Hat ha van mindened hozza akkor meglepetes nem lesz. En azt mondom, mint Belsod, toltsd fel olajjal probald ki. Ha nem lesz jobb akkor huzd szet aztan nezz szet a valtoban. Szerintem nem fog megoldodni az olajfeltoltestol, de vannak csodak. Sok sikert! :)
nem tudom hogy fogyott el ennyi olaj belőle mert fullon volt 1 hónapja még és te mit javasolsz húzzam szét? vagy töltsek bele olajat? minden alkatrészem van hozzá ami kellhet szóval meglepetés nem érhet hogy ha széthúzom mert amit kell kitudom azonnal cserélni csak már kezdem unni az állandó szerelést :/
Mondjuk az, hogy elég olaj legyen benne, alap dolog. Sose a minimumon legyen! Ha kidobja sebességből az általában a léptető villa hibája, kopottsága miatt dobja ki.
eszi a szimeringek miatt és akkor ha öntök bele olajat akkor megjavul? mert a többi sebességfokozatot veszi rendesen bár néha kidobja üresbe a kérdés széthúzzam vagy ne mert fél éve volt széthúzva nem láttam semmi veszélyesen kopott dolgot benne :/ ezért is csodálkozok most
Ha nem veszi be a sebességet az általában a kapcsoló villa hibája, kivan kopva Vagy sérült Vagy esetleg nem emel ki a kuplung megfelelően.
Miért nincs meg a minimális olajszint, elfolyik vagy eszi?
Sziasztok :)
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy mi lehet annak az oka hogy nem veszi be a kis TT600 asom az 1 es sebességi fokozatot :( és hogy ez előfordulhat-e az miatt hogy ha nincs meg a minimális olaj szint valamint mi mehetett tönkre a blokkban? Segítséget előre is köszönöm :)
igaz hogy a 6days endúrógumi, de nem kimondottan csendes
alapvetően utakon megyünk, ahol valaki egyszer valamikor végigment az már út
aszfalton menekülni szoktunk csak
Az az kevés? Mondjuk én sokat hajtottam a tt-t úton is, de valahogy nem vágytam a sebességre. Az 130-al ment, 90 utazóba oké volt, de ott már úgy sípolt rajta a kockás gumi hogy elviselhetetlen. Mondjuk ti másképp gondolkoztok, mert zajtalan endurógumi van rajta és nem maximum 20km-t mentek vele úton. Lehet kicsit félrevezető voltam, de az én szemszögemből ez lett volna jó.
az xt fékhez mostanság ferodo betéteket veszek, egy boltos ismerős hozza nagykeráron, az ára barátságos(4000alatt),elég jól fog, bár egész jól kopik
az xr4-be elöl bendix márkájú volt, az volt eddig a legjobb betétem, igaz ette a tárcsát is, de alig kellett húzni a féket és nagyon jól fogott
Ha annyi a gyári, mint az után gyártott akkor természetesen a gyárit választanám. Nem fogok rajt spórolni. Ami csípi a csőröm az az, hogy melyik milyen minőségű.. :/ Mennyiben tartósabb ez a Ferodo, mint a Lucas stb... Persze nem mindig az drágább a jobb. :) Sajnos tapasztaltam már én is.
Nem tudom, ha annyi mint a az utángyártott, akkor legalább a tudat, ki kell próbálni.
Rallymánia: A TTR-be a lámpa kitörött. Úgymond univerzális lámpa van benn mert Husqvarna, Husaber és KTM is ezzel szereli az első fejidomot. A gyári 35 ezer, a krosszmotorok.hu-n utángyártott, de tökéletesen passzoló 15 ezer és azonnal. Én még azt is sajnáltam tőle törött búrával adtam el a moötort. Nem bántam meg!
Sziasztok! Valakinek nincs véletlen pont felírva, hogy az új kuplung lamella milyen vastag illetve a kuplungban található 5db rugónak mekkorának kell lennie? Rugóra találtam adatot a service manualban (40,1mm), de ami nekem bent van az jóval kisebb. Ezért gondolom nem arra a rugóra írta amire én gondolok. Amik bent vannak rugók 35,1mm-ek.
Ill. 25ezer-ért tudnék venni Ferodo Racsing lamella szettet, szerintetek?
Debrecen 06 20 3911529