Nekem már most sikerült... Egész nap ettem 2szelet kenyeret, erre haverok beállítottak pár doboz sörrel megittam 3at aztán már érzem is. Én is mennék motorozni, de gondolom az fz nem érdekel senkit, ezért nem is írok róla!
Tudtommal 2,7 liter kell bele és se a blokkban, se a tartályban nem volt.
Tartályba 1 liter ment és maxot nem érte el (odáig nem is töltöttem volna), majd egyliter még a szelepfedélen keresztül.
leengedted előtte a tartályból?
amúgy a tartálynak az lenne a szerepe hogy onnan szívja és oda is megy vissza az olaj, a blokkban minimális mennyiség van
nekem a blokkból jó ha fél liter jön ki, de inkább kevesebb
nekem a ténéré max jelölésig majd 3 litert vesz be
Korábban írtam, mikor összeraktam és első indítások voltak, hogy nekem meg olajtartályból nem fogy, nem megy le és még csak 1 liter ment bele.
Valaki írta, öntsek be a szelepfedél szívószelep ablakánál és így is tettem.
Tehát van benne olaj, de csak kb 2 liter...
Nagyon okádta a kéket?olajszintet nézted?Belsőd kb leírta már a történetemet neked.Én azon szoptam,hogy lement a tartályból az összes olaj.Lebontottam bokkig,mert végül már azt hittem,hogy beragadt a gyűrű a dugóba,de nem.Összeraktam patentül,erre megint nem látok a füsttől a motor mögött semmit.Leültem mellé,nézegetem,köpködök,mire beugrik,h belenézzek az olajtartályba.Olaj meg sehol!Hát ezen ment el pár hetem.
Ha rám hallgatsz elkezded használni,és jól megkergeted párszor.Ennyi állás után akármiért csinálhatja.Ha nem hagyja abba pl 100 km után,akkor kezdj csak gondolkodni!
Vezérműtengely, hengerfej, szelepfedél, kuplung oldali dekli, ezeknél friss tömítés.
Dugóhoz meg a hengerhez nem lett nyúlva, blokk nem lett széthúzva.
Ha dugó/gyűrű probléma lenne, akkor valszeg gond lehet a kompresszióval, viszontannak egyenetlen alapjárat vagy annak megszűnése a tünete (ha jól tudom) és ilyesmit nem tapasztaltam...
Ugye még van a durrogás indításnál, ha még nem indul be, de ilyen korábban is előfordult, szóval sok köze nem lehet szerintem...
Két oka lehet, bár akár több is. Kopott dugattyú, vagy henger, vagy gyűrű, a lényeg, hogy ott kapja fel az olajat. A másik pedig a szelepszárszimering. Blero TT-nek volt olyan, hogy lefojt az összes olaj a blokkba és amiatt vette fel neki és füstölt. Mit javítottál a motorodon? Ha fúrt a henger meg a dugattyú is új, akkor lehet egybeforgatva húztad rá a hengert és ott kapja fel. Lehet fog a szelepszárszimering rossz. Lehet hogy a szelepszár kopott (bár nem hiszem). 1000 baja lehet, figyelmesen meg kéne nézni mindent, ha vissza szétszeded.
Én se vagyok nyámnyila,de egy törött borda a következő esetleges taknyolásnál beszaladhat a tüdőbe.Vagy csak túl sok filmet néztem...de szerintem legközelebb ne csináld!
az igazi endúrós kemény
én hazamentem szétszakadt térdel is, igaz csak egyesben mert nem tudtam felfelé váltani
de törött bordával is hazamentem a csatornapart mellől, és nem is a legrövidebb úton
van ismerős aki romániából hazajött törött kulccsonttal, (teljesen használhatatlan bal kézzel)
https://www.youtube.com/watch?...
Amúgy engem érdekelne pár saját tapasztalat és vélemény az Fz-ről, mert hát nem a legsz*rabb gép na.