Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia kellene gy kép a motorról nem olyan sok tt 600 van amit el akarnak adni én igen jól ismerem őket kép pedig sokat elárul
Sziasztok!
Holnap megyek megnézni egy TT 600-at.
Mire érdemes figyelni az általános állapoton kívül?
Nem egy drága moci így meg akarok győződni róla, hogy nem egy bontószökevényt veszek.
Szelepszárszimering, vezérműlánc csere, esetleg felújítás milyen összegekre rúg egy ilyen motornál? 88-as évjárat.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Vaszi
Aham de a folyamatra vokk kivi.
Igen mi állítottuk be a szelephézagot Kopaszkak1 komámmal.
Hali!
Gerecsemotor.hu
Itt sok bontott cucc van és egész jó árban vannak.
Amugy te szoktad állitani az Xt-den a szelephézagot?Allul a blokknál le veszed azt a kupakfedelet és ott vannak valami betük és azzal állitod zárt állapotra a kipufogo szelepeket?.

Amugy mi a folyamat ilyenkor azt tudod vagy vki tudja?
Szia nekem igaz xtém van de a szelep hézag ugyan az a szívó 0.8 a kipufogó meg 1.0 és nekem így tökéletesen indul megy teszi a dolgát.
Tud valaki nekem olyan infoval szolgálni hogy 89-es évj 59x-es TT600 szelephézagok?

Kipufogo szelephézagnak mennyinek kell lenni e meg a szivoszelepeknek is?.

thx
Szia én néznék még egy levegő szűrőt meg benzin levegő keverék állítást hogy jó e mert én is így voltam az ennyimmel és csak a levegő szűröm nem volt jó és rendbe is lett.Remélem segít majd rajta.
Sziasztok!

Nemrég vettem egy szép XT 350-et de van vele egy kis problémám.
A motor pöccre indul, gyönyörű hangja van, a karburálással lehet egy kis probléma: 4500-as fordulat fölött torpan, tartósan ebben a tartományban tartva csak csukladozik, rángat, ha teljes gázt húzok és valahogy átkínlódja magát 6000-ig, onnan nagyon jól megindul egészen 8500-ig. A "kritikus" fordulatszám alatt kitűnően működik.
A részterheléses tartomány nem fekszik neki, terepen nem zavar, viszont közúton nagyon rossz, 90-et nem tudok vele menni, vagy 70-80, vagy fullgáz. A gyertya nagyon finoman kormos, a karburátort már 3-szor áttakarítottam, membrán nem lyukas vagy repedt, benzinszűrő is van a benzioncsőben, tank abszolút rozsdamentes.
Mi lehet a probléma, ha valaki tud valami tippet azt szívesen venném?
Na nem égett még ki a hátsó izzód?:) Vagy nem is motoroztál mostanában?
Sziasztok!

#Valakinek van tapasztalata az XT 500-okról. Itt Magyarországon nem nagyon látni csak a 600-asokat. /Lehet, hogy ez is egy osztrák belpiacos széria, mint anno ´90 körül az FZR 500./ Gondolom az XT 600-as cuccai passzolnak rá. (?)
# Konkrétan a karbi kompatibilitás érdekelne. "Rá-e lehetne-e rakni-e a 600-asét-e?"
Sziasztok.
Yamaha TT600-hoz keresek gyújtás felőli oldaldeknikt reális áron.
Akinek van vagy tud jó beszerzőt az jelezze.
köszönöm előre is.
Szevasztok tt 600 as ra keresek jobb oldali középdeknit és jobb oldaldeknit!akkinek van az jelezen!;)
használd nagyon sokáig nagyon sok egészséggel örülök hogy segíthettem a kérdésedre a választ az xt&tt blokkok kb 95% ban megegyeznek egymással
Kopaszkak1.
Faszányosak az új fogaskerekek meg a lánc is jó lett.
1000 köszönet érte.
Más:
Az 59X TT-hez melyik XT cucca jó? (pl:gyújtás oldali dekni)
jaja:D amúgy nekem majd hátsó lánckerék lesz az érdekes:D az elsőt már leéltem pár hónapja:DD most egy jobb állapotú melózik elől, de majd a régit is a hátsó mellé teszem:D
kicsit nosztalgiáztál
Kíváncsian várom neked mennyire sikerült kihasználnod
jah hogy eladó ezt nem írtad oda bár én akkor sem tudnék vele mit kezdeni az enyémre egyikre sem jó
A lényeg az hogy eladó én 3000ft-ra gondoltam...
nekem nincs hozzá semmim szerintem itt másnak sem
attól hogy mind kettőt a yamaha gyártotta még nem egyforma ám csak ránézésre aszem az xt nek 260 as a tárcsája a tt nek meg csak 240 es de lehet rosszul tudom
TT kolegák!1 költöi kérdésem lészen!A TT 600-nak(1991-es hátul dobfékes) és az XT 600-nak úgyanaz az (elsö)féktárcsája?1forma +egyezik?Mert az enyémnek akkora válla van mint a Csepel hengernek és esetleg helyetesithetném!Köszi Urak
hali érdeklődnék hogy valakinek nincs e véletlenül 600as xthez karbija vagy csak főfúvókája súbertűvel