Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor Sok sikert a vizsgákhoz! (bár lehet késő :/ ) Ha szerencséd van akkor csak a szelepek csattognak... reméljük nem fogsz úgy járni, mint én...
Szelepeket kell beállítani, vagy a szelepeken kell állítani:) Kicsit elírtam.
haver pár éve vett 8 pénzért, csak azt hiszem a biker-world már megszűnt ahonnan rendelet
amúgymeg 1x kell venni és utána nincs szopi vele
Sajnos áprilisban mentem vele utoljára:S Vizsgaidőszak van, még 1hétig. A dobomat is csak hazaküldtem, még nem is láttam rajta:) Majd ha felraktam csinálok pár képet. Szelepeken kell beállítani, kicsit hangosak. Remélem nem vezérműláncot hallom.
Láncot már megrendeltem. Karbira meg vmi autó vízcső vagy etz gumi nem tudom valami hasonló megoldásra gondoltam.
sajnos nem nagyon va rá másik megoldás vagy egy másikat kellene esztergáltatni valami puha anyagbólPl alu vagy réz amit ha rögzitesz bilicscsel hozzá simul a karbi pereméhez és tart is a sima vas erre képtelen vez láncra viszont csak az új lánc a megoldás
Szia! Bocs, hogy most válaszolok... nem voltam itthon :/ Szerencsére még nem égett ki... :D Még :/ Veled mizujs? Géped mükszik rendben ?
Megpróbálok rá szerezni, de sehol nem találok az új meg szerintem horror árakba lehet.. esetleg nem tudsz valami más megoldást?
Azokat a kokány csonkokat dobd ki a kukába vegyél gyárit (hogy miért)?, mert az a jó az kell neki a vezláncot meg cseréld le újra az sem jó ha ennyire nyúlott majd akkor nem csinálja amúgy a csonkok a bűnösek
Hali!
Van egy tt 350-es mocim és olyan gondok vannak vele hogy nincs rendes alapjárat mert szuszog kis fordulaton karbit ki be löködi mert ilyen maszek karbi csonkok vannak rajta úgy esztergáltatta rá valamelyik előző tulaj. Illetve a vezérmű lánc nagyon laza nem e eltolódott a vezérlés azért csinálja.
JA és kérd meg 190 ért és 200ban fogtok megegyezni ha komolyak a vevői szándékaid
Találtam neked olyan motort ami megbízható ismerőstől van ha gondolod hívd fel és hivatkozz"Kopaszkak1" re tudni fogja hogy ki vagy és nem fog átbaszni mert akkor velem akasztja össze a bajszát http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy 1991-es évjáratú TT 350-be passzolnak-e az 1991-es évjáratú XT 350 kipufogószelepei?
küld képet köszi:) e mail: demszab@fremail.hu
ismerős a helyzet:S
Köszi szépen, akkor majd olyat veszek!
Persze, hogy volt/ van!
Sziasztok

Érdeklődnék hogy a Yamaha XT 600-on (berugós) gyárilag volt van-e
gyújtáskapcsoló? Mert vettem egy roncsot kicsit rendbe akarom hozni,de itt van annyi szabad vezeték,csak abból gondolom hogy volt rajta.
na olyat nem szabad venni ami egy pillanatnyit is füstől ezt el is felejetettem le írni de nem vagy motor analfabéta
Köszönöm az ajánlatod, tényleg egyben van a masinád, de ez kb 2x több mint amit enduróra szeretnék szánni...(max 250 ig megyek el)
Köszi mindent, jól jöttek a tanácsaid, mondjuk azt a füstölést a másik utcában is észrevették
kerámia gyapotot javasolnám teljesen hőálló talán sosem ég el
mivel kb 20 centivel magasabb így sokkal könnyeb kezelni akár terepen akár közuton nekem sokkal jobban bejött mint a tte vagy a ttk-s változata
131 akkor a 10 liter benzin meg a 3 liter olaj és már majd 145
amúgy az érdekelne hogy a régi tt-hez képest nehezebb-e és nem papíron hanem terepen
sajna nekem csak ez a 2 dolog ami hijja van a gyári kinézetnek
a ttr baromi nehéz ? azért ezzel vitába szállnék van egy cr 250 r em az 96.6 kg a ttr meg 131kg azért nem annyira nehéz az pl a drz 400e 128kg szóval a különbség elhanyagolható és e is tud annyit mint a drz (mit akkor sem vennék ha 1 ft lenne) am itt egy link hogy nem kamuzom http://www.bikez.com/motorcycl...