Hát srácok ma kivettem a TT mből a blokkot széthúztam meg vizsgáltam az egész váltót hogy hol lehet a problem és mikor a váltónál semmi bajt nem láttam teljesen hibátlan volt mit az új akkor leszedtem a jobb oldali deknit és ezt találtam :/ Szóval ha valakinek van elfekvőbe 1 akkor igényt tartanék rá aki nem ismerné fel ez az olaj pumpa meghajtó fogaskereke volt :D
Mindenben jobb a tt,de azért az sem cross :)
Nekem a tt-n kívül van pár motorom,amit szívesen elcserélnék egy jó xt-re.
Nem vagyok az a kimondott hard enduos,(bár néha elrángatnék egy 500 2t-t is )bőven elég lenne az xt.
Mivel nekem volt ttr, de a berúgós, ami futóműben jobb mint az öngyufás. Lehet szebben is mondani ezt a dolgot 8amúgy teljesen igazad van!). Mindenhol jó egy picit, csak sár ne legyen, mert ott nem jó egyáltalán. Falusi parasztgyereknek meg egyenesen megy rá a hokizás, főleg simson után. De most az yz 250-re áll a dákó.
a régi tt-ket nem ismerem
de az újabb ttr nem lopta be magát a szívembe, az a gép nem sikerült
egy olyan gépnek készült ami mindenhová jó, de végülis sehová se lett jó
az a helyzet hogy 2 motor kell aki több úttípuson közlekedik, mese nincs......
vagyis........legalább kettő
okés hát igazából ezzel egyet értek ráadásul szerintem fordítva lenne célszerűbb a dolog hogy TT hez veszel XT-t donornak :P nem leszólni akarom de súly és méretbeli különbségek vannak valamint a TT sokkal sportosabb :)
Sziasztok ... A segitsegeteket szeretnem kerni .. Van egy tt600 blokkom es nem tudom h a gyujtas resze passzolna e egy tt600 r be ? Mi az el teres a tt 600 es a tt600 r kozott ? valaszokat elore is koszi
Ott valami más is lesz akkor,karbi vagy valami.
Ha hiszed ha nem,az én xt-m a gyári lánckerék osztással,legyorsult egy 250 2t ktm cangát.
És nem volt gyengus a ktm...mikor kipróbáltam,alig tudtam az elejét lent tartani...ijesztő egy szerkezet.
Hello okes hamarosan arra a sorra kerul amint kesz lesz mar kezdem is hirdetni valoszinuleg te kb mennyit adnal erte? Kepeket talalsz rola a galeriaim kozott :) hobby celra volt hasznalva es nalam nem igazan sokat volt sajna hasznalva de barmi baja volt meg lett csinalva osszesen talan 3 szor volt a foldon az oldala :)
Első körben én próbálkoznék előre 15-ös lánckerékkel.
Amúgy azt vettem észre,egy nyitott dob,az alsó és közép tartományba ad némi pluszt,ami adott esetben lehet elég hogy felvegye az elejét.
de senki sem hisz nekem
Nekem a tt-n kívül van pár motorom,amit szívesen elcserélnék egy jó xt-re.
Nem vagyok az a kimondott hard enduos,(bár néha elrángatnék egy 500 2t-t is )bőven elég lenne az xt.
de az újabb ttr nem lopta be magát a szívembe, az a gép nem sikerült
egy olyan gépnek készült ami mindenhová jó, de végülis sehová se lett jó
az a helyzet hogy 2 motor kell aki több úttípuson közlekedik, mese nincs......
vagyis........legalább kettő
Amúgy már csak a TT van meg
Donornak előnyösebb lenne egy sérült.
De majd meglátom hova lövöd be az árát :)
te kb mennyit adnál érte? :) a héten meg is csinálom rajta a váltót :)
Ha nem lesz túlságosan drága akkor megveszem.
Hosszú távra tervezek az enyémmel,és egy donort akarok hozzá.
Ha hiszed ha nem,az én xt-m a gyári lánckerék osztással,legyorsult egy 250 2t ktm cangát.
És nem volt gyengus a ktm...mikor kipróbáltam,alig tudtam az elejét lent tartani...ijesztő egy szerkezet.
Köszi szépen nektek :)
+ egy nyitott dob még sokat dobna rajta.
Hihetetlen gyász önti el a lelkem, amikor egy dr 350-es jobban megy tőlem . . .
Amúgy azt vettem észre,egy nyitott dob,az alsó és közép tartományba ad némi pluszt,ami adott esetben lehet elég hogy felvegye az elejét.
Hmmm, hát neked sem vette. . . Valami tuning esetleg ?