Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok tudtok karbi ügyben segíteni? Van a karbin egy túlfolyó cső, amiből ha kedve tartja jön a benzin, és nem tudom mért lehet:/ A motor teljes mértékben jól működik! Utóbbi időben elég barbár megoldást alkalmaztam a drága üzemanyagunk minden cseppjének megóvására, elnézést is kérek érte Törekszem a helyes megoldásra
Szevasz te gengszer látnám már azt a supermotot valahol meg am össze futhatnánk valahol valamikor pl itt http://www.sportmotor.hu/motor...
egyik cimborámnak cr 125 kuplung deknijét ragasztottuk kb 5×5ös részt gond nélkül bírta kopasz által ajánlott márka biztos nem lesz vele bajod legalábbis anyi mint a hegesztéssel
nincs meg a gyárija rövid supermotos volt rajta de van egy xt43f es első sárvédőm
jó vételt csináltál mert csak amit költöttem rá az volt annyi pénz amenyit adtál érte uj csapágy van benne7500,ujj szimering 2500,ujj olaj 1.4liter 4000ezer,plusz a szerelés mellé való sör mert egyik cimborám csinálta.
ha az első sárvédője megvan még, tudnál róla csinálni pár képet, ha megkérhetlek? előre is kösz
Értelek:S hát nem tudom akkor várok.. Annyi mindent kell még így is megcsinálni rajta beleszédülök, ha belegondolok mennyi pénzt fog ez még kívánni:(
amúgy fasza a teló! imádom
köszi!
hidd el, hogy ez a ragasztás sok agysejtet fog felemészteni
96os belgrada
ez furcsa mert ezeket a feszítőket csak 1 féle kép lehet bele tenni a helyére
ragasztás előtt még mindenképpen megpróbáljuk helyre nyomni az elmozdult részt!
Kis szerelési fejlemény. Szerelő cimborám elkezdett foglalkozni az xt-vel. Nem kell vezérműláncot cserélni, mondta, hogy ilyennel még nem találkozott, de nem jó helyre rakták fel a vezérműlánc feszítőjét. Nem tudom pontosan hova rakták vagy mit csináltak vele csak gyors telefonon hívott fel. De erre azért én is kíváncsi leszek majd hétvégén kiugrom hozzá ha haza tudok menni.
Igen, ugyanilyen. Szerintem ragasztóval felesleges próbálkozni ekkora hegnél, nem lesz jó sosem. Ezt hegeszteni kell.
Haverom is mondott hasonló 2komponensű fémragasztót, de az valami 1200Ft
Neked is ilyen magnesium oldaldekli volt az xt-den?
hallo
milyen évjáratú volt a TT amit elbontottál?
aluminium hegesztő meg tudja neked csinálni
szerintem nem érdemes ragasztgatni, nekem is volt rajta egy hajszálrepedés, és nem tapasztotta be a ragasztó, folyton szivárgott miután egy kicsit jobban megzavartam(gondolom a rezonancia).
Nekem az volt a megoldás, hogy elvittem megheggesztetni, nem is kértek érte pénzt, de adtam azért egy üveg mézet. El lett munkálva, utána olyan volt mint az új.
No szivárgás
meg lehet heggeszteni csak érteni kell hozzá vagy ha ügyesen vissza tudod nyomni hogy passzoljon akár meg is ragaszthatod én már csináltam ilyet Guriga21 nek a motorján mint a képen is látszik én be ragasztattam vele mint a képen is látszik az ehez való ragasztóról is mellékelek egy képet neked ennek az ára 5500 ft tuti meg fogja csak keres rá a neten le írják hogy mennyire jó FÉM ragasztó szerintem az ilyen javításhoz a legolcsobb megoldás
Van itt a közelünkben egy fasza oldal, ami eddig be volt nőve ezzel-azzal.. Most kivágták, de ugye ott maradtak a tuskók, tövek. Csapattam neki faszán felfele, erre megtalált egyet az első kerék , meg a blokk is.. mert oldalra borultam vele. ÉS az a vicc, hogy ez tegnap történt de akkor csak a szarrá csavarodott fékkart lestük haverral, a repedést meg csak ma vettem észre.

Köszi az elérhetőséget kopaszka

És amúgy mivel lehet meghegeszteni? mert ez valami magnesium anyagú, legalábbis az van ráírva:/
Haklar Tamás

genyo87@freemail.hu ő gitározik lehet érdekli
fu bazzzzmeg ez komoly sérulés még jó hogy meglehet hegesztetni
Az komoly..
Minek sikerült nekicsapni?