Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem ott mozog olyan 2 centit
el van kopva minden, de alig látszik, csak összeadódik-összeszorzódik aztán egyből lóg sokat
A lengőkar végén nagyobb a kottyanás. Rossz úton hallani, hogy rázkódik.
Köszi
itt több ténérés van http://forum.index.hu/Article/...
amúgy meg az ilyen idős gépeknél csak az számít hogy az előző gazdák hogy tartották karban
amúgy általában a fesszabályzó szokott megdögleni és a himbarendszer elkopni ha nem zsírozzák rendszeresen
és van egy kisebb konstrukciós hibája hogy a légszűrő mellett képes beengedni a port, de ez leginkább az utángyártott légszűrőkre igaz, a gyári lényegesebben jobb
többet most lusta vagyok írni erről
Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Yamaha XTZ 660 Tenere-ket nézegetem, az utolsó szériás nagyobb fejidomosat amibe a 2kerek lámpa van.
Ha jól tudom 2000-ig gyártották őket.
Az érdekelne hogy mennyire megbízható, szervízigényes(nem a kopókra értem), alkatrészárak, ill. ellátás.
Mennyire kezelhetőek, kb 70-30%-ban akarom közúton ill. (könnyü)terepen használni.
Milyen szériahibákra lehet számítni egy ilyen paripa megvétele után.
Tapasztalatok, jótanácsok...

Előre is Köszönöm az infokat.
Széles Utat.
Sziaszok! Yamaha Xt600 E 2003 évj motorhoz keresek baloldali ülés alatti idomot ha volna valakinek kérem jelezze köszönöm a segítséget fekete érdwkelne első sorban de ha nem fekete az sem baj
Hol méred az 5mm-t? Mert ha a lengőkar végén, akkor az semmi! Igazából tapasztalat nincs a danamiddal, de az műanyag szerűség. Tudom, hogy kemény meg jó cucc, de a bronz tuti bírná egy ideig!
Kotyog kb 3-5mm-t. Mi a baj a danamittal? Itt a fórumba olvastam, hogy az egyik ipse ezzel pótolta a csapágyat. Neki bevált.
Ha nem nagyon lóg a himba hagyd a francba, zsírozd aszt jóvan. Ha nagyon lóg, akkor meg tűgörgő, vagy szerintem inkább bronzpersely, mint danamid.
Én is nézegettem annó, de kurva drágák. Aztán arra jutottam, hogy danamitból kiesztergálom. Sokkal olcsóbb és ugyan olyan jó.

Milyen áron hirdeted amúgy?
Nekem van eladó futómű felújító . Én is vettem, de nem kellett volna cserélni. Borsos áron vettem az újat, fölöslegesen, mert a tengelyem volt kopott. Olcsóbban adnám mint amennyiért vettem.
Asszem tűgörgő, persely, meg porvédő. Teszek fel képet róla.
Jaaaa :D Hát tervbe van egyenlőre csak. Elméletben megvan tervezve minden, csak még össze szedem magam..mert ha már szétbombázom a hátsó futóművet akkor felakarom újítani, csapágyakat cserélni ilyesmi.

Szóval egyenlőre jegelve van sajnos.
Jaaaa, most nem arra gondoltam :) Hátulját szeretted volna magasítani, arra gondolok :))
1.-2. sebességben feljön gázra, de nem tudom megtartani. Összetörni meg nem szeretném. :)
Már megoldódott szerencsére, 1 éve került rá "új"/bontott hengerfej. Azóta faszán működik. :)
Figyi mán ! Olvastam hogy emelgetted volna az Xt-d. Sikerült ?
Te esetedben ez nem segít tényleg...kell egy bontott jó állapotú hengerfejet nézni,Yamahához mindig lehet találni alkatrészt.
Értem amit írtál, ötletnek tökéletes! De a Te esetedben a tengelyen lévő bütykök koptak meg, azt lehet e módon javítani. Abban az esetben, hogyha a tengely is és a csúszó/csésze csapágy is sérült ott sajnos ez már nem segít.
Nekem konkrétan hornyosra koptak a csészecsapágyak és a tengely illetve a szelephimba tengelye is elkopott. Sajnos ott vagy felhegeszteted vagy csere a hengerfej.
rendben köszi a segítséget !
Nekem nem volt veszteni valóm ezzel,csak nyerhettem vele.
Addig csináltam amíg már nem lehetett kivenni szabad szemmel a mélyedést,sem a tengelyből sem a himbából.
De bejött és ez a lényeg
Ha a TT-nek ilyen gondja lesz,nem biztos hogy neki állok,ott már 4 szelep van
Egyébként a 30fokon úgy kell kiegyenlíteni a differenciát, hogy még csak 0,05mm eltérés se legyen, mert már 0,25től szelephang várható. . .
Nem egyszerű dolog ez susi!
Hát ami nekem van most kopás, az a 4 bütykőn van, és holtponttól 30fok kb, amennyit ki kellene egyenlíteni, hogy eltűnjön a differencia. Egyébként vannak hanyag tulajdonosok, főleg azok, akiktől vesszük a motort. . Nekem egyébként nem hiszem hogy ezek a himbák koptatták volna el.
Nézzük csak. .. Tavaly augusztus közepén vettem a motort. Mindig is éreztem, hogy valami nem stimmel erőügyileg. Sosem állítottam holtponton a motorokat, csak spontán, mivel mindenhol ugyan annyinak kell lenni a hézagnak (mondtam magamban). Egyből mikor elhoztuk, rájuk néztem (hajtottam a tengelyt, ahol kottyant, ott állítottam). Csak most 1 év múlva eldugult a kedves karburátor barátunk. .. leszedtem, kitisztítottam, cseréltem nagyobb fúvókát próbából, kompenzálásként levettem a légszűrőt, kipróbáltam, durrogott mint állat, tetszett, hajtottam 5percig nyélgázon.
Visszacseréltem mindent (eredeti fúvóka, légszűrő).
Csak durrog.... mondom elmászott a vezérlés. Ekkor néztem rá a hézagra a jelölésnél, és nem volt, vagyis kitámaszott elég szépen !
( Aztán leellenőriztem a vezérlést, nem volt elmászva, a karbinak a tartója volt kiszakadva csak, és a kipufogó csonk lefogatójából 1 csavar kiesett)
90-es xt600E, budapesti tulajdonos, piros-fehér kombináció.
"Motorosok segítenek egymáson, csak nem mikor eladják a gépüket"
Szia.

Mivel nekem horror árat mondtak a bütykök felhegesztésére,és nem kaptam másikat még bontva sem,ezért kénytelen voltam magam megoldani.

Vettem egy obis szalagcsiszolót,azt befogtam a satuba és járattam.
Közben a kockára kopott részeket finoman lecsiszoltam és a szelephimbát is,ott ahol megkopott.
Ezt megcsináltam többször is,egyre finomabb csiszolóval.
Mikor kirajzolódott a gyári forma,adtam neki vizes csiszolót.
Még annyi hogy ez egy Ar 350 veztengelye volt,és csak 2 szelepes,de elég sokáig betartott.
Motorveszteséget nem lehetett érezni,mert max a 2 anyagból jó ha 1 mm ment el.
Egy évig használtam a gépet,utána adtam el,de soha nem jött elő szelep hang
Nekem még azt írhatná le valaki, hogy mennyi a távolság a 18-as TT kerekeken, a féktárcsa, és a lánckerék között.
Nagyon szépen megköszönném
Szia. Letudnád írni nekem ez a szelep témát? Kíváncsi vagyok rá, hoyg mit csináltál vele, hogy ne szóljanak. Köszi