Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát pl :)
Végén csiszold be vizes csiszolóval azt kész.
Hát majd oda belecsiszolok a vezérműbe, ahol nincs hézag :) Ügyesség együtt fog járni a rengeteg idővel, az nélkül nem lesz siker :D
Váltóolaj: Ide lehet venni speciális kétütemű hajtóműolajat(Repsol 2T Transmission oil), vagy bármilyen egyszerű ásványi motorolaj. Nem szintetikus, meg rész-szintetikus, hanem sima ásványi. Pl. MOL Botond.
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. DT fórumba nem kaptam választ. Léghűtéses DT-be milyen váltó olajat tudtok ajánlani?
xt600z 1vj blokk
rúgásra egyből indul, önindítóval nagyon-nagyon nehezen
fülre nem tekeri lassan
ötlet?
szedett valaki ilyet szét? milyen ennek a dekompresszor része?
Szia!
Írj rám és mondom mit csinálj vele hogy ne szóljanak a szelepek.
Nem kerül semmibe se a javítása,viszont pici ügyesség kell hozzá
Úhh, nem lesz kevés . . .köszi !
TT kerék egyébként kompatibilis volna xt-be ?
Hát a tengelyt fel lehet hegesztetni és köszörültetni, a csésze/csúszó csapágyakat is kicserélik és a végén megfelelő méretre esztergálják-fúrják mind kettőt. kb egy éve ez olyan 40ezer Ft-ba került.
De, lóg a bal oldali a szívón, és kipufogón is. Viszont látom hol kopott a vezérmű. Ki lehetne vajon csiszolni ezt a pár tized milit? :D
Ha leveszed a szelephézag beállításához azt a kis nyilás fedelés ott is megtudod nézni. Picit megmozgatod, hogy oldalra illetve fel-le mennyit kottyan.
Nem tudom igazán hogy lóg-e.
De ha csak a szelepdeklit veszem le egyenlőre, azon is észlelhető?
Nem lóg/kotyog a szelep himba? Nekem az volt a baja, hogy kopott volt a vez.tengely meg a himbák..a miatt nem lehetett belőni a szelephézagot.
Valaki legyen szíves megmondani, mit kellene cserélnem az XT motorunkon, hogy normális legyen a vezérlés rajta . .
Be állítom a szelephézagot ott ahol kell (csavarhúzó bele, szelepeket nézem közben hogy mozognak, hajtom a tengelyt, .. és a végén jelölésen is van, tudom hol/hogy kell állítani).
Figyelem !
Aztán beállítom pontosra (jelölésen van a tengely) mind a 4et.
Elhajtom a tengelyt, és elkezd nőni a hézag (egyszerre ugye egyik oldal) mind a kettőnél.
Mi lehet megkopva?
Köszönöm előre is társak
mennyire sürgős?
holnap reggel húzok erdélybe hétfőn jövök aztán megnézem milyen kopott utána beszélünk róla de nem lesz nagy összeg
rövidítés: lecsiszolod a csap egyik felét és kiütöd-kinyomod
Nekem egy 1980-as kawa z 1000 az álmom,de egyenlőre az is marad
mit kérsz érte?
hogy lehet ezeket rövidíteni elköszörölöd a patent szemet?
akkor veszel 108ast aztán levágod a felesleget
nekem van egy patentszemes 110es regina ha kell megegyezünk
Köszi ini!
a gyári 98 csap és 39-es a fogaskerék
nézd meg a gyári hosszt a jt honlapján megtalálod a katalógusban
aztán amennyi foggal növeled a hátsót annyi csap plusz
Valaki írja meg nekem légyszi 14-47re hány csapos lánc kell.
Papírosban az is jó volna :D
cr 500?
NEkem az a lényeg hogy legyen magas, könnyű, és vegye az elejét, és kicsi legyen a fejidom :D