Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De miért nyúlnak hozzá, vagy a jappán cseszte el? Amúgy az már jelentős, ha majdnem éri a védőt nem?
át
alapvetően nyugodt vagyok, de akkor nem voltam
Átcentíroztad a kereket?
Holnap én is felöntöm benzinnel,aztán porolunk egyet,ha a haver is előkerül.Szerintem sokan leszünk,tuti a kékek is előkerülnek.
az xr4-nek az eleje állt bénán egyik oldalon majd hozzáért a bütyök a telóvédőhöz
bénán fűzték be és nem volt középütt, fél napom ráment mire egyenesbe hoztam
Ja ja, "neizgujjá" jóvan az. Holnap bevetem a jukkert, uhh ahh. Jódidő meg minden, a körmöm is zsír, este szülinapozás. Kelle ennél több?
A hátulját még nem szedtem szét,de ha eddig nem volt semmi,akkor biztos helyen van.A fék is jól állt,szórakozásból meg nem szerelgetek.Csak szemre áll kicsit hülyén.
Én is csinálok, várom. Bekaphatja az összes sebész, holnap begyújtom a jukkert kőkeményen.
Ini nekem 120-as gumim volt már 3. Az XT-n 145mm volt bütykön mérve a TT-n a 120-as Mitas C04 keskenyebb sokkal, mint ez a "mislen", ez is olyan 140mm. Érdekes! Az XT-n pl alig fért el, de frankó. ELéggé örülök, mert kb. semmi nem ér bele sehová, se a gumi se a lánckerék.
én ma a doboztartót szögeltem a gépre
nem volt egyszerű, pár bukás már van benne. ráadásul nem is teljesen rávaló
holnap tolok pár képet
A jobbos balos távtartó neked egyforma, a TTR-ben nem! Bár nekem akkor a féknyeregbe beleér a tárcsa, ha elrontod!
Na össze is raktam a motor. Gumit is raktam rá és a láncszettet is feldobtam. Már sötétben mentem is vele. Hát mit mondjak nem rövid ez ide felénk, nagyon jól ugrik. Viszont van egy lyuk a teljesítményben úgy érzem. Frankón megy a motor, de középtartományba lusta. Alul bika középen kicsit lomhának érzem és fordulaton meg kilő, mint az állat. Ezek egyébként is olyanok hogy fordulaton mennek, de akkor is. PL az XR 600-hoz képest. Mikor szét volt szedve, én hülye nem néztem meg, hol állnak a tűk. Levegőcsavar és benzinszint gyári értéken, csak a tűket nem néztem meg
Az én hátsó kerekem valamiért balra esik a villában.Nem is értem miért.Először azt hittem valaki nem jól rakta bele,de e vázhoz meg úgy néztem középre fut,meg a lánckerekek is vonalban vannak.Azóta nem is foglalkoztam vele,csak nincs fent a felső láncvédő.
nekem simán elfér a 140es mindenhol
alig szélesebb mint a 120as
Ebben meg tudod nézni. http://www.scribd.com/doc/1785... Ugyanaz csak a levegős 600-as.Tehát a nyomaték se más.
Nekem a gumi bütyke ért bele a felsőbe.Az alsó láncvédő gumi csúszóját viszi a lánc,de annak mindegy.
nekem alul nincs láncvezető, de ha lenne is akkor egyoldalas, nem a befűzős...
Itt van kép a dobról!
Szelephézag: Szívó 0.1mm, kipufogó: 0.15mm. Hidegen. A nyomatékot nem tudom most így, manuálba kéne megnézni.
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon,bár XT-m van sok minden egyezik a két típus közt.Most vagyok komplett generálba tudnátok abban segíteni mennyi a hengerfejtőcsavarok meghúzási nyomatéka ill. a szelephézagok értékei?Előre is thanx
Az is megvan, az alsóba neked nem ér bele?
Ha megvan a felső láncvédőd,abba lehet bele fog érni.Az enyémen nem fér el.140-es van fent.
Természetesen van, hála Isten gyári állapotban van a gép 1-2 apróságot leszámítva. Meg most már kezd rendben lenni, de úgy igaziból.
semmivel nem nehezebb a hátsón gumit cserélni
tedd ki előtte a napra egy negyed órát
visszafelé meg kend be a széleit szappanos vízzel
vakszeleped van? ha nincs akkor nem tudsz kellőképp alacsony nyomással járni