Nekem xt-m van, szintén léghűtéses. Nem olyan vészes nyáron se ha folyamatosan haladsz, ha meg 2percenként megakarsz állni leállítod-beindítod egy helybe járatod azt tényleg nem bírja:) De jól mondták itt előttem is, ha haladsz semmi gondja nincs.
53 fokban nem tengelyig érő homokban kell kínozni egyes nyélgázon hanem menni legalább 40es tempóval
aztán kutya baja annak a léghűtéses gépnek
nekem pl kizárt a vizes gép
hát barátom hülye egy kérdést tettél fel 100 emberből 100 mást fog mondani én annyit mondok ma kint napon nálunk 53 fok volt ilyenkor a léghűtéses motor csődöt mondhat mert úgy felhígul benne az olaj hogy semmit sem ér benne a víz hűtéses meg fel forralja a vizet Télen a lég hűtésessel nem lehet menni mert folyton kell neki a szívató a víz hűtésest meg télen le kell takarni + fagyálló mind a kettőnek van előnye hátránya inkább az esztétika alapján dönts és a ccm3 alapján + papiros vagy hobbi ne az határozza meg a motor vásárlást hogy milyen a hűtése remélem tudtam segíteni
Hello segitség kellene...néztem motorokat léghűtésest meg vizest is? melyiket ajánlanátok? melyik birja jobban? vagy bármi érdekel a témával kapcsolatban köszönöm ;D leginkább túrázásra
netes oldalra gondoltam, csak egy helyet találtam, de akkor megrendeltem onnan. 1991-es TT 350-be nagyon ritkán talállok alkatrészt, de jó lesz az XT-ből is
hirtelen csukott be és hirtelenebnél hirtelenebben nyitott ki ismét kicsit furcsa de örülünk hogy kezd fel lendulni a piac több bolt nagyobb választék kedvezöbb árak
Köszi, még van 3. Mindent az utolsó pillanatra hagyok. Elvileg csak a szelepek csattognak. Télen volt egy kis felújítás rajta, aztán akkor a szerelőm, nagyobb hézagot hagyott, hogy jobban induljon a hidegbe.
a papok meg nemigen
aztán kutya baja annak a léghűtéses gépnek
nekem pl kizárt a vizes gép
biztos ki kellett venni egy nagyobb összeget a cégből