Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.Van egy 600as TT-m 4gv-s.Csodás moci,csak az vele a gond,hogy nem ad szikrát.Ki lett mérve elvileg minden jó rajta....csak a kormányon lévő barna doboz nem mérhető és úgy gondollyuk ő a ludas,viszont nem merem talánra megvenni.Nem lenne itt valaki akitől egy próba erejéig kérhetnék?Vagy oda vinném a motort átdugni...?
Szia!
Ez terep függő. Pl ha sokat falazol akkor a rövid áttétel tutibb,de ha sok a sík terep akkor a hosszabb jobb.
Az Xt-n nekem is gyári áttétel volt,ha jól emlékszem 15-40 osztással van.
A TT-m meg 15-50 azt hiszem,egy kicsit kevés így.
Adnál egy tel számot? Holnap felhívnálak. Könnyebben beszélnénk, lenne pár kérdésem.
Nekem 15:45 van rajta. Alföldön lakom, 13:45öt is használtam kb 10kmerig. De ott már nagyon pörgött a motor 80nál.

Ha valakit érdekel van egy kb10km-ert futott első 13as lánckerekem.
Nekem hidegen indításkor volt fehér az olajfüst,utána kékre váltott.Az tény,hogy büdös.Amúgy neked milyen olajjal csinálta?Szerintem az se mindegy.Szintetikus/fél/ásványi?Viszont ha most kezdett füstölni neki,akkor lehet csak a hideg szívatja talán.Neked nem csinál ilyet a 4 ütem?
1 szónak is száz a vége tömdbe a lukat :D
Nem gyári a fej idom szerintem valami acerbis de még keresem mert találtam már gyári jelegüt is!
Rettenet neked a .....................
Nagy gratula
De szerintem azt a tükröt dobd le mert az gyalázat!
Az oldal idom meg rohadtul tetszik!
karbicseréről az jut eszembe hogy egyszer vettünk egy motort amin cserélve volt a karbi mert a másiknak valami nyűgje volt
aztán csak úgy feltette a gyerek aztán csodálkozott hogy szarul meg
itthon kivettem a fúvókákat az eredetiből, benzinszintállítás és már jó is lett
amúgy elég macera egy beállítás már ilyen 5 század eltérések is számítanak
szegény a keveréked, kevés a benzin azért beszél vissza a karbiba főfúvóka, úszószint, tűszelep benzincsap ellenőrzése.
én már olyan idegben voltam hogy majd felgyújtottam a hondát
alig indult be, örökké leállt egyenlőtlen alapjárat
melegen meg 100%-os volt
volt amikor csak úgy indult hogy gázos forrasztópákával felmelegítettem a gyertyát
aztán megjött a denso 1-2 rúgásra indult még mínuszokban is faca alapjárat hidegen is és megszűnt a "leböffenés"- ütemkimaradás
szerintem jöhetett valahonnan egy rossz széria ngk aztán azt osztotta szét a forgalmazó
a honda meg minden kacatot az osztrákoktól hozat
Olajól is tud fehéren füstölni, de ha a fehér füst büdös is, csak akkor olaj. Összetéveszthetetlen.
Ha segíthetek... A karbid be volt állítva úgy,hogy csak a karbin át jött a benzin-levegő keverék.Azon a lyukon jön be a levegő,így szegényebb a keveréked,ezért durrog meg szarozik.Minél előbb zárd le.Addig ne állítgasd a karbit!A fehér füst meg ha most kezdte el,a hideg miatt is lehet.Nézz szét az utcán,minden kocsi is nyomja ilyenkor a fehér füstöt.Párás a levegő.Olajtól minden esetben kékelne.Ha hülyeséget írtam javítsatok!
az a csonk azért van mert egyes gépeken van ac pumpa és az oda van csatlakoztatva
ha nincs ledugózva beszed minden retket
Sajna ez nekem sem ujság:(
pár éve 3 helyről vettem ngk gyertyát mind szar volt
az egyiket egy szervizes haver rendelte a magyarországi forgalmazótól
aztán a honda dream-tól lett rendelve denso aztán öröm és boldogság lett
egy wr-es ismerős is panaszkodott hogy szarabbul indult neki az új ngk-val vissza is tette a régit
Na leballagtam a garázsba és megnéztem nekem, hogy van és úgy van ahogy mondtam az egy vakdugó és alatta egy bacsatlakozási pont és az egy furat ami közvetlen a szívócsókba nyílik..... szóval tömd be azt a nyílást és nézd meg hogy mi változott!
Hát tapasztalataim szerint a szívó csonkon általában vákum becsatlakozokat szokás elhelyezni.2T-nél pl én annó vákum patront kötöttem rá. Hülyeséget nem akarok írni mert én nem szedtem el egyszer sem azt a sapit DE ha az egy közvetlen nyitott furat és neked nincs lezárva akkor még az is lehet hogy az a bajod és szar a keverék képzésed mert dől bele a levegő...... megmagyarázza azt is hogy miért fulákol
Sapit meg egyszerűen gyárthatsz egy darab gumi vagy pu cső megpirozod egy kicsit és össze nyomod úgy hogy légmentesen zárjon és rábigyeszted a helyére elég sufni de mig megjön a gyári kitudod probálni......
Nincs rajta sapi, mert a régi sapija, mikor szedtem le róla szétmálott... :/
El volt öregedve.
Az újon meg nincs.
Ennyire fontos lenne azt lezárni?
Mondjuk látom azt a sapit original part-ok között, lehet rendelek majd, úgyis kell 12-es kormányhoz kézvédőrögzítő meg a lábtartóhoz rugó...
De érthetetlen számomra, hogy minek van rajta az a szelep, ha úgyis le van zárva...? :O
Hogy érted, hogy az újon nincs? mármint a szívócsonkon lévő "szelep"
az enyémen van sapi. Le nem vettem de gyanítom, hogy csak egy vákum csatlakozó az egyébként...... de lővésem nincs, hogy mire van ott.... de ha nincs sapi rajta és ott nyitott a szívó csonkod az gáz:D

Ez a karbi hangolás dolog engem is érdekelne kitudja mikor jön el az ideje.... hagyományos karbikat ismerem és tudom is állítani de ettől valamiért ockodom mert sajna még senki nem világosított fel hogy müködik ez az YDIS rendszer.....
Mikor még aktív használatban volt, semmiféle ilyen jellegű probléma nem volt vele...

Még néhány éve a vezérműtengely belemart a hengerfejbe, mert a berúgókarnál meg volt repedve a dekli és elfolyt az olaj.
(Elvittem egy csókához, aki aztán jól átkúrta a fejemet - 666666 nevű felhasználó)

Amikor ezek után lett fölös pénzem, kicseréltem hengerfejet, vezérműtengelyt, szelepfedelet, kuplung oldali deklit, szívócsonkot (a bal oldalin van valami "szelep" talán és a régin volt annak valami sapija, az újon nincs...), karbi is ki lett cserélve, mert annak idején nem találtam hozzá felújító szettet, újat venni meg nem akartam, ezért vettem egyet használtan, mert a régiből minden lukon folyt a benzin és ráadásul még a szivatója is letörött.
Gyertya is új, mert gondoltam ha már ott fent szinte minden, legyen a gyertya is (Yamaha Fehér-nél csak nem forgalmaznak hamis NGK-t...).
Azt mondjuk megtehetem, hogy a régi karbiba, amivel jó volt nézek felújító szettet, mert látom itt más is talált.
Legfontosabb az a tűszelep lenne, hogy ne folyjon a benzin mindenhonnan, meg uszóháztömítés, mert az nagyon rondán néz ki.
Vagy ha nem olyan problémás ez a karbi hangolós dolog, ezzel is szívesen megpróbálkozom, csak legyen jó... :/
Szép napot mindenkinek!

Kérdéssel fordulok felétek!
Mégpedig adott egy XT 600 endurozásra használom
99%ban terepen
és nem tetszik az áttétel terepre kicsit hosszú én úgy érzem.

Ki mit ajánlana hogy menyit növeljem illetve csökkentsem a fogszámot
esetleg valakinek egy konkrétan bevált áttétel ? vagy eladó áttétel ami felmegy az xt-re barkácsolás nélkül......
kezd avval hogy szerzel egy tuti gyertyát
én pl a honda kereskedőtől szereztem be denso-t a sok sz@r (vélhetőleg hamis) ngk helyett
utána jöhet a karbi hangolása, ami azért nem kicsit eszi az idegeket
Nem.
Gondolkodj kicsit, hogy előtte milyen volt.
Azóta mi lett cserélve, mi lett csinálva....
Ugyanez a hiba megvolt, akkor a baj forrása nem ott leledzik, amit megcsináltatok.
Lehet logikázni, én van hogy elvagyok hetekig ezzel.
És általában rá is jövök....
Lehet karbi is, gyertya is....meg csomó minden...
Sziasztok keresek TT 350-hez tankot+idomokat+Üllést ha valaki tud az kérem jelezze kösz.