van egy alig használt gyertyám kell? mert nekem itt csak az egerek rágják
amikor megvettem cseréltem, de teljesen jó volt, nincs semmit sem beégve, kokszolódva
Van 1-2 fasza bombos rész, a dt80 fel se megy, de a CRM is csak nekifutásból
Az ára miatt valószínű nem fogok venni, inkább maradok a simánál. Ha fasza lesz végre minden, nem kell majd folyton kiszedegetnem a gyertyát, valószínű nem pár 100 km-ig fog tartani 1db
Igazából nincs előre megtervezett útvonal, arra megyünk amerre akarunk. Ha ilyen szakasz lesz, majd valahogy kikerüljük.
Nekem a karbi most fasza, egy kicsit lemosom még az egész motort vmelyik nap, a légszűrőt is rendbeteszem, aztán mehetünk. Még egy irridium gyertyán gondolkozom, csak az a baj hogy 4500Ft darabja...
van egy drz-s ember is aki jönne de annak nincs jogsija még
azon agyalok lehet kisteherrel kellene menni abban elfér 3 motor kényelmesen
na majd addig kiderül, drz-re szerdán lesz elméletileg endurokerék, én gépem csütörtökre lesz kész, 600as honda meg ismét szervizben mert elszállt az egyik olajcső összekötője
mondjuk ha nem lesz kész a gépem akkor is megyek, mert megy a jószág csak kicsit visszafojtottam és érdekesen megy magasabb fordulaton, aztán én nem szenvedek vele 20x szétszedni mire jó lesz, szarabb kivenni a karbit mint a ténérének
ellenben tök jól megy kicsi fordulaton, csatornaparton 2.ban kb alapjáraton elbillegtem egész ügyesen, szinte sármentes volt a papucsom
amerre megyünk vannak belógó gallyak meg egyéb tereptárgyak ami karcolná a motort? nekem nem számít de a drz az még karcmentes, aztán még félti....
nem is értem mi a fenének 1 millás gépet venni terepre aztán menni sem akar vele....
hát akkor lábon kell mennem
pedig már kezdtem örülni hogy nem kell zsibbasztani a seggem a sok aszfalton
ez az aszfalt jobban hazavágja az alfelem mint a terep
ezen a hondán még állni sem tudok rendesen, nagyon fent van a lábtartó, aztán görnyedek mint a rőzseszedő nénike
140es fim-et gyűjthetne kettőt hátra egy 90est meg előre, de valami nagyon jót nagyon olcsón
Szokott hozni olyant is. Most néztem az én gumiaimat amik vannak itthon tartalékba és azok között is van több olyan is ami F.I.M. Csak azok nem annyira élesek. A krosszgumik szerintem 1 futamos gumik lehetnek de az enduróban több van min 3/4 óra.
nekem a cross nem az igazi mert téblábolok aszfalton is
aztán egy sasszem kifigyeli hogy nem enduro és már büntet is
lenne 2 kerekem akkor már jobb lenne a helyzet, no de egyenlőre nincs
mondjuk 10ért 3 faca gumi nagyon megéri, tavasszal lehet elnézek arra
vasárnap nekem melózni kell, szóval csak a 20-21 a jó nekem
Ebben a gumiban már egy motorozás benne van általam. És használtan vettem.Ilyen minőségű gumikat hoz nekem a srác hármat egynek az árában. Ha kell szólj.
amikor megvettem cseréltem, de teljesen jó volt, nincs semmit sem beégve, kokszolódva
Az ára miatt valószínű nem fogok venni, inkább maradok a simánál. Ha fasza lesz végre minden, nem kell majd folyton kiszedegetnem a gyertyát, valószínű nem pár 100 km-ig fog tartani 1db
2 évente egy hézagállítás csak belefér....
amúgy fene tudja érdemes-e másikban is, autóban láttam irídium hegyet elcsöppenni, szóval szar hőértékválasztástól nem véd meg
dombok azért legyenek ám most így eső után csak csúszik úgy mint csiga a szappanon
Nekem a karbi most fasza, egy kicsit lemosom még az egész motort vmelyik nap, a légszűrőt is rendbeteszem, aztán mehetünk. Még egy irridium gyertyán gondolkozom, csak az a baj hogy 4500Ft darabja...
azon agyalok lehet kisteherrel kellene menni abban elfér 3 motor kényelmesen
na majd addig kiderül, drz-re szerdán lesz elméletileg endurokerék, én gépem csütörtökre lesz kész, 600as honda meg ismét szervizben mert elszállt az egyik olajcső összekötője
mondjuk ha nem lesz kész a gépem akkor is megyek, mert megy a jószág csak kicsit visszafojtottam és érdekesen megy magasabb fordulaton, aztán én nem szenvedek vele 20x szétszedni mire jó lesz, szarabb kivenni a karbit mint a ténérének
ellenben tök jól megy kicsi fordulaton, csatornaparton 2.ban kb alapjáraton elbillegtem egész ügyesen, szinte sármentes volt a papucsom
amerre megyünk vannak belógó gallyak meg egyéb tereptárgyak ami karcolná a motort? nekem nem számít de a drz az még karcmentes, aztán még félti....
nem is értem mi a fenének 1 millás gépet venni terepre aztán menni sem akar vele....
nem tuti, hogy jön de olyan 99%
pedig már kezdtem örülni hogy nem kell zsibbasztani a seggem a sok aszfalton
ez az aszfalt jobban hazavágja az alfelem mint a terep
ezen a hondán még állni sem tudok rendesen, nagyon fent van a lábtartó, aztán görnyedek mint a rőzseszedő nénike
140es fim-et gyűjthetne kettőt hátra egy 90est meg előre, de valami nagyon jót nagyon olcsón
aztán egy sasszem kifigyeli hogy nem enduro és már büntet is
lenne 2 kerekem akkor már jobb lenne a helyzet, no de egyenlőre nincs
mondjuk 10ért 3 faca gumi nagyon megéri, tavasszal lehet elnézek arra
vasárnap nekem melózni kell, szóval csak a 20-21 a jó nekem