350et...
Csak hogy a témába vágjon -Ott tzr nem volt ...TZRrr konkrétan azt nem néztem,de mivel az is japánbol jött 99%szép/jó ...hivdfel kérdez mindent,sirjál(alkudj...) messziröl jössz,már átvágtak...stb mindent mondjon el rola.....
Szerintem ha megfizetik akkor tényleg
200ért még a hátamon is elvinném az mtx-et
Nem lesz pénz, ez már biztos, előre is kurva anyját annak aki elviszi
Tanzániában van 1 spanom, neki kellene de sajna nem tud érte jönni....de ha elvinnéd
Köszi!
De én azért megmutattam a TZR dugóm, úgyhogy nem vagyok annyira off mint vdani
Vagy szólj chevynek és elviszi hozzád Hamár egyszer felajánlotta...
kurva jó gép megy mint állat . a legjobb , mostmár mehet megint 50oldal tüzér nélkül....