ettől nem hinném hogy kapsz jót
láttam én már 15ért is csak kopasz felnit fék meg minden nélkül
szóval ez elfogadható ár
csapágyat meg az értelmes ember úgy is kicseréli használatbavétel előtt
de ha megmarad az sem gáz
Nekem se jó mert dob fékes a hátsó és nem éri meg variálni nagyon is jó a fékem de ha tudsz valamit szólj azt meg mondom kell vagy nem
Meg tényleg valami gombokért kell mert csak azért kéne,hogy rakjak rá valami aszfaltos gumát arra meg nem áldozok most tehát rá ér
a két kereket vettem 20 pénzért, plusz 12 volt a csapágy-szimering bele
a tárcsák kb jók, de elküldtem síkoltatni mert volt némi pereme a szélén
mondtam az embernek hogy érintőlegesen húzza csak meg nem kell kiszedni minden bordát a tárcsából
a gumik nullák, azt le is dobom, jó lesz évadnyitón füstölni
megvan az a rész is amire a lánckerék megy, és a gumi menesztők is jók szinte meg sem moccan a 2 fél
szóval nekem ennyibe van, akinek ennyit ér az viheti, igazándiból még nem is jutottam el addig a pontig hogy komolyan áruljam
tervben volt, de nem találtam normális exc-t
5-6 éves motorokat 20-60 órákkal árultak aranyárban
inkább beszereztem egy husquarnát 260 órával félárban az exc-hez képest
ha befosik még akkor is előrébb vagyok
Mikor nekem megvolt az XT, akkor hozták el az XR-t a szomszédék. Az első benyomásom az volt, hogy ez nem is XR 600, át lettek b*szva, mint egy kempingbicikli az XT-hez képest.
Alu szürkére gondoltam,de még majd eldöntöm hogy milyen is lesz :)
A kuplunggal nagyot kérdeztél most,az orrom előtt lett szétszedve de nem figyeltem és eskü nem tudom hogy jön le :(
Kb egy-másfél hónap és szétszedjük,ha addig nem oldod meg akkor leírom majd hogy is jön szét.
Annyit tudok hogy könnyen ment,nem kellett bonyolult szerszám hozzá.
Ezért kéne dobfékes