XT, TT vagy egy DR nem lehet úgy használni mint egy KTM-et :)
off: ez nem TT, de most, hogy írtad, hogy ZX9R-ed van szeretnék egy kis segítséget kérni. Haverom pénteken lebontotta a ZX9-ét és szüksége lenne egy bal oldali deklire és mint ha nálad láttam volna, hogy bontasz egy zx6-ost, az már nincs meg? Hol tudnánk beszerezni normál áron egy ilyet? 99-es a gép.
ezt nem tudom, ttr-el mentem már egy kört, nekem annyira nem jött be
az árából biztos lehet faragni egy kicsit
a plusz súly meg olyan hogy amelyik motor nem 100kiló az nehéz
itt meg tudod nézni a típusokat: http://www.rallye-tenere.net/S...
a blokk tuti nem tt az idomok se gyáriak, de a tank meg a váz az hasonlít a régi tt-re
ellenben ha működik a villanyindítás akkor lehet megéri azt a pár kiló pluszt
a dunaújvárosi híd körül voltam már az ártérben
találtunk egy nagyonfasza kanyargós utat, csak egy kicsit fel volt ázva mert nemrég ment a víz vissza
utána meg van egy jó kis ugrató, ha nem figyel az ember simán fejreáll
Itt nálunk a dunnaparton vannak már pályák is.Soltról ide járnak motorozni.Jardok nem foglalkoznak velünk itt :)Innen Dunaújvárosból sok felé eltudok menni kb 100 km es körzetben .Sok az erdő.A dunnaparton meg Paksig simán van kijárt útvonal már :)
szerencsével 300 felé tudsz venni rendszámosat
igaz a 400 már reálisabb
az a gáz a rendszám nélkülivel hogy nem lehet elmenni vele szinte sehová
amióta ez a dohánymutyi megy azóta felénk teli van a határ rendőrökkel
nem egyszer találkoztam már velük, munkatársam meg is büntették mert az öve nem volt bekapcsolva......
egy időben a természetőrök is mászkáltak valami nagy ktm-el, mondjuk mostanában nem láttam őket
a másik meg ha megunod a környéket akkor a rendszámossal el tudsz menni bárhová, pl egy erdélyi túra egész más lesz mint a ninjával
de ha van a környéken több jó hely is ahol lehet csapatni és a térsaság is jó akkor jókat lehet szórakozni a rendszám nélkülivel is
nekem is olyan volt az első 60-80km távokat mentünk(légvonalban) az otthontól volt hogy reggeltől-estig rajta ültünk
utána lett a sok baszakodás és lett a rendszámos gép
maximum 250 et szánok egy motorra.Papíros nem nagyon kell nekem erdőzni.közútra meg a zx9r használom.Értem amit mondasz teljesen igazad van.de ha papirost vennék az 500 alatt nem igazán lenne.Ezeket meg közúton is ütik vágják.Ahogy kis egyenes van azonnal kerék :) tudom mert nekem is volt ktm supermotom :)
nem tudom pontosan mi a terved, de nem lenne jobb egy papíros gép? mert ezektől a papír nélküli gépektől én személy szerint félnék. Csak a 10 tulajból 6 nyelezte a szántóföldön tiltáson és ennyi volt a fogalma a motorozásról, meg öntögetett bele mindenféle olajat. Lehet pont az akitől veszed vigyázott rá, de előtte ki tudja :S és ha nálad hullik szét nembiztos, hogy szívesen költenél rá kb. 100eFt. Vagy lehet már valakinél 1x szét hullott és Sanyi az utca végén 20eFt-ért megcsinálta. (nem erről a motorról van szó, hanem általánosban)
off: ez nem TT, de most, hogy írtad, hogy ZX9R-ed van szeretnék egy kis segítséget kérni. Haverom pénteken lebontotta a ZX9-ét és szüksége lenne egy bal oldali deklire és mint ha nálad láttam volna, hogy bontasz egy zx6-ost, az már nincs meg? Hol tudnánk beszerezni normál áron egy ilyet? 99-es a gép.
az árából biztos lehet faragni egy kicsit
a plusz súly meg olyan hogy amelyik motor nem 100kiló az nehéz
vagy csak egyszerűen szarabbul indul
a blokk tuti nem tt az idomok se gyáriak, de a tank meg a váz az hasonlít a régi tt-re
ellenben ha működik a villanyindítás akkor lehet megéri azt a pár kiló pluszt
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
meg is untam már az egészet
találtunk egy nagyonfasza kanyargós utat, csak egy kicsit fel volt ázva mert nemrég ment a víz vissza
utána meg van egy jó kis ugrató, ha nem figyel az ember simán fejreáll
igaz a 400 már reálisabb
az a gáz a rendszám nélkülivel hogy nem lehet elmenni vele szinte sehová
amióta ez a dohánymutyi megy azóta felénk teli van a határ rendőrökkel
nem egyszer találkoztam már velük, munkatársam meg is büntették mert az öve nem volt bekapcsolva......
egy időben a természetőrök is mászkáltak valami nagy ktm-el, mondjuk mostanában nem láttam őket
a másik meg ha megunod a környéket akkor a rendszámossal el tudsz menni bárhová, pl egy erdélyi túra egész más lesz mint a ninjával
de ha van a környéken több jó hely is ahol lehet csapatni és a térsaság is jó akkor jókat lehet szórakozni a rendszám nélkülivel is
nekem is olyan volt az első 60-80km távokat mentünk(légvonalban) az otthontól volt hogy reggeltől-estig rajta ültünk
utána lett a sok baszakodás és lett a rendszámos gép
maximum 250 et szánok egy motorra.Papíros nem nagyon kell nekem erdőzni.közútra meg a zx9r használom.Értem amit mondasz teljesen igazad van.de ha papirost vennék az 500 alatt nem igazán lenne.Ezeket meg közúton is ütik vágják.Ahogy kis egyenes van azonnal kerék :) tudom mert nekem is volt ktm supermotom :)