Hmm, azzal a 3mm-el kilehetne bővíteni az égésteret
Tudnál nekem abban segíteni, hogy mennyi a féktárcsa és a lánckerék közötti távolság ? Lemérnéd nekem?
Nekem igazából 3tb-be kellene.
Köszönöm szépen előre is
nekem valamiért nem passzolt a ténérébe a 2kf hátsókerék a féktárcsa arrébb volt mint a 3aj-nál
lehet csak a távtartó más annyira nem néztem
a lánckeréktartó része is kisebb
egy 21es első kerekem van ha valakit érdekel, tárcsa nélkül ellenben új csapágyakkal
vagyis van tárcsa de az ügybuzgó esztergályos addig síkolta amíg 3mm alatt állt meg a vastagsága pedig csak a legszélét kellett volna lecsiszolni ez meg addig csiszolgatta amíg tükörsima nem lett
aztán így max egy óra "háznak" lenne jó
A 2KF motorkódúnak gyárilag 18-as a hátsó kereke, azt hiszem azokat 87-89 ig gyártották, csak az arany színű.
Elég sok ilyen XT-t bontanak, biztos könnyen lehet találni.
Sziasztok.
Nincs valakinek eladó xt-hez tárcsás agya ?
Át akarom machinálni 17ről 18ra, csak a gyári kereket meg akarom hagyni, mert a műszakin . .. .
Valaki próbálkozott már egyébként ilyennel?
Valaki tudja, hogy a farokidom hogy lett felrakva? Az oké, hogy a váz hátulja le lett vágva és van két fül, amihez gondolom hozzácsavarozta, de attól még fel le billeghet. Nekem sose volt gyári farokidomom és az a helyzet, hogy nem is tetszik, ez meg kicsit fiatalít a motoron. Valami ötlet?
Sziasztok!
Yamaha tt 600 59x (1989)-hez keresek jó állapotú hengert dugóval,vagy keveset futott túlméretes dugattyú is érdekel!
Kérem jelezze ha van valakinek egy a sufniban.
Előre is köszi!
700 az nem semmi, enyém olyan 400ba lehet de ebbe az alu dobozoktól kezdve minden kacat benne van
berúgó sajna nekem sincs, olyan 40-50 pénzbe lenne egy komplett szett hozzá
ráadásul berúgókart alig lehet kapni hozzá, a sok béna mindig eltördeli
Ini ne basszál már föl!
Hisz én generáloztam a blokkját, és utána meg előtte sem folyt le.
Amióta beletettem ezt a jobbnak kinéző szivattyút, azóta csinálja.
Nincs berúgóm, kéne hozzá dekli, meg szerkezet, meg dekompresszor is.
Faszomat.
Több mint 700-ban van ez a régi szar elavult konstrukciójú retek.
De mivel nem vagyok egyedül a problémával, így én is leszarom.
Köszi mindenkinek a megnyugtatást!
szedtél már szét motort?
csucsog az olajtól minden része szóval az a pár másodpercet kibírja ha nem tiltásig van forgatva
mindemellett tényleg jobb helye van az olajtartályban mint a blokkban, de nekem is lefolyik mindig, de nem érdekel
akinek van berúgója és nagyon lelkiismeretes rápumpálhat párat csak hogy megnyugtassa magát
Sziasztok.
Akkor én is kérdeznék.
Kapott az XT-m egy fiatalabb olajszivattyút, nincs annyi karc benne mint a régibe, új tömítést, meg a visszacsapó szelep ruganya kicsit meg lett sprengolva az oldaldeklibe.
Az olaj mégis lefolyik a vázból a blokkba, 1 hét állás után.
Igen. Az összes!
Nos valakinek ötlet?
Én már kifogytam, és valahogy kezd telelenni a répám.
Sziasztok! lehet hülye kérdést teszek fel,de segítsetek xt550-re ha 600-as hengert tennék akkor a hengfej stb. az maradhat? illetve 43f karbira gondoltam.ja ilyenkor a cdit is kell cserélni 43 f-re? igazából 550 és a 43f között csk a henger a különbség vagy a váltó áttétel is más?
Tudnál nekem abban segíteni, hogy mennyi a féktárcsa és a lánckerék közötti távolság ? Lemérnéd nekem?
Nekem igazából 3tb-be kellene.
Köszönöm szépen előre is