szasztok tudna nekem valaki segíteni, ban egy piaggio sfera 50 ccm robogóm, ma mentem vele és huztam neki olyan 63 km/h-val mentem mikor el kezdett hangosan sikoltani a meghajtó szíjtól egyet puhant és le ált majd rugdostam és nem indult be, de csinált már iylet előtte is csak akkor egy kicsit pihentettem és rárúgtem egy párat és indultis, de most semmitsem reagált , megnéztem a gyertyát, a légszűrőt, kitakarítottam a karbit de semmi nem indul nemtudom hogy mit csináljak ha van valaki aki tudna segíteni hogy mit csináljak vele az irjon , előre is köszönöm !
Olvasgatom itt a kommenteket . . milyen áttételekkel nyomjátok. . nekem a lehető leglassabb összeállításom van !
xt600e 3tb 91-es.
Az égnek sem akarja venni az elejét 2ben! Hegynek kifelé behúzom kuplungot 2be, felbőgetem, ki "b.." engedem a kuplungot, és nem emeli az elejét . . Rántani nem rántok rajta, mivel nyaki-gerinc sérült vagyok, szóval nem rántok !
Úgy nem venni észre rajta hogy erőtlen lenne . .
Xt600 tulajok ! Kellene venni az elejét szerintetek 2ben ? (1ben viszont olyan mint egy yz450f!)
Tudom kicsit szatirikusra sikeredett a fogalmazott szöveg, de a kérdésem súlyossága komoly :) Lehet erőtlen a motorom? Alapjárat szép, alacsonyat is tartja, viszonylag könnyen is indul, füstölni nem füstöl. Kompresszió még nem lett mérve.
Üdv: Lővenestesó
ebbe nem nagyon lehet mert nincs féléve hogy szét volt húzva ezért is álltam értetlenül mikor nem vette be az 1est... :S szelepszárszimmering baja van még és kész mindent vezettem magamnak hogy mit és mikor cseréltem le benne :)
az a gond evvel hogy bontás után többnyire találni még hibát
sok esetben olyat amivel még elmenne egy csomó ideig de ha már szét van borítva akkor kicseréli az ember
Szerintetek egy olyan 89es szürke blokkos TT600-ast ami nem veszi be az 1-est de minden alkatrész megvan hozzá hogy meglehessen csinálni sőt még kicsivel több is van hozzá mennyit lehetne érte kérni? ezenkívül abszolút hibátlan
pl áttételben kb ugyanaz a 15:45 mint a 14:42
de a kicsi jobban kopik mert kisebb az ív nem "tökéletes" a fog
ezért kopik az első gyorsabban mint a hátsó
Köszi! ujjat nem akarok venni, mert nem tom ,hogy tetszik majd az áttétel. lánc+fogaskerék kéne. gerecsével kéne beszélnem.igazából nem tom 14- 44-re mekkora lánc kell.
Köszönöm mindenkinek a választ még alszok rá párat hogy mi is lesz. 400 as xr azért drágább mint ezek a 600 as gépek keretbe nem fér ezért az kizárva. Még olyan kérdésem lenne hogy ezek a régi TT-k ben a vázban is van olaj, tehát úgyan úgy történi az olajcsere mint a 600 as Xr ek ben?
Meg van, bár nem tudom, hogy passzol neked a TTR lánckerék hátra? A lánc meg van, patentszemes, gyűrűs SMC lánc. A ttr-en nem kellett utánahúzni, ennek ellenére persze nem új állapotú, de használható! Akár külön külön is odaadnám jelképes összegért!
belsod! nincs meg a 44-es fogaskereked illetve a láncod? hezitálok kéne rá vennem:)előre 14-est vettem, de ég és föld pedig csak 1 fog.15-39 volt rajt.
Vedd ki a gyertyát és kézzel tekerd át a motort. Hallgasd meg, hogy nincs e olyan roszogós hangja, amit Belsod is írt, hátha bele esett valami. Viszont, ha hallasz valami roszogást vagy valamit akkor onnantól ne tekergesd.
Ha eladó lesz,írj rám!
Pontosan mi az áttételed?
Az Xt-m 14-45 tel nem vette 2 be fel,még kuplung-al sem.
xt600e 3tb 91-es.
Az égnek sem akarja venni az elejét 2ben! Hegynek kifelé behúzom kuplungot 2be, felbőgetem, ki "b.." engedem a kuplungot, és nem emeli az elejét . . Rántani nem rántok rajta, mivel nyaki-gerinc sérült vagyok, szóval nem rántok !
Úgy nem venni észre rajta hogy erőtlen lenne . .
Xt600 tulajok ! Kellene venni az elejét szerintetek 2ben ? (1ben viszont olyan mint egy yz450f!)
Tudom kicsit szatirikusra sikeredett a fogalmazott szöveg, de a kérdésem súlyossága komoly :) Lehet erőtlen a motorom? Alapjárat szép, alacsonyat is tartja, viszonylag könnyen is indul, füstölni nem füstöl. Kompresszió még nem lett mérve.
Üdv: Lővenestesó
sok esetben olyat amivel még elmenne egy csomó ideig de ha már szét van borítva akkor kicseréli az ember
de a kicsi jobban kopik mert kisebb az ív nem "tökéletes" a fog
ezért kopik az első gyorsabban mint a hátsó