Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mielőtt nekiállsz cserélgetni a fogaskereket,gondolj bele mennyire kopott a láncszetted most!Ha beleraksz egy félig kopott láncszettbe egy új kereket,az csak tovább nyújtja a láncod!Jobban jársz,ha veszel egy komplett szettet,ezt meg elrakod,vagy elpasszolod.
Na megnéztem nekem 6-os villás pont paszol.
Huha. Akkor semmi köze a 600-hoz.szerintem max annyit változtass hogy előre 13-as legyen. Vagy 14-42.
igazából a 2 motor közt fényévek vannak,de kicsit szeretném ha robbanékonyabb legyen. gyári 15/39 van rajt.130 a vége többnyire ország úton lövöm neki. terepen viszont elnyújtottnak érzem a fokozatokat.
Szerintem 10G-s,de így fejből meg nem mondom.
Én úgy tudom 7-es a küllőkulcs.
Az XT 550-et nem ismerem, de nekem most így 14-50-el nagyon bejön. Mi az áttételed most? Utcán is használod? 5.-ban 50-ről erőteljesen húz, 80-nál meg ránt egyet. Utána persze ez terepen volt, pik pakk ott van 110-nél és nem volt vége. Elvileg 130-al megy végsebességre áttételszámolóval nézve. De míg átmegyek az endurópályára, 50-60-al mentem így is meg most is, csak most 5.-ben .
ki kell reszelni egy 6os lemezből utána megedzeni egy kicsit
ha kell megkeresem a hondáét a forma miatt
Nekem a honda nem küllős
Valami 6-os körüli lehet a mérete....de szerintem ritka típusú a küllőkulcs ami hozzávaló, nem hiszem, hogy minden bokorban kapni....
olyan mint a hondához méretét nem tudom meg kell mérni
csak vastag legyen
Milyen méretű küllőkulcs kell az XT-hez?
nincs 8as benne csak kilazul inkább egy kis tojás van benne
én hangra húzom meg amikor szép a hangja akkor jó
a honda sosem lazult meg pedig kb egyforma hangja volt
ha sokat kínlódik menetfixálóval megkenem, az oldható, nem mint a menetragasztó
Valószínűleg nem húzod le kellőképp.Ugyanez van bringakeréknél is,habár annál tizede az anyagminőség,viszont arányosan kap az is terhelést.Egy idő után be kell állni a feszességnek.Ha fellazítottad az egészet,vagy küllőket cseréltél,akkor egy darabig még szenvedni fogsz vele.Nem tudom gyárilag mekkora nyomatékkal húzzák le,de biztos atomra letépik.Én ha nagyon tutira akarok egy kereket,akkor zsírzom a menetet a küllőn.Így nagyobb feszültséget lehet elérni anélkül,hogy lesarkalnád a küllőanyát.Amikor fel vannak lazulva a küllők van 8-as a kerekedben?
végre így mit megy? gondolkodom cserén az érzés miatt amit írtál. előre 14 hátulra 47 a max amit találtam nem tom mit produkálna így vagy előre 13 és maradna hátul a gyári,de attól félek igen pörögne.
nem mentem még dobozzal, max táska volt rajta
a dobozos verzió ritka lesz, ilyen aszfalt+ soft murva a max vele, szélesebb a kormánytól vagy 10 centivel, nem kell erdőzni vele
Zsivány ez az xt még mindig, a dobozokba meg fér bőven cucc úgy látom, de így már nehéz vele menni nem?. Én ma akkorát motoroztam, fele energiával, hogy hihetetlen. Most nem kell görcsölni, hogy elfogy a kettes, mert még 3.-at is használok és erőből :). Akkora lendületeket lehet venni, hogy nem igaz. Olyan mintha egy másik motorom lenne és abszolút nem kell neki húzni (tehát nem pörgetni) hanem húzni. Az a fura, hogy ha nem vigyázok így már veszi az elejét, de eddig nem kellett figyelni mert esély se volt rá hogy hanyatt verjen.
rövid út kis csomag hosszú út nagy csomag
az aludobozok brutálisak, soha nem vittem még magammal annyi cuccot hogy egyet is megtöltsek
BleroTT már válaszolt, ERRE kattint rá és az 5-59-es oldaltól keresgélj.
Köszönöm!valami féle letölthető szervízprogram va a neten?Nem vagyok nagy számítógép megszállott,inkább kint vagyok a határban
kiszenvedtem....... az xt kerék már jobban ment
még 8-10 kerék és profi leszek
az xt-ben meg mindig kilazulnak a küllők, még nem jöttem rá miért
a sok murvás út után mindig kilazul legalább fele
Irány benzinért!
Az is szokott segíteni,ha egy nappal előtte az anyákat beereszted csavarlazítóval vagy WD-40-el.Ha meg véletlenül ilyen van,akkor a rövidebbik oldalon(az egyik oldal,ami közelebb van a szárhoz)lazítasz minden küllőn egy egész fordulatot.A másik oldalon meg ugyanannyit húzol,de azt is lazítva indítsd meg.Értelem szerűen ezt felváltva ismételed,akár fél fordulatokkal,amíg jónak nem látod.Ha így csinálod nem megy bele se 8-as,se tojás.
a gépemen ilyen az alsó láncvédő ebbe nem ér bele nagy lánckerékkel sem
méretét is lehet változtatni ha kell
vagy 5 küllő csak melegítve indult meg
kiengedve volt benne olyan 5 centis tojás
stb stb stb
Fél óra alatt megcsináltam volna,ha van kulcsod hozzá.