Értelek, akkor lehet jobb is, hogy eladtad. Valahol mintha egyszer olvastam volna, hogy megvolt emelve a TT-d... Az én XT-met is meg kellene emelni kicsit, de a telónál már nem lehet emelni... Mit leehtne vele kezdeni, hogy magasabb legyen? Mindenképp kellene egy hosszam teó ?
az a baj hogy nemigen vannak karbantartva a gépek
és addig megy az ember velük ameddig tud
szóval nincs éves-több éves szervizelés
egyszer egy xl600 kitisztított karbit áztattam le bioetanolba pár hétig egy csomó szennyet kioldott belőle
utána 1-2 főtengely fordulatra indult, pedig előtte bikázni kellett a 14es aksiját mert kimerült a sok tekertetéstől mire beindult
Skeleton! Az utóbbi motorozás során elkezdett az én motorom is dadogni, kipörög, csak a kipörgést ilyen szaggatások, meg dadogások cifrázzák. Én karbi koszolódásra gondoltam. Volt olyan szabályzás hangeffektus is, mintha valami 450f lett volna a TT:D
Szia természetesen meg szabad kérdezni ami egy nagyon hosszú sztori hát ugye volt a lekvár team ami kb 1.5 úgy oszlott szét hogy a tagok akik benne motoroztak szinte már nem is köszönnek egymásnak :( na én akkor elkezdtem krosszozni vettem is egy cr250 et így az endurozás nagyon a hát térbe szoritotam a ttr meg itt állt a garázsban kb havonta 1x mentem vele olyan 10-20km szóval idén még olyan 150km mentem vele annyira nem használtam hogy inkább érdemesebb volt eladni mint csak a pénzt belefektetni szóval a lények a környéken meg szünt az endurozás így döntöttem az eladás melett és átállok a krosszra viszont ezt a tt-s bandát kedvelem ezért a forumon mindig itt leszek
nincs mit!
akkor lehet mert az olasz MTX elég nagy testű nekem egy csomószor mondták 250-nek de volt 600-as is amíg be nem indítottam vagy észre nem vették a rezót kb 120kg
szerintem ha tehetitek próbálja ki valakinek a DT-jét MTX-ét
üdv!
köszi az infót!
egyenlőre csak a tervezés megy, idén nem lesz beszerzés
dt-m volt, igaz csak 80as
bár lehet inkább a könnyebb kellene neki.... az egész gyerek van vagy 40 kiló
ja és nekem LC2-es DT-m volt nem R-es
de a poweral úgy tudom mind 2-nél szokott lenni probléma.
MTX-ből pedig az olasz verzió jött be nagyon.(képeimen a piros meg a kék)
japán verziót sajnos úgy vettem ,hogy valszeg repedt volt a hengerfej.
meg a dt kisebb testű könnyebb mint az MTX.
ha valami érdekel még MTX-el kapcsolatba írj nyugodtan ha tudok segítek
Remélem így könnyebb dönteni.
szerintem az MTX de igazából egy kutya
de dt-nél a gyújtás szarabb mert egybe van a powerral a cdi. havernak 25000Ft volt utángyártott az MTX-nél ilyen nincs mert ATAC-os ami röpsúlyos fordítva műkdödik mint a power ezért alacsonyabb fordulaton nem olyan nyomatékos mint egy dt(de én nem vettem észre szerintem ugyan az)de 6000-nél zár a szelep és elégrendesen el kezd húzni a motor
sokkal durvább érzés mint a DT-n.
egy kis off
szerinted melyik a facább gép? a dt vagy az mtx?
lassan a gyerek alá kell tenni egy jobb gépet a szimótól
az xr4-et még nem akarom hogy használja mert nagyon megnőne az arca
köszi.
Az a baj ,hogy ismerősé a motor és minden baja van ha már hozzá kell nyúlni valamihez,ezt is már el akarja adni ez miatt
de majd megnézem mert szerintem is biztos,hogy karbi lesz.
mondta,hogy múltkor elfojt neki egy csomó benzin a karbinál a túl folyón.mondtam neki szedje szét takarítsa ki de azt mondta,hog majd...
de akkor most szólok neki,hogy nézük meg vagy megnézem neki én
Még-egyszer köszi a segítséget.
üdv!
nem lehet hanem biztos
indítás utáni pár másodperctől szépen kell neki járni, akár szivatóval hidegen akár anélkül melegen
nézd meg a benzinszintet ha nem jó állítsd be, utána lehet játszogatni(ha nincs szerencséd akkor napokig) a beállításokkal
de a szint legyen az első
esetleg ha van olyan szerviz a közeledben ahol van ultrahangos mosó akkor érdemes elvinni a karbit egy pucolásra(vagy otthon bioetanolban áztatni pár napig....hétig...)
nem dadog kipörög rendesen,húz is de lehet érezni,hogy jobban kéne neki.
azt mondta ismerősöm,hogy ezelőtt hidegen nem akart indulni melegen meg egy rúgás.
most hidegen 1-3 rúgás és megy azt hiszem szivató sem kell neki de melegen nem akar indulni.
Sziasztok!
Egyik ismerősömnek van egy XT600-as enduroja és olyan probléma van vele.hogy hidegen indul melegen nem. Gyertyát már cserélt benne és ugyanezt csinálja.hidegen beindítja megy vele pár kört bemelgszik semmi gond kicsit játszik az alapjárat de minimálisan.leállítja és nem indul.kihül indul.
Ha valaki tudja mi lehet légyszíves írja meg nekem.
Eőre is köszi mindenkinek!
és addig megy az ember velük ameddig tud
szóval nincs éves-több éves szervizelés
egyszer egy xl600 kitisztított karbit áztattam le bioetanolba pár hétig egy csomó szennyet kioldott belőle
utána 1-2 főtengely fordulatra indult, pedig előtte bikázni kellett a 14es aksiját mert kimerült a sok tekertetéstől mire beindult
akkor lehet mert az olasz MTX elég nagy testű nekem egy csomószor mondták 250-nek de volt 600-as is amíg be nem indítottam vagy észre nem vették a rezót kb 120kg
szerintem ha tehetitek próbálja ki valakinek a DT-jét MTX-ét
üdv!
egyenlőre csak a tervezés megy, idén nem lesz beszerzés
dt-m volt, igaz csak 80as
bár lehet inkább a könnyebb kellene neki.... az egész gyerek van vagy 40 kiló
de a poweral úgy tudom mind 2-nél szokott lenni probléma.
MTX-ből pedig az olasz verzió jött be nagyon.(képeimen a piros meg a kék)
japán verziót sajnos úgy vettem ,hogy valszeg repedt volt a hengerfej.
meg a dt kisebb testű könnyebb mint az MTX.
ha valami érdekel még MTX-el kapcsolatba írj nyugodtan ha tudok segítek
Remélem így könnyebb dönteni.
de dt-nél a gyújtás szarabb mert egybe van a powerral a cdi. havernak 25000Ft volt utángyártott az MTX-nél ilyen nincs mert ATAC-os ami röpsúlyos fordítva műkdödik mint a power ezért alacsonyabb fordulaton nem olyan nyomatékos mint egy dt(de én nem vettem észre szerintem ugyan az)de 6000-nél zár a szelep és elégrendesen el kezd húzni a motor
sokkal durvább érzés mint a DT-n.
Én is a napokban vettem visszább.
Tedd egy rovátkával feljebb a tűdet, aztán nézd meg változott-e valami.
szerinted melyik a facább gép? a dt vagy az mtx?
lassan a gyerek alá kell tenni egy jobb gépet a szimótól
az xr4-et még nem akarom hogy használja mert nagyon megnőne az arca
Az a baj ,hogy ismerősé a motor és minden baja van ha már hozzá kell nyúlni valamihez,ezt is már el akarja adni ez miatt
de majd megnézem mert szerintem is biztos,hogy karbi lesz.
mondta,hogy múltkor elfojt neki egy csomó benzin a karbinál a túl folyón.mondtam neki szedje szét takarítsa ki de azt mondta,hog majd...
de akkor most szólok neki,hogy nézük meg vagy megnézem neki én
Még-egyszer köszi a segítséget.
üdv!
indítás utáni pár másodperctől szépen kell neki járni, akár szivatóval hidegen akár anélkül melegen
nézd meg a benzinszintet ha nem jó állítsd be, utána lehet játszogatni(ha nincs szerencséd akkor napokig) a beállításokkal
de a szint legyen az első
esetleg ha van olyan szerviz a közeledben ahol van ultrahangos mosó akkor érdemes elvinni a karbit egy pucolásra(vagy otthon bioetanolban áztatni pár napig....hétig...)
lehet,hogy besokal
azt mondta ismerősöm,hogy ezelőtt hidegen nem akart indulni melegen meg egy rúgás.
most hidegen 1-3 rúgás és megy azt hiszem szivató sem kell neki de melegen nem akar indulni.
Megnézzük a karbit is meg a szelepeket is.
Majd írok ,hogy mi a helyzet.
Vegyél lejjebb a tűn!
nem füstöl kicsit feketén?
lehet sokat kap és túl dús a keverék
Egyik ismerősömnek van egy XT600-as enduroja és olyan probléma van vele.hogy hidegen indul melegen nem. Gyertyát már cserélt benne és ugyanezt csinálja.hidegen beindítja megy vele pár kört bemelgszik semmi gond kicsit játszik az alapjárat de minimálisan.leállítja és nem indul.kihül indul.
Ha valaki tudja mi lehet légyszíves írja meg nekem.
Eőre is köszi mindenkinek!