nekem a leggagyibb 1000ft-os elf olaj van benne aztán nem csúszik
előtte castrol volt avval sem csúszott
ha nem valami autóba való olaj kerül bele akkor az olaj miatt nem kellene csúsznia
és most megint olaj csere vár rá meg a lamellákat is kicserélem minden mással együtt és nem akarom hogy ez is hamar meghaljon
bele merjem önteni megint a castrol olajat mert már meg vettem
de azt mondták a bontóban mert elvittem a sajátom is hogy egyszer valaki rossz olajat öntött a blokkba és nem tudom hogy vajon a castrol nem tetszett-e neki vagy mikor meg vettem már csúszott mert nem használtam olaj csere előtt szinte semmit :S
a féktárcsa nem jó helyen van, más hézagoló kellene
ráadásul ami tartja a lánckereket az a rész se stimmel, sokkal közelebb van az agyhoz
ami a vicc hogy a féktárcsék sem kompatibilisek mert a ténéré középső köre kb 1mm nagyobb
ránézésre egyforma minden de mégsem
ami a bosszantó hogy most csapágyaztam át az egészet 12ezerért
Köszi a tanácsot + az adatokat!
igazából van benne tömítés de szerintem félre csípettem
veszek ragasztót megpróbálom azzal.
ja +a csíptető vs fogvájó technikát bevetem:))
Karburátor tömítés szett TT 600 4GV :63x2; 7x1,6; 6x2; 5x2 olajálló gumigyűrű.A benzinszint záró csúcsot nem cseréltem,mert nem volt baja,és azt amúgy sem tudtam volna lőni sehonnan maszekba.A keverék állító csavar kis gumi gyűrűjét meg már nem tudom,de 2mm vastagot semmiképp ne rakj bele,mert az már felszorul,és megszívod.Egy tubus fbs kb 700ft,ezzel az egész meg talán össz volt vagy 1200ft.A karbi aljának tömítésvájatából kivakarászod a ganét,pl nitrohiggítóval kitisztítod(erősen ügyelve,hogy semmilyen gumi dolog ne kapjon belőle!),utána bele vékonyan az FBS.Belebűvészkeded a 63-as gumigyűrűt,közben sarkonként egy fogpiszkálóval,meg csipesszel rögzíted.Ennél a műveletnél figyelj arra,hogy mindig legyen hová köpnöd,meg más ne hallja,ahogy üvöltve anyázod!Ha megvan,óvatosan leteszed,és örülsz.A többi gyűrűnek megtalálod a helyét,ha szétbuhernyálod a karbit.Ha nem 4 GV karbid van fent,jobb ha kiszeded az o gyűrűket előre,magadhoz veszed az alját,és úgy vágtatsz a csapágyboltba.Ami még nagyon fontos,hogy a levegőállító csavart először betekered koppig,közben számolod,hogy mennyi teljes,és hanyad fordulat volt!Utána szeded ki,de rugó van alatta,amire vigyázz!Rengeteg kellemetlen rugdosást,és órát takarítasz meg. Kb ennyi.
Aszt hiszem öt gyűrű van a karbidban.Egy ezresből megúszod az egészet,ha bemégy egy csapágyboltba.Megtaláltam a papírt,de lent hagytam a kocsiban.Holnap este leírom a méreteket.A 4GV-s TT karbijét.
Örülök, hogy neked is sikerült :) Én is leszeretném cserélni az indexeket kisebbre, persze a gyárit szigorúan be csomagolva és biztonságba helyezve elrakni. :)
Majd lőhetnél róla pár képet úgy umblock az egész gépről, meg hol milyen indexel veszel rá.
Mennyibe fájt a komplett csere?