Hello! Köszi a választ, és bocsi hogy én ilyen későn válaszolok.
Amikor kérdeztem még nem volt szédtszedve, de csak beállítás gondja volt. Megzsíroztam összeraktam, most jó. Köszi mégegyszer!
Mióta meg van az Fz1 kicsit hanyagoltam az XT-t, ma levettem az fz-ről az első lánckerék védőjét, hát hogy mi volt ott... Szerintem én vagyok az első aki levette... Lemosom már az XT láncát is így.
Hello!
Beszélek az emberrel hogy kellene tárcsa .... megadom az e-mail címét és majd ti megbeszélitek egymásközött!
Legyen a ti bulitok
Rendes fazonnak tünik
Ha igy neked megfelel?
Hát az enyém max a kettőnk közti távon belül karikázik,de a homok közepéről azt is gáz lenne kitranszportálni.Még belegondolni is... Télen meg nem szoktam motorozni,mert nekem meg a seggem jár úgy.
Ismerösömnek is készittet tárcsákat DRZ-re (elöre-hátra) ö utcán (is) használta a gépet és nekis bevált
Én kb. nyárota használom és azt mondom hogy
Rendes gyári adatok szerint dolgozik .....ja a bolti ár az biza horror
Hello! XT600-hoz van valamilyen olcsóbb kormánycsapágy? Nagyvason néztem, 12'000Ft az eléggé húzos. Egyik ismerősöm motorján kellene cserélni, mert jobbra illetve balra fordításnál eléggé "beakad".
nem olyan drága........
hondán 3 évente cseréltem, ott a porvédő is úgy volt bemarva mint a karmantyú
a ténérén csak a hátsót gumiztam át az első patent volt
azokat a gumi biszbaszokat amiben mozog a munkahenger 2 fele évente takarítom
meg úgy kb mindent, kormánycsapágy lengőkarcsapágy stbstb
most épp a huskyt bontom atomjaira
Ne haragudj,tényleg nem kötekedni akartam.Nem gondoltam,hogy szétszedted a féknyerget.Én semmi pénzért nem szedném szét az enyémet amíg működik.Véletlenül elbaszom a karmantyút,és folyik is.A felújító meg drága.Jobban akkor tud nekitartani a tárcsának,ha a féknyereg csapjai be vannak állva,szakadt gumihernyónál pl.Ez meg az én tapasztalatom.Ha megint csinálja,előbb abba nyomjál zsírt,mielőtt véletlen tényleg elcsíped a karmantyút.
általában akkor alkalmazzák amikor a fékmunkahenger fix (nem úgy mint a pl a yamahánál hogy gumiágyban "úszik")
mondjuk a huskynál a munkahenger is úszik, szóval nem tudom miért ilyen a tárcsa, és csak a hátsó
amúgy idegesítően zörög
szerintem kötekedsz de azért leírom a tapasztalataim
a fékpofa általában fogja egy kicsit a féktárcsát, eddig minden gépen fogta szóval nem úgy csúszott ki mintha meg lett volna vajazva, ami tárcsának válla volt ott mégjobban
pl a hondán úgy kellett kicsibálni
miután kiganéztam a munkahengert a karmantyúk alatt is kivakartam a kosztól-oxidtól nem fogta egy kicsit sem a tárcsát(ugyanazt)
kb olyan 1 évig utána már ismét kicsit fogta
ennyi
Ha van otthon drehás műhelyed,akkor fel tudod szabályozni.Egy flexel én nem állnék neki összebarmolni,pedig nem vagyok béna.Ha kicsi a válla,kapd le a fékpofa éleit,hogy ne támaszkodjon fel.Amikor meg már akkora a váll,cserélned is kell.Nem annyira bonyolult ez.
"kicsit retkesebb a karmantyú alatt akkor már cibálni kell" Bocs,de ezt a részt nem értem.Melyik karmantyúról beszélsz?Meg mit kell cibálni?Nem kötekedésből...
szoktam én is mosni meg kezelni lehet ézért bírja sokáig