Eladó TT 600 henger, dugó, kuplung, váltó, önindító, deknik, gyújtás,hengerfej, vezérműtengely, főtengely, lengővilla, Brembo fék, kipuf könyök, meg még amit elfelejtettem. Pár Xt cuccom is maradt teló, lánckerék van TT is kérdezzetek. Nekem már nem kell semmi eladtam a mocikat.
ez a köcsögség, hogy csak akkor szembesül az ember hogy egy trágyadomb amikor már elment megnézni
egy komplett felújítás blokktól felfelé olyan 80-tól indul
Köszönöm a segítséged.
Végül mégsem vettem meg, mert nagyon füstölt szegény, nem csak fordulaton vágott egy füstpamacsot, hanem, mint egy jó 20 as keverékes Etz....
Sajna annyira nem látok bele mennyibe fájna a felújítása a gépnek, nem vagyok egy műszaki analfabéta, de motorozni akarok, nem egyből szerelni, így nem vettem meg.
Remélem találok majd egy másik mocit a közelben!
Hello!
Olvastam a hirdetésedben, hogy felújítottad a hátsó rugóstagot.
Le tudnád nekem írni, hogy ez hogy történt, és milyen anyagi velejárói voltak? Nekem is tervben van egy telófelújítás.
Előre is köszi a választ
Köszönöm az infót holnap eldől, hogy mit mutat a masina...
Adásvételit szokás papír nélküli motor esetében írni? Eddig csak rendszámos motorjaim voltak...
Hát így rá nézésre azt mondom hogy hívd fel a fószert hogy látatlanban adsz érte 160 e ft ot menj oda jól nézd meg a karbi és a blokk közötti szívó csonkokat a hátsó himbarendszert és ha van rá mod az automata vezlánc feszítőt vetesd ki vele ha nincs túl kint a feszítő idom akkor tegyél le neki 150e ft és mond meg neki hogy ez a motor így ahogy van ennyit ér esetleg még vedd ki azt az új légszűröt "ami szerintem kamu" és ha ki is próbálod kicsit rángasd meg 3. ban és csusztasd meg a kuplungot ha kidobja a 3. at akkor hagyd ott neki mert kalap kakit sem ér de ha jó a váltó 150 eft ot ér remélem segítettem
csak hagyd egy kicsit lötyögősre mert amikor ráhúzod az anyát egy picit megszorul
aztán alig lehet kicibálni a hézagmérőt
ha kész forgasd egyszer körbe és mérd meg ismét
én sosem nézegettem a betűket én akkor állítottam amikor elengedte a szelepet, aztán eddig minden gépnél jó volt
persze hol is kezdjem : gyertya ki az összes kémlelő nyillás ablaka ot kiveszed majd a dugót a felső holtpontra hajtod jele a lendkeréken"I" fent a vezérmű lánckeréken egy pontot kell látnod de meg gyözödhetsz róla úgy is hogy egy csavar húzót a gyertya helyére teszel de figyelj hogy se ne ejtsd bele se ne legyen túl hosszú majd hajtod a felső holtpont felé mikor ott van ahol pedig a "I" jelzést látod akkor van szelep váltás akkor tudod állítani a szelephézagot szívó szelep hézagja 0.05-010 ig a kipufogó szelep hézagja 0.12-0.17 ez a gyertya való a motorodba DPR8EA-9 (N.G.K.) or DPR9EA-9 (N.G.K.) hézaga 0.8-0.9 mm ig ha valamiben még tudok segíteni szólj nyugodtan
egy ismerős szerint baromi nehéz műszer