ezért veszélyes az aszfalt. terepen nekem is szokott lenni pár mókás rész mikor pont elfér két fa között a kormány én 10ből 8x tuti neki megyek és utána jön a flipper szindróma fától fáig tudok menni és mégse esem el :) de ha lassan gurulok akkor tuti pont valamin elvágódom ha lesz 2015-ös bálna megpróbálok elmenni mert ahogy nézem Lipkala is szokott menni :) vele szoktam is motorozni időnként.
nekem még 3.ban is emelgeti, bár nem úgy hogy egykerekezni de köveken kis lyukakon átemeli az elejét
nekem bitang nehéz az eleje a tank üresen is vagy 10 kiló a fejidom se könnyű, hát ha még benne van 20 liter benzin
idén olyan szerencsés voltam hogy kb 10x simán meg tudtam volna dögleni de megúsztam mindent
a legdurvább az volt hogy aszfalton hátsó durrdefekt olyan 80-90 felé aztán salakmotoros módon mentem össze-vissza
alig tudtam visszajönni a szembesávból az autó előtt
de terepes is volt olyan hogy simán el kellett volna esni de betámasztott az őranyal oldalról
vagy épp a huskyval hogy egszercsak nincs út előtted mert le van szakadva, csak egy maxigázra volt idő, mire végiggondoltam hogy megdöglök addigra már a hátsókerék döccent a parton és vége is volt
Nyár óta nem volt beindítva, tegnap rászántam magam...
Hidegen nagyon nehezen indult, párszor leizzadtam, mire beindult, de elég furcsa.
Füstöl kicsit és mikor teljes gázt húzok fulladozik.
Mentem vele egész nagy kört, jól kihúzattam, hátha megszűnik a probléma, de nem.
Attól függetlenül jól, hogy nem húzhatom neki maxra és füstöl.
A szelepek be lettek csiszolva és szelepszárszimering is akkor lett cserélve, de már akkor is fennállt ez a probléma és nem tudom miért... :/
Van olyan, hogy alapból rosszak a szimeringek?
Vagy ez más lehet?
Szelephézag vagy rossz időzítés esetleg (pedig a vonalkák egyeznek a vezérlésnél...)?
Pontosan nem tudom lemérni neked a távot, mert nincs fent a lánckerék és a féktárcsa a 18"-os felnin, csak az van ami most fent van a 17"-on, de az most be van szerelve!
De nekem a 2KF-é teljesen bepasszol, amikor ki volt szedve a kerekem bepróbáltam mert érdekelt, hogy minden OK-e, de teljesen belevaló volt!
Olvasom, hogy keményebb terepre is vinnéd! Akkor TT 600! Jóaz! Nekem VOlt TTR 600 99-es. FUtóműve és a fekei jók voltak nagyon! XR 600-hoz tudok hasonlítani, az gagyibb tőle. Van km óra, jó lámpái vannak, minden van rajta, ha esetleg beesteledne. Tök jó motor, de én most YZ 250-et vennék, de örlődök rajta nagyon. Nem biztos hogy kell a motor nekem! :)
én egy 200kilós ténérével tolom a terepezést, ami nehéz hosszú és széles
ja és tök bénán fordul
aztán mégis jó
bár néha a helytelen oldal van a földön: http://www.youtube.com/watch?v...
az is elég ha csak az első pár másodpercet nézed
a tt600 akkor e célokra nem jó?Néztem róla pár videót és elég szépen teljesít :)cross -ozni nem szeretnék mert a testsúlyom nem oda való mert 110 kg és 188 magas vagyok .Tudtok valamit írni a tt600 ról:?
TT 600 de igazából XT 600 inkább! Az én volt XT-met ha csak túrázni használtam volna, nem vágytam volna valami "sportosabb" gépre akkor megtartottam volna.
nekem az a-c táv a 160mm
ellenben a c-d táv nagyobb szóval az össz szélesség szerintem egyezik csak semmi nincs ott ahol a másiknak van
ilyenkor utálom a japókat hogy mindig agyalnak hogy még véletlen se legyen könnyű bontott cuccot szerezni ezekhez a vén lomokhoz
nekem bitang nehéz az eleje a tank üresen is vagy 10 kiló a fejidom se könnyű, hát ha még benne van 20 liter benzin
a legdurvább az volt hogy aszfalton hátsó durrdefekt olyan 80-90 felé aztán salakmotoros módon mentem össze-vissza
alig tudtam visszajönni a szembesávból az autó előtt
de terepes is volt olyan hogy simán el kellett volna esni de betámasztott az őranyal oldalról
vagy épp a huskyval hogy egszercsak nincs út előtted mert le van szakadva, csak egy maxigázra volt idő, mire végiggondoltam hogy megdöglök addigra már a hátsókerék döccent a parton és vége is volt
Nyár óta nem volt beindítva, tegnap rászántam magam...
Hidegen nagyon nehezen indult, párszor leizzadtam, mire beindult, de elég furcsa.
Füstöl kicsit és mikor teljes gázt húzok fulladozik.
Mentem vele egész nagy kört, jól kihúzattam, hátha megszűnik a probléma, de nem.
Attól függetlenül jól, hogy nem húzhatom neki maxra és füstöl.
A szelepek be lettek csiszolva és szelepszárszimering is akkor lett cserélve, de már akkor is fennállt ez a probléma és nem tudom miért... :/
Van olyan, hogy alapból rosszak a szimeringek?
Vagy ez más lehet?
Szelephézag vagy rossz időzítés esetleg (pedig a vonalkák egyeznek a vezérlésnél...)?
Köszönet!
idén egyszer sem volt az oldalán
http://youtu.be/RGHA64mp8_A
Pontosan nem tudom lemérni neked a távot, mert nincs fent a lánckerék és a féktárcsa a 18"-os felnin, csak az van ami most fent van a 17"-on, de az most be van szerelve!
De nekem a 2KF-é teljesen bepasszol, amikor ki volt szedve a kerekem bepróbáltam mert érdekelt, hogy minden OK-e, de teljesen belevaló volt!
ja és tök bénán fordul
aztán mégis jó
bár néha a helytelen oldal van a földön: http://www.youtube.com/watch?v...
az is elég ha csak az első pár másodpercet nézed
https://www.youtube.com/watch?...
Endurot szeretnék venni legalább 600cc.Melyik típus ajánlanátok nekem?Erdőzni szeretnék vele meg túrázni.
ellenben a c-d táv nagyobb szóval az össz szélesség szerintem egyezik csak semmi nincs ott ahol a másiknak van
ilyenkor utálom a japókat hogy mindig agyalnak hogy még véletlen se legyen könnyű bontott cuccot szerezni ezekhez a vén lomokhoz