Az enyém se mindig csúszott, inkább csak terepen, ott kirugatta a kupungot, éreztem, és hallottam hogy felpörög nyomaték meg sehol. Megbontottam és a rugók voltak össze ülve. az 5 rugó kapott 2-2 milis alátéteket, azóta nem csúszik meg a tömítés állapotát te ítéled meg szemrevételezéssel. Ha nem szakadt, akkor mehet visszamax vékonyan paszta rá
a rugó csere se drága, ha jól emlékszem úgy 5 ezer lehet, + fuv
a lamella 2.7-2.9 között legyen, a beépítési limit 2.5 a nyomólap alá rakd az alátéteket és akkorákat hogy , ha kiveszel egy rugót, az alátétet annak helyében tudod tövéig mozgatni tehát nem szorul
A rugó 40.3mm. Viszont ez tt 350 re vonatkozik, bár megérzésem szerint egyformák
Értem,akkor majd szétszedem és megmérem. Esetleg méreteket tudnàl mondani?
Amúgy nem vészesen csùszik csak ha lenyelezem menetközben,akkor halom kicsit.
Kösz a vàlaszt :-)! ja és azzal a tömítésel,vissza rakhatom?(nem rég lett cserélve.)
Mérni kell mindkettőt, sok esteben a rugó a ludas, mivel összeül a sok-sok évnyi feszített állapot miatt Így elgyengül. Ha lapok nem hagyták el a beépítési méretet akkor átmenetileg a rugó alá 2-2 mm alátéttel elmegy sokáig. Nagyon sokáig
Sziasztok.
Valakinek nincs véletlen vezérműlánc-kerék lehúzója?
XT600, vagy TT600-hoz való kéne, kölcsön erejéig, mert a gépműhelyes nagyon felütötte, s keresztbe fut a lánc.
Már összeraktam a motort, s nincs kedvem szétszedni.
Inkább fizetnék érte, minthogy csináltassak egyet a cél előtt.
Köszönöm előre is!
Ma megvolt az első kör is hosszú idő után, igaz még lámpa meg sárvédők nélkül és csak kb a kútig meg szinte fék nélkül, de ment. :D
Igaz, még nem tökéletes, nincs alapjárat (talán ezt lesz a legkönnyebb megoldani), kicsit mintha füstölne és még durrog is, talán szelephézagot kellene állítanom, de bízom benne, hogy nem kell szelepszárszimeringet cserélni, mert az ki lett cserélve.
Meg kicsit olyan gyengucinak éreztem így első nekifutásra, de lehet azért mert kicsit bátortalan voltam még, meg megszoktam az LTZ 400 dinamikáját.
Szombaton vagy vasárnap újabb kör, addig első féket (még nem jutottam odáig, hogy megcsináljam, amit ini javasolt), sárvédőket, első lámpát felteszem, aztán kiváncsi leszek.
nekem vagy 10 vagy 12 volt postával, szinte új volt
igazándiból a varrás ment szét, lehet a cérna volt a hibás
vagy sokat állt a táska aztán elöregedett......mert a mostaniak kicsit másabb formájúak
Fasza, akkor lehet el kellene adnom, bár az a baj, hogy újonnan se ér sokat, használtan meg max egy 10est kaphatok érte. Amit kinéztem givi táskákat az meg olyan áron van...
Ünnepek alatt lesz időm, és alaposan átnézem a karbit remélem indulni fog faxán!