hogyne érteném, mindig letöröm az éleket
de ha egy kicsit retkesebb a karmantyú alatt akkor már cibálni kell
ezért is akartam pár tizedet leszedni a nagyobb bordákból is
4mm-es tárcsával simán elment volna még pár ezret
ez a 3mm meg annyira határeset hogy csak végszükség esetén tenném fel, de a 2mm meg már tényleg semmire sem jó, max dísznek
van egy belső rész(ez van az agyra csavarozva) meg egy külső rész(amit fékez) kettő között szegesek vannak, ami engedi mozogni ide-oda. tengelyirányban vagy 2-3mm, sugárban szinte semmit
Nem azért,de azokat dobd amilyen messzire csak bírod!Nem viccből találták ki a minimum vastagságot.Ki se kellett volna fizetni,hamár így elb@szta.Legközelebb az új fékpofák külső-belső élét kapd le flexel,és maradhat a tárcsa válla.Ha elfogadsz ennyi tanácsot...
Szeva Ini!
Nekem 8huf ért faragot 1 ember tárcsát(elsöt)és pluszba csak úgy csinált 1 Yamahás kulcstartot!Szerintem nagyon faxa lett ha gondolod és érdekel megaddom az elérhetöségét......
amúgy az ideg széjjel tépett ma
elvittem a féktárcsákat síkolni
volt egy kis válla meg némi barázda
direkt mondom a csávónak hogy nem kell tükörre köszörülni, csak szedje le a váll rész meg egy kicsit szedjen le a nagyobb bordákból
erre megcsinálja tükörre...... aztán olyan vékony lett a tárcsa mint a papír
és még panaszkodik hogy elment rá fél napja
nekem meg 6 ezrem a két frizbire
a hátsó 3mm az első meg 2
pedig 4mm felett volt mindkettő a lyukakon mérve
a 2 kerék 20 és az összes csapágy+ szimmering volt 12
a lánckeréktartóba nincs betéve még se a csapágy se a szimmering, szóval azt bárhová fel lehet használni, amennyiben erre nincs igény le is lehet vonni (ez a legdrágább csapágy 2500ft fölött volt)
A kuplung dolgot megoldottam azzal hogy beraktam sebessegbe es lefogtam a kihajtas tengelyt
Most arra lennek kivancsi hogy hazilag hogy tudom me csiszolni a szelepeket? Esetleg valami videot tudtok kuldeni?
de ha egy kicsit retkesebb a karmantyú alatt akkor már cibálni kell
ezért is akartam pár tizedet leszedni a nagyobb bordákból is
4mm-es tárcsával simán elment volna még pár ezret
ez a 3mm meg annyira határeset hogy csak végszükség esetén tenném fel, de a 2mm meg már tényleg semmire sem jó, max dísznek
lehet jobban jártam volna......
csizmatalppal fékezek majd
yamaha tárcsák voltak
csillog villog, jó lesz dísznek
nem akartam fesztivált, de mondtam az embernek hogy ezután nem leszünk barátok......
inkább a citromos amit nézegetek napi rendszerességgel
mert ha jó akkor érdekelne, 16-22ig vannak az újak, szóval a 8 az nem rossz ár
Nekem 8huf ért faragot 1 ember tárcsát(elsöt)és pluszba csak úgy csinált 1 Yamahás kulcstartot!Szerintem nagyon faxa lett ha gondolod és érdekel megaddom az elérhetöségét......
elvittem a féktárcsákat síkolni
volt egy kis válla meg némi barázda
direkt mondom a csávónak hogy nem kell tükörre köszörülni, csak szedje le a váll rész meg egy kicsit szedjen le a nagyobb bordákból
erre megcsinálja tükörre...... aztán olyan vékony lett a tárcsa mint a papír
és még panaszkodik hogy elment rá fél napja
nekem meg 6 ezrem a két frizbire
a hátsó 3mm az első meg 2
pedig 4mm felett volt mindkettő a lyukakon mérve
a héten ledobom a gumikat aztán látom milyen belül is, kívülről jól néz ki
Ha jól látom ez 2KF-é.... küllőtövek a ráfnál épek?
zsigulit egyszer becsiszoltam, egész jó lett
a lánckeréktartóba nincs betéve még se a csapágy se a szimmering, szóval azt bárhová fel lehet használni, amennyiben erre nincs igény le is lehet vonni (ez a legdrágább csapágy 2500ft fölött volt)
Első,hátsó együtt volt 20 ezer + a két kerék csapágyazására költöttél 12 ezret vagy csak a hátsóra?
Most arra lennek kivancsi hogy hazilag hogy tudom me csiszolni a szelepeket? Esetleg valami videot tudtok kuldeni?