Zúg az olajszivattyú, mert 20W-50-es olajat raktak bele.
Az nyárra jó, bár nekem attól zúgott nyáron is vagy fél percig, azután elhallgat.
Váltónak semmi köze hozzá.
Szerintem sok neki a vastag olaj, nyírja ilyenkor a szivattyú fogaskerekét.
A 10W-40-es elég bele.
Bár ilyen hidegben szerintem attól is zúg.
Az a hang természetes! Sok TTR csinálja. Párszor az enyém is. A váltót érezni kéne. A 3. fokozat nem szól benne? Mindegyik halk? A fogyasztás kiváló. Terepen többet esznek! Kézzsákot nem ismerek, de nekem is lefagy a kezem a robogón reggelente. Nem jó érzés!
Hali!
Kiszedte a hengertalptömítést, most úgy néz ki hogy jó.
Alsótartományban így most nyomatékosabb, szerintem nem lesz vele gond.
Nemtudod véletlenül, hoggy a TT600e-nek milyen anyagból van a kipufogó csonkja? Mert ha valami rosdamentes anyagból lenne lecserélném arra, mert a sár hamar kinyirja a festést a gyárin.
Üdv
Jól hangzik. :)
Tank nincs rajta most amúgy se, mert a benzincsap tömítésével volt egy kis gond.
A vezérműláncnál valóban le tud majd folyni, aztán remélem a többi is mozgásba jön és akkor teszem majd vissza azt a kis csavart az olajszűrőnél.
Köszönöm az ötleteket! :)
Majd csütörtökön megírom mire jutottam. ;)
Tényleg!Lekapod a tankot,és a hátsó szelepfedél lekapása után ott be tudod önteni a maradék olajat,úgyis lefolyik.Utána indíthatod is.A fékkel meg jojózz tovább,más ismert módja nincs a légtelenítésnek.
Na még.
Váltások : felfele álom,viszont visszafelé nagyon el kell találni,különben mintha olaj nélkül a helyére "roppanna".Ez plusz kis erőt jelent,és semmiféle káros kísérő jelenséggel vagy hanggal nem jár.De nem értem...
Szeretnék egy ilyen kézzsákot venni,mert lefagy a kezem.Tapasztalatok valakinek?
utolsónak : ilyen időben,(szivatózás+vegyes használat,országút és város...) 4,1 l/100 km az elfogadható ? Nem versenyszerűen,de dinamikusan...
Sziasztok !
Lenne egy pár kérdésem,remélem tudtok rá válaszolni...
A motor egy 2004-es ttr 600,
Yamaha World-nél szervizeltetem.(ott mondták,hogy jár hozzájuk egy piros is,ha esetleg ezen a fórumon fent van,szívesen beszélnék az ő tapasztalatairól is...)
Tehát : ha a motor hosszabb ideig áll,pl 1 nap,akkor hidegindításnál a jobb oldalról finom,varrógép szerű kerregést hallani,ami kb 20-25 másodperc után megszűnik,illetve az újraindításoknál nem is hallani.
A szerelők azt mondták,többen is,hogy ez normális.30 e szervizen volt,+egy-két dolog.Gyári alkatrészek,olaj,stb.Szerintük "belül" nagyon jó állapotú.
Azt a csavart az olajszűrőnél a motor járása közben kell kinyitni. Valami légtelenítő szerűség lehet. De én mindig úgy csináltam hogy öntöttem bele az olajat a tartályba amikor az feltelt, akkor ráindítottam, járó motornál kiengedtem a csavart, amikor elkezdett folyni az olaj akkor csavar vissza, aztán járattam tovább és figyeltem az olajszintet. A blokkba esetleg lehetne önteni egy kis olajat, csak halvány lila gőzöm sincs hogy hol. Max a felső, a szelepfedélen lévő kis csőn keresztül vagy a leeresztő nyíláson.
Kb 10-20 másodpercig járt...
Meg azért összerakásnál a hengerfejnél a vezérműtengely beolajoztam meg a vájatát is.
Érdekes viszont, hogy kitekertem azt a kis csavart, de így se nem ment lejjebb a tartályból. :/
Azért köszönöm a tippet.
Ha van egyéb ötleted, szívesen meghallgatom és kipróbálom. :)
Mivel még mindig nem ment le az olaj, az újabb indítást még nem kíséreltem meg, inkább az első fékkel szenvedek, hogyan tudnám felkeményíteni rendszert, hogy fogjon is, ne csak huzigálni lehessen.
Régen csináltam és szerintem a technikám lehet a rossz.
Pl. anno a quad hátsó fékénél nagyon jól ment.
Tartályt feltölteni, pumpálni, majd lenyomva tart, légtelenítő kinyit és jöttek a buborékok, majd ismételgetve már nem jött buborék és felkeményedett a fék.
Itt viszont alul szintén nem jön már a buborék, de fent viszont igen, ilyen apró kis bubik és egyáltalán nem keményedik fel a fék... :/
Aha!
Furi mert ilyet még nemcsinált!
1 probát +ér hisz jön a tél 1000-re!
Piszok modon felhúzott mikor elfelejtett elindulni.....mondam is ha beindul tutti szabályzásig csavarom a gázt !
Szia!Azt csinálják hosszabb állás,vagy többszöri kiszáradás után.Csak szedd szét és takarítsd ki,vagy esetleg kocogtasd meg a karbi oldalát,lehet csak akadt az úszó.Felesleges költened rá egyenlőre.Meg ha kiszeded a benzinzárószelep gumikúpját és megtakarítod,zár rendesen.Ha az nincs kikopva,tök felesleges költened rá.Egy takarítás megoldja a problémád.Meg ha beindítod,függőlegesbe állítva a rezonanciától zárja a benzint.
Melegen simán indítom úgy én is, szinte csak letolom és már robban is... hidegen ez nem megy.
Majd valahogy visszahajtom ezt a szart, hegesztek vmi merevítést hozzá, aztán utána majd úgy indítom, hogy falnak támasztom.
jah
Nem lehet úgy?Azért ez nem simson, hogy csak úgy állok a földön és rugdosom, plusz a magasságom sem teszi ezt lehetővé 180cm-rel már talán OK lenne....
Az nyárra jó, bár nekem attól zúgott nyáron is vagy fél percig, azután elhallgat.
Váltónak semmi köze hozzá.
Szerintem sok neki a vastag olaj, nyírja ilyenkor a szivattyú fogaskerekét.
A 10W-40-es elég bele.
Bár ilyen hidegben szerintem attól is zúg.