milyen komisz helyen volt az a harci lyuk....
örömmel felér az ember a csúcsra, és abban a pillanatban fél motor belehuppan a mélybe, ráadásul egy tő vadrózsa épp ott nőtte ki magát......
mindent összevetve igen jó volt, bár a családi ékszereket megzúztam párszor, azután kicsit el is szállt a lelkesedésem a domboktól
de már visszajött
persze hogy van hely,szívesen látunk! igazából azért jár itt össze az összes XT-s/ volt XT-s, mert nincs XT600 topic. nagyon király volt ez a tegnapi motorozás, én már most alig várom a következőt.
Szevasztok ugy látom fasza kis turátok volt sajna az enyém még nincs kész de már jön az uj hengerem a fötengely már megjött hajtom is hogy jároassam viszont annak valojában hogy ez egy tt forum nem sok tt van a képeken ami persze nem baj csak hogy oda volt irva valameikhet hogy mi a furcsa a képeken hát nekem csak ez tunt fel majd ha az enyém is kész lessz egyszer csatlakozom hozzátok ha van még hely a csapatban adigis jo csapatást mindenkinek és széles utat
tenerén nekem 40es volt, nem is kellett sokat váltogatni vele.....
gyertya amennyire tudom a szürkésbarnás még jó (galambszürke....)
majd megnézem még később is, mert most kb 300km van a gyertyában
Az a lényeg, hogy tetszik. A szürke ha keveset kap? Nekem tegnap szóltak, hogy elkészült a 44-es kerék hátra, előre meg 15-ös. Azzal valamennyivel hosszabb lesz de hosszú távokon viszont talán mégiscsak jobb.
most már az, 15:45
14:46-al vettem de nem akarok én örökké egykerekezni
162es főfúvóka helyett 150es van benne
gyertya inkább szürke mint barna, de úgy gondolom jó lesz
minimális fojtással rendelkezik, nem ordít de nem is suttog, de bitang jószág, több van benne mint bennem
gyors motorozáson
5-6 óra elég terepen
főleg olyan géppel amivel még csak alig ment az ember
faca ez az xr szinte alapjáraton fel tud olyan dombokra menni ahol én csak négykézláb tudnék, szerintem aszfalton 80as tempóval ki tudnék hozni 5ös fogyasztást vagy kicsit alatta
mindig rájön az ember, hogy ő maga a legokosabb és legügyesebb....
elkészült a motorom olyan pipec lett hogy 60 volt a maximum, nem volt ideje játszani a fúvókákkal......
a gyári 162est felfúrta 180ra aztán teljes lett a káosz
itthon aztán megcsináltam csináltam egy 150est egy bontott 600as karbi fúvókájából és már jó is lett
mondjuk most kicsit torpan gázhúzásra de megy mint a veszedelem
hétfőn megyek vissza aztán addig el nem megyek ameddig nem lesz 100% a gép
furcsállom a dolgot mert olyan gépeket állított talpra az ember hogy én már küldtem volna az öntödébe.....
szóval megyek de lehet kések, nincs már kedvem készülődni majd reggel
egyedül sajna
hondásnak ko a vezérműlánca, drz az jönne de nincs jogsija
aztán a hondás vitte volna a bandát, az meg maszekol
drz-s ember meg most jár tanfolyamra nem akarna egy 3 hónapos tiltást beszerezni
most megyek edzeni egyet a csatornapartra simsonnal
cuccokat összekészítettem, már csak fel kell kötözni a gépre ha hazaér végre
bár ezt a túrát is akácvirágzás előtt terveztük be
örömmel felér az ember a csúcsra, és abban a pillanatban fél motor belehuppan a mélybe, ráadásul egy tő vadrózsa épp ott nőtte ki magát......
mindent összevetve igen jó volt, bár a családi ékszereket megzúztam párszor, azután kicsit el is szállt a lelkesedésem a domboktól
de már visszajött
Csak még kellett volna legalább 10 ember, de így is fasza volt.
egy dt80 lemaradt útközben azután 3an téptünk
sajnálhatod hogy nem jöttél, egész pofás dombok voltak
gyertya amennyire tudom a szürkésbarnás még jó (galambszürke....)
majd megnézem még később is, mert most kb 300km van a gyertyában
14:46-al vettem de nem akarok én örökké egykerekezni
162es főfúvóka helyett 150es van benne
gyertya inkább szürke mint barna, de úgy gondolom jó lesz
minimális fojtással rendelkezik, nem ordít de nem is suttog, de bitang jószág, több van benne mint bennem
5-6 óra elég terepen
főleg olyan géppel amivel még csak alig ment az ember
faca ez az xr szinte alapjáraton fel tud olyan dombokra menni ahol én csak négykézláb tudnék, szerintem aszfalton 80as tempóval ki tudnék hozni 5ös fogyasztást vagy kicsit alatta
Az egész jó fogyasztás. Én azt gondoltam volna, hogy a terepen nagyobb különbséggel lesz több.
terepen 5,5 lett, ami szerintem egész jó, lényegesebben kevesebb mint volt
elkészült a motorom olyan pipec lett hogy 60 volt a maximum, nem volt ideje játszani a fúvókákkal......
a gyári 162est felfúrta 180ra aztán teljes lett a káosz
itthon aztán megcsináltam csináltam egy 150est egy bontott 600as karbi fúvókájából és már jó is lett
mondjuk most kicsit torpan gázhúzásra de megy mint a veszedelem
hétfőn megyek vissza aztán addig el nem megyek ameddig nem lesz 100% a gép
furcsállom a dolgot mert olyan gépeket állított talpra az ember hogy én már küldtem volna az öntödébe.....
szóval megyek de lehet kések, nincs már kedvem készülődni majd reggel
most hívott az emberke hogy este 8-9 között kész a gépem
mindjárt hozzákezd......
hondásnak ko a vezérműlánca, drz az jönne de nincs jogsija
aztán a hondás vitte volna a bandát, az meg maszekol
drz-s ember meg most jár tanfolyamra nem akarna egy 3 hónapos tiltást beszerezni
most megyek edzeni egyet a csatornapartra simsonnal
cuccokat összekészítettem, már csak fel kell kötözni a gépre ha hazaér végre