Meg az a "baj", hogy a TT után kb már csak üzemórás gépek jönnek. Pl. WR, vagy a 2t krosszok, amik meg pillanatnyilag drága fenntartani, már csak a fogyasztás miatt is. DRZ meg a társai, meg nem biztos, hogy annyival jobbak, mint mennyivel többe kerülnek. Érted mit akarok, Talán a TT, meg az XR 400 a plafon a költséhatékony gépek közt. A 600-as XR, nem jön be egyáltalán.
igen tudom nekem is át kellet variálni mert nagy tankos volt de ha rá bolintasz én úgy gondoltam vagy te jönnél pestre vagy én mennék hozzád és átszerelnénk mind ketőt ha így neked jó meg dumáljuk mikor ha nem marad a baratyizás azt ennyi
az a helyzet hogy sok-sok de még mindig kevesebb mint egy új gép értékcsökkenése
amúgy az a gáz hogy a 20+éves géphez is annyi a cucc mint az 1 éveshez
tank ügyileg nem vagyunk kompatibilisek
az enyém ilyen mint a képen van, a tank alatt van a légszűrőbox
erre a rugóra rá kellene kérdezni, hogy tudnak-e egy kicsit erősebbet csinálni mint ami benne van
meg ha már ott van a rugóstag akkor fel kellene újítani a belét
xt600 rugóstag felújításuk már volt, csak annál nem módosították a rugót
Ini, Te melyik Yamahától szoktál rendelni? Én megmondom őszintén a gerecsétől mindent, akik aztán a yamahától, ha nincs nekik. Én rendeltem egyet a hátsóhoz, mert kellett, de ne tudd meg, majdnem 4 ezer volt. Gondolom az első is ilyesmi lesz/lenne.
Sziasztok!
Van egy TT-R 250-em és keményíteni szeretném az első telókat. Látom, hogy a tetején van állítási lehetőség, de nem értek a futómű állításhoz. Mondjátok meg légyszíves, hogy tudom keményebbre állítani, hogy ne bólintson akkorát. (utcán használom)
Előre is köszi!
az a helyzet hogy nem arra akarom használni amire való
bár a gyári kialakításhoz képest nagyon kicsik ám az eltérések
a rugók meg már nem olyanok mint 88-ban, szóval ráfér a csere
az áttétel 2 foggal lett nagyobb mint a gyári
a kipufogót sem akarom ordítósra
az a lényeg hogy egy picit kapkodja az elejét ha valami épp elém kerül(kátyú,szikla, farönk, biciglis mama)
amit igazán szeretnék tenni az kivitelezhetetlen(műanyag tank, kis fejidom -20kiló) szóval ez csak finomhangolás
készülök a következő szezonra
azért a 15:40es hajtást nem dobom ki, aszfaltra még jól jöhet
xt600z(3aj)-hez keresek kipufogót
ne legyen igazán ordítós de kisebb fojtása legyen mint a gyárinak
olyan kellene ami pont passzol rá, vagy aki rá is tudja igazítani
max 50ezrem lenne erre a célra
tényleg
te pesti vagy
ismered őket: http://karaszy.hu/hu/ ?
mennyire esik ki neked? meg kellene kérdezni tőlük hogy csinálnak-e rugót a ténéré hátsó rugóstagjába
kb olyasmi az enyém is mint a tiéd
az elejébe rendeltem progresszív rugót, de hátra nem találok sehol sem új rugót
egyik ismerős árult egy jó állapotú xt600ast
mintha 350 lett volna de nem biztos
szóval nem olyan ördögi összegek, bár az még a régebbi csak berúgós kivitel volt
mert ugye most eléggé gyárias a gép szóval kár lenne ennyit rontani rajta