lipka nem egyszer használta a gépem benzinkútnak
ha megöntöm a tankot akkor legalább 400km benne van
mondjuk kicsit szarol az ac pumpám nagyon hegyes-völgyes részen az utolsó 3-4 literrel nem tud megküzdeni
ja amúgy ha lesz is bálnatúra(szerintem nem sok az esély) akkor arra nemigen kompatibilis a motorod
igazándiból csak a lipka jár oda kicsivel, bár most volt 2 ktm is amik könnyebbek voltak
neked inkább a tavaszi-őszi túra feküdne jobban avval a géppel
Igen, ő is szokott jönni tekeregni. Nem szoktunk hard endurózni mert én nem szeretek tilosban járni (bár néha sikerül) így csak azokat a helyeket látogatom úgymond rendszeresen ahol még nem volt incidens vagy nincs kint tábla, de így is lehet jó helyeket találni. Taki fajta DR talin voltam 2x, de elsőre sajna a vége előtt el kellett jönnöm másodikra meg szemészet lett a vége és utána közel 1 hónapig jártam vissza 2 naponta.
Szia!
Köszi a választ, akkor ebből lehet majd tavasszal szerelő lesz vagy nem tudom... :/
Sajna sok menet szét van menve szelepfedél csavarjainál, meg amennyire le kell hozzá bontani...
Utoljára mikor hengerfejet + vezérlést cseréltem (ott elég egyszerű volt a dolog, mert el volt nyalva tengely és belemart a hengerfejbe is), bőven elég volt nekem annyira lebontani, nem tudom lenne-e még hozzá türelmem, hogy a hengert is leszedjem.
Viszont ezek miatt meg sokat elkérnének a javításért, igaz?
Hjaj de nem tudom mi lenne a jó megoldás.
azt nem tudom hogy másabb-e az 5. áttétele
az biztos hogy az 5.-nál van plusz olajozás, de szerintem a 2kf blokk is ilyen
2500-3000fordulaton megy mint a tank
igazából el kell dönteni hol használja az ember. de vegyesen ez valóban így jól hangzik. Ezeknél tartósan a magas fordulatot kell mellőzni az vágja agyon. néztem videódat szinte alapjáraton elforog a hátsód. imádom ezeket a gépeket nyomatékuk miatt! úgy tudom az 3aj-sok a váltójuk miatt az 5. fokozat hosszabb ezért gyárilag ezeknek a a legtöbb a végsebességük.
nekem elől 15 van
aszfalton nekem a 70 a kényelmes 90nél már 4500at forog, ami már bántja a fülem
de így pont jó, 2.ban 3.ban jókat húz 3.ban még a murván simán kapar gyorsulás közben(nem röhögni, mégiscsak 2 mázsa én meg 130) szerpentinen is pont jó, terepen is pont jó, egyedül a hosszú aszfalt a szar
100nál már olyan a hangja mint ami széjjel akarna esni
előtte 110et ment 4.ben amikor úgy éreztem lehetne váltani felfelé
ami fura hogy semmivel sem eszik többet a nagyobb fogaskerékkel
amúgy a gyárija nekem 15:45 szóval nem nagyon tértem el tőle, a 40 volt durván kicsi, az totál aszfaltos áttétel
írtam mailt a hotmail címedre
mert nálam is volt egy ideig
rákérdezek megvan-e még
xr400-600-650-ra
egy gyáli xr4-es embernek van(múlt évben még megvolt)
ha megöntöm a tankot akkor legalább 400km benne van
mondjuk kicsit szarol az ac pumpám nagyon hegyes-völgyes részen az utolsó 3-4 literrel nem tud megküzdeni
igazándiból csak a lipka jár oda kicsivel, bár most volt 2 ktm is amik könnyebbek voltak
neked inkább a tavaszi-őszi túra feküdne jobban avval a géppel
Köszi a választ, akkor ebből lehet majd tavasszal szerelő lesz vagy nem tudom... :/
Sajna sok menet szét van menve szelepfedél csavarjainál, meg amennyire le kell hozzá bontani...
Utoljára mikor hengerfejet + vezérlést cseréltem (ott elég egyszerű volt a dolog, mert el volt nyalva tengely és belemart a hengerfejbe is), bőven elég volt nekem annyira lebontani, nem tudom lenne-e még hozzá türelmem, hogy a hengert is leszedjem.
Viszont ezek miatt meg sokat elkérnének a javításért, igaz?
Hjaj de nem tudom mi lenne a jó megoldás.
az biztos hogy az 5.-nál van plusz olajozás, de szerintem a 2kf blokk is ilyen
2500-3000fordulaton megy mint a tank
aszfalton nekem a 70 a kényelmes 90nél már 4500at forog, ami már bántja a fülem
de így pont jó, 2.ban 3.ban jókat húz 3.ban még a murván simán kapar gyorsulás közben(nem röhögni, mégiscsak 2 mázsa én meg 130) szerpentinen is pont jó, terepen is pont jó, egyedül a hosszú aszfalt a szar
100nál már olyan a hangja mint ami széjjel akarna esni
előtte 110et ment 4.ben amikor úgy éreztem lehetne váltani felfelé
ami fura hogy semmivel sem eszik többet a nagyobb fogaskerékkel
amúgy a gyárija nekem 15:45 szóval nem nagyon tértem el tőle, a 40 volt durván kicsi, az totál aszfaltos áttétel
azt a pöcsömöccse wr-es zolit is ismered?