Hello.
Nekem ugyan ezt csinálta,mikor szét volt szakadva a szívótorok gumim,és farsot szívott.
Sokadjára indult 3500ig felpörgött,és leált,meg csinálta ezt még 2szer és utána már rendesen beindult.
de ez is egy lehetőség a sok közül.
Srácok nekem az indítással meg olyan gondom van, hogy kb 5.-jére indul el normálisan! Ami azt jelenti, hogy elsőre pár szivató gyújtás nélkül majd vissza a gyújtás és pöccre beindul, de felpörög és le is áll!
Akármit csinálok befullad egyből. Ezt egy párszor eljátssza mire elkapja a gépszíj . Hallottam olyat hogy ezeknél ilyenkor felkell tekerni az alapjáratot és ha már szépen jár akkor mehet vissza. Szerintetek mi lehet a gond?
hege_xt600
Én azt olvastam,hogy azért is nehezen indulhat a motor,mert a karburátorban a membrán a benzinben lévő adalékoktol megszívja magát,és megdagad.
És ez nehezíti az indítást.
Szét kell szedni és ki kell szárítani a membránt.
Vagy még azért is indulhat nehezen,mert szív egy kis farsot.
Nézd meg a szívótorok gumit nincs e kirepedezve,vagy szakadva.
Vagy még a keverékkel lehet játszani.
Vagy kevés benne a kompresszio.
most jutott eszembe
van a karbi alján egy csavar a szívótorok felöli részen, az valami alapjárati levegőcsavar(vagy keverék vagy tököm tudja)
avval is lehet variálni dúsabb alapjárati keverékhez
csak nekem alatta volt az önindító és nemigen fértem hozzá
a ténéré nekem sem indult igazán jól
kitakarítottam a karbit, szelepállítás és egy minimálisan jobb lett
ellenben haver gépe ami kicsit többet kapott a kelleténél pöccre indult
enyém meg kicsit kevesebbet evett, a kipuff is teljesen száraz, korommentes volt
szerintem neked is pont az optimális beállítás alatt lehet kicsivel
valószínűleg keveset kap, az enyém is majdnem ilyen, vagy fúvókázol, vagy amit én is szoktam gyújtás nélkül, nyélgázon vagy 4-et 5-öt rárúgok, és ilyenkor már könnyebben indul
a 4-5 neked lehet nem jó, azt ki kell tapasztalni.
Hello fiuk
Van egy nagy problémám!
Kéne valami ötlet mert én már kifogytam!
Nem indul a moci hidegen illetve fél óra 3/4 óra rugdosás után kel életre .Nem is gyujt egyszer sem .egyszer elindul utána jó. Melegen viszont pöcc röff minden rugásra indul !Légyszi valami ötletet.
Köszi
Boldog új évet mindenkinek.
Szia mit szeretnél tudni ? a régi tt-m nagyon bejött nekem bár az öninditó okozott meg lepetéseket a ttr en ez nincs így nem lep meg a tt-n mindig be ázott az aksinál valami ttr nincs aksi ttr kb 15 cm rel magasabb igy nehezebben kezelhető de jobban veszi az elej
ét teljesitményileg a ttr talán picivel jobb viszont terepen a tt az alacsony épitése miatt mozgékonyabb volt és kb 10 13 kg mal nehezebb is de ha több kérdésed van adatlapomon van msn cim vegyél fel és beszélgetunk
napokban rendezgettem a motromat, nekem az volt a hiba hogy kinyúlott a szajla, utánaállitottam, és müködik mint új korában,csak figyelj arra hogy nehogyn nagyon táállíts,mert akkor nem fog zárni a szelep...szóval ne legyen teljesen ráálítva...
Sziasztok kéne nekem egy kis segítség a képen látható G.P.T giditális kilométer órához kellene nekem valami használati útmutató ha bekapcsolom van kép de egy service kulcs villog rajta sajna nem tudom mit tegyek használati útmutatóm meg nincs hozzá és kéne nekem hozzá egy jeladó is mert az sincs meg vele előre is köszönöm mindenkinek
Azt esetleg nem tudjátok az mér van, hogy a dekompresszor egyszer jo egyszer nem(nagyon ritkán jo). Be van kötve a bowden, kattan is ahogy kell de nem könnyül el a berugo.
Hali.
Ezen az oldalon találsz letölthető szervíz leírást,és abban benne van. http://www.tenere.hu/letolthet...
Amugy szívó szelep hézag 0.05-0.10
Kipufogó szelep 0.12-0.17
olvastam ilyenről de nem emlékszem mi a teendő....
néha csúszik a szíj
de próbálj meg tekergetni a levegőcsavaron, csak jegyezd meg hol állt
falsot nem szív sehol?
Nekem ugyan ezt csinálta,mikor szét volt szakadva a szívótorok gumim,és farsot szívott.
Sokadjára indult 3500ig felpörgött,és leált,meg csinálta ezt még 2szer és utána már rendesen beindult.
de ez is egy lehetőség a sok közül.