Sajnos áprilisban mentem vele utoljára:S Vizsgaidőszak van, még 1hétig. A dobomat is csak hazaküldtem, még nem is láttam rajta:) Majd ha felraktam csinálok pár képet. Szelepeken kell beállítani, kicsit hangosak. Remélem nem vezérműláncot hallom.
sajnos nem nagyon va rá másik megoldás vagy egy másikat kellene esztergáltatni valami puha anyagbólPl alu vagy réz amit ha rögzitesz bilicscsel hozzá simul a karbi pereméhez és tart is a sima vas erre képtelen vez láncra viszont csak az új lánc a megoldás
Azokat a kokány csonkokat dobd ki a kukába vegyél gyárit (hogy miért)?, mert az a jó az kell neki a vezláncot meg cseréld le újra az sem jó ha ennyire nyúlott majd akkor nem csinálja amúgy a csonkok a bűnösek
Hali!
Van egy tt 350-es mocim és olyan gondok vannak vele hogy nincs rendes alapjárat mert szuszog kis fordulaton karbit ki be löködi mert ilyen maszek karbi csonkok vannak rajta úgy esztergáltatta rá valamelyik előző tulaj. Illetve a vezérmű lánc nagyon laza nem e eltolódott a vezérlés azért csinálja.
Találtam neked olyan motort ami megbízható ismerőstől van ha gondolod hívd fel és hivatkozz"Kopaszkak1" re tudni fogja hogy ki vagy és nem fog átbaszni mert akkor velem akasztja össze a bajszát http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Érdeklődnék hogy a Yamaha XT 600-on (berugós) gyárilag volt van-e
gyújtáskapcsoló? Mert vettem egy roncsot kicsit rendbe akarom hozni,de itt van annyi szabad vezeték,csak abból gondolom hogy volt rajta.
Köszönöm az ajánlatod, tényleg egyben van a masinád, de ez kb 2x több mint amit enduróra szeretnék szánni...(max 250 ig megyek el)
Köszi mindent, jól jöttek a tanácsaid, mondjuk azt a füstölést a másik utcában is észrevették
a ttr baromi nehéz ? azért ezzel vitába szállnék van egy cr 250 r em az 96.6 kg a ttr meg 131kg azért nem annyira nehéz az pl a drz 400e 128kg szóval a különbség elhanyagolható és e is tud annyit mint a drz (mit akkor sem vennék ha 1 ft lenne) am itt egy link hogy nem kamuzom http://www.bikez.com/motorcycl...
amúgymeg 1x kell venni és utána nincs szopi vele
Van egy tt 350-es mocim és olyan gondok vannak vele hogy nincs rendes alapjárat mert szuszog kis fordulaton karbit ki be löködi mert ilyen maszek karbi csonkok vannak rajta úgy esztergáltatta rá valamelyik előző tulaj. Illetve a vezérmű lánc nagyon laza nem e eltolódott a vezérlés azért csinálja.
Érdeklődnék hogy a Yamaha XT 600-on (berugós) gyárilag volt van-e
gyújtáskapcsoló? Mert vettem egy roncsot kicsit rendbe akarom hozni,de itt van annyi szabad vezeték,csak abból gondolom hogy volt rajta.
Köszi mindent, jól jöttek a tanácsaid, mondjuk azt a füstölést a másik utcában is észrevették
amúgy az érdekelne hogy a régi tt-hez képest nehezebb-e és nem papíron hanem terepen