Sziasztok!
Holnap megyek megnézni egy TT 600-at.
Mire érdemes figyelni az általános állapoton kívül?
Nem egy drága moci így meg akarok győződni róla, hogy nem egy bontószökevényt veszek.
Szelepszárszimering, vezérműlánc csere, esetleg felújítás milyen összegekre rúg egy ilyen motornál? 88-as évjárat.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Vaszi
Amugy te szoktad állitani az Xt-den a szelephézagot?Allul a blokknál le veszed azt a kupakfedelet és ott vannak valami betük és azzal állitod zárt állapotra a kipufogo szelepeket?.
Amugy mi a folyamat ilyenkor azt tudod vagy vki tudja?
Szia én néznék még egy levegő szűrőt meg benzin levegő keverék állítást hogy jó e mert én is így voltam az ennyimmel és csak a levegő szűröm nem volt jó és rendbe is lett.Remélem segít majd rajta.
Nemrég vettem egy szép XT 350-et de van vele egy kis problémám.
A motor pöccre indul, gyönyörű hangja van, a karburálással lehet egy kis probléma: 4500-as fordulat fölött torpan, tartósan ebben a tartományban tartva csak csukladozik, rángat, ha teljes gázt húzok és valahogy átkínlódja magát 6000-ig, onnan nagyon jól megindul egészen 8500-ig. A "kritikus" fordulatszám alatt kitűnően működik.
A részterheléses tartomány nem fekszik neki, terepen nem zavar, viszont közúton nagyon rossz, 90-et nem tudok vele menni, vagy 70-80, vagy fullgáz. A gyertya nagyon finoman kormos, a karburátort már 3-szor áttakarítottam, membrán nem lyukas vagy repedt, benzinszűrő is van a benzioncsőben, tank abszolút rozsdamentes.
Mi lehet a probléma, ha valaki tud valami tippet azt szívesen venném?
#Valakinek van tapasztalata az XT 500-okról. Itt Magyarországon nem nagyon látni csak a 600-asokat. /Lehet, hogy ez is egy osztrák belpiacos széria, mint anno ´90 körül az FZR 500./ Gondolom az XT 600-as cuccai passzolnak rá. (?)
# Konkrétan a karbi kompatibilitás érdekelne. "Rá-e lehetne-e rakni-e a 600-asét-e?"
jaja:D amúgy nekem majd hátsó lánckerék lesz az érdekes:D az elsőt már leéltem pár hónapja:DD most egy jobb állapotú melózik elől, de majd a régit is a hátsó mellé teszem:D
attól hogy mind kettőt a yamaha gyártotta még nem egyforma ám csak ránézésre aszem az xt nek 260 as a tárcsája a tt nek meg csak 240 es de lehet rosszul tudom
TT kolegák!1 költöi kérdésem lészen!A TT 600-nak(1991-es hátul dobfékes) és az XT 600-nak úgyanaz az (elsö)féktárcsája?1forma +egyezik?Mert az enyémnek akkora válla van mint a Csepel hengernek és esetleg helyetesithetném!Köszi Urak
Holnap megyek megnézni egy TT 600-at.
Mire érdemes figyelni az általános állapoton kívül?
Nem egy drága moci így meg akarok győződni róla, hogy nem egy bontószökevényt veszek.
Szelepszárszimering, vezérműlánc csere, esetleg felújítás milyen összegekre rúg egy ilyen motornál? 88-as évjárat.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Vaszi
Gerecsemotor.hu
Itt sok bontott cucc van és egész jó árban vannak.
Amugy mi a folyamat ilyenkor azt tudod vagy vki tudja?
Kipufogo szelephézagnak mennyinek kell lenni e meg a szivoszelepeknek is?.
thx
Nemrég vettem egy szép XT 350-et de van vele egy kis problémám.
A motor pöccre indul, gyönyörű hangja van, a karburálással lehet egy kis probléma: 4500-as fordulat fölött torpan, tartósan ebben a tartományban tartva csak csukladozik, rángat, ha teljes gázt húzok és valahogy átkínlódja magát 6000-ig, onnan nagyon jól megindul egészen 8500-ig. A "kritikus" fordulatszám alatt kitűnően működik.
A részterheléses tartomány nem fekszik neki, terepen nem zavar, viszont közúton nagyon rossz, 90-et nem tudok vele menni, vagy 70-80, vagy fullgáz. A gyertya nagyon finoman kormos, a karburátort már 3-szor áttakarítottam, membrán nem lyukas vagy repedt, benzinszűrő is van a benzioncsőben, tank abszolút rozsdamentes.
Mi lehet a probléma, ha valaki tud valami tippet azt szívesen venném?
#Valakinek van tapasztalata az XT 500-okról. Itt Magyarországon nem nagyon látni csak a 600-asokat. /Lehet, hogy ez is egy osztrák belpiacos széria, mint anno ´90 körül az FZR 500./ Gondolom az XT 600-as cuccai passzolnak rá. (?)
# Konkrétan a karbi kompatibilitás érdekelne. "Rá-e lehetne-e rakni-e a 600-asét-e?"
Yamaha TT600-hoz keresek gyújtás felőli oldaldeknikt reális áron.
Akinek van vagy tud jó beszerzőt az jelezze.
köszönöm előre is.
Faszányosak az új fogaskerekek meg a lánc is jó lett.
1000 köszönet érte.
Más:
Az 59X TT-hez melyik XT cucca jó? (pl:gyújtás oldali dekni)